Jaka zmywarka

Data: 2011-10-31 20:05:06
Autor: gobo
Jaka zmywarka
Mam od około 5ciu lat Electroluxa 45cm i dla trzyosobowej rodziny jest w sam raz. Jest dość cicha, bezawaryjna i ma spełniające moje oczekiwania programy:)
Jestem konserwatystą i nie lubię tabletek - używam tradycyjnego proszku, soli i nabłyszczacza.
Pozdrawiam
Piotr

Data: 2011-11-10 08:15:05
Autor: Przesmiewca
Jaka zmywarka
gobo <gobo007@poczta.onet.pl> napisał(a):

Mam od około 5ciu lat Electroluxa 45cm i dla trzyosobowej rodziny jest w sam raz. Jest do¶ć cicha, bezawaryjna i ma spełniaj±ce moje oczekiwania programy:)
Jestem konserwatyst± i nie lubię tabletek - używam tradycyjnego proszku, soli i nabłyszczacza.
Pozdrawiam
Piotr

Zamiana tabletek na proszek to zadne odejscie od konserwatyzmu, jak chcesz byc konserwatysta
to zmywaj recznie :)

Data: 2011-11-10 11:07:46
Autor: Pooh
Jaka zmywarka
Dnia Thu, 10 Nov 2011 08:15:05 +0100, Przesmiewca napisał(a):
jak chcesz byc konserwatysta to zmywaj recznie :)
....piaskiem w pobliskim strumieniu ;-)

--
Obnoszenie się z osobistymi preferencjami heteroseksualnymi uważane jest
za obsceniczne i niesmaczne. Jeżeli natomiast kto¶ rozgłasza fakt bycia

Jaka zmywarka