Jaka zmywarka (wielkość, firma, mod el)?

Data: 2009-11-25 11:01:37
Autor: GK
Jaka zmywarka (wielkość, firma, mod el)?
Witam,
Jaką zmywarkę polecilibyście do mieszkania (2 osoby jak na razie), kuchnia nie za duża, więc skłaniałbym się do węższego modelu, wg moich rozeznań Siemens lub Bosch... w kwocie do powiedzmy 2 tys. zł.
A jakie są Wasze rady odnośnie mojego pytania?
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-11-25 13:08:24
Autor: Artur Dębski
[...]

Siemens / Bosh  - Popieram ! sam mam  Siemens
choć to prawie to samo co BOSH
Znajomi też maja Siemens i jest OK.

Węższa - nie popieram  - w małej kuchni w mieszkaniu w bloku
upchnąłem w zabudowie 60cm i naprawdę przy dwojgu dorosłych i dwojgu dzieci
żałowałbym teraz tych 45cm - nawet jak są na razie tylko dwie osoby
to chyba lepiej zebrać większe "pranie" i nie puszczać codziennie zmywarki
(no chyba że mało zastawy w kuchni i porzeba często zmywać )
Tak czy inaczej  - polecam za wszelką cenę upchnąć 60cm.
U nas pracuje codziennie.

Takie subiektywane - wolę panel sterowania na wierzchu z dobrą
widocznoscią zegara wskazujacego czas mycia + dostęp do guzików
w razie potrzeby przerwania mycia.

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2009-11-25 13:24:45
Autor: Artur Dębski
Jaka zmywarka (wielkość, firma, model)?
....mój model to  :
SE54M563EU

Taki jak np tu:
http://www.agito.pl/zmywarki/siemens-se-54m563-eu.0.324579.html

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2009-11-26 09:08:57
Autor: Tomasz O.
Jaka zmywarka (wielkość, firma, model)?
Ja ostatnio zakupiłem taką http://www.ceneo.pl/330342 . Używam od miesiąca. Jak na razie nie mam zastrzeżeń. Chemia z Lidla i spokojnie daje radę. Domywa wszystko bardzo ładnie. Również popieram to żeby kupić 60 cm. U mnie 2 osoby dorosłe i 1 dziecko. Pranie co 2 dni. Jedyne co mnie zdziwiło to jej głośna praca. Z danych producenta wynika że jest dość cicha. Z tym że jest to moje subiektywne odczucie, bo wcześniej jakoś nie miałem okazji posłuchać wolnostojącej zmywarki. Hałas na pewno się zmniejszy, bo będzie ona za chwile obudowana szafkami kuchennymi (czekam na przeróbke).

Tomasz

Jaka zmywarka (wielkość, firma, mod el)?