Jaka żywica epoksydowa?

Data: 2016-10-03 17:52:07
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?
Witam

Mam pękniętą spłuczkę WC. Pęknięcie jest na całej
wysokości i sięga do środka podstawy.
Z uwagi na ograniczenia co do wymiarów takie kompaktu,
zakupienie nowego lub chociaż tylko spłuczki jest
kosztowane. Zrobiłam bardzo szczegółowe rozeznanie,
z korespondencją z producentem włącznie.
Chciałabym więc spróbować ją skleić i obserwować
czy nie będzie woda wyciekać.

Doradzono mi KLEJ - ŻYWICĘ EPOKSYDOWĄ do
sklejenia od wewnątrz. Spłuczka nie jest od pewnego
czasu używana, więc jest SUCHA.

Szukałam w Internecie, ale otrzymuję setki odpowiedzi,
z których nie wiem co powinnam wybrać. Żywice takie
bywają bardzo różne, nie zawsze jest podane do czego
mają służyć.

Bardzo proszę o podanie mi konkretnej nazwy, a może nawet
konkretnej oferty, bez posądzenia o reklamę, oczywiście.
Proszę także o podanie jak taki klej zastosować. Najlepiej
bez konieczności wyjmowania tego co jest w spłuczce
w środku. Dojście jako takie jest. Powinnam sobie poradzić.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2016-10-03 14:46:28
Autor: Zenek Kapelinder
Jaka żywica epoksydowa?
Jak spluczka sie nie rozpada a szczelina jest niewielka to mozesz sprobowac klejem typu kropelka. Kup cyjanopan do polaczen sztywnych. Jesli jest mozliwosc takiego zadzialania zeby szczelina sie troche powiekszyla to bedzie to korzystne. Jesli nie to ryzyk fizyk. Klej musi byc swiezy bo tylko taki jest rzadki. Cyjanopan dobrze wchodzi w szczeliny. Jesli nie uda sie skleic wszystkich pekniec i bedzie sie pocilo to do spluczki dolewaj szkla wodnego.. Nie trzeba wiadrami. Po piecdziesiat gram na raz wystarczy. Rozbelta sie z woda w spluczce i cieknac przez szczeliny bedzie je zalepialo. Taki sposob naprawy nie spowoduje w przyszlosci niemozliwosci klejenia klejem epoksydowym. Dlaczego to peklo?

Data: 2016-10-04 00:09:41
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?
Dzięki.

Poprzednio pytałam o opis demontażu tzw. dzwonu. Znalazłam
filmik na YouTube i juz sobie z tym poradziłam.
Mam pustą spłuczkę.
Teraz mogłabym spróbować zdjęć całą spłuczkę, ale wymagałoby
to użycia sporej siły i trochę się boję żeby mi się przy tym nie
rozleciała.
W związku z tym wolałabym zastosować (wpierw) metodę
nie wymagającą położenia spłuczki na boku.

Jak spluczka sie nie rozpada a szczelina jest niewielka to mozesz
sprobowac klejem typu kropelka. Kup cyjanopan do polaczen sztywnych.
Czy każda "kropelka" to cyjanopan, czy muszę specjalnie takiego szukać?
W każdym razie jutro taką kupię. Kupię także "komplet naprawczy do kompaktu
typu U" żeby mieć swieże uszczelki i śruby do przykręcenia spłuczki do
dołu, bo chyba zabrał je przez przypadek hydraulik gdy badał sprawę
i kazał kupić cały kompakt.

Jesli jest mozliwosc takiego zadzialania zeby szczelina sie troche powiekszyla
to bedzie to korzystne. Jesli nie to ryzyk fizyk. Klej musi byc swiezy bo tylko
taki jest rzadki. Cyjanopan dobrze wchodzi w szczeliny.
Nie wiem czy szczelina jest duża czy mała, bo nie mam z czym porównać.
W każdym razie jestem w stanie włożyć tylko sam czubek bardzo cieńkiej
igły, więc wg mnie jest mała. Powiększyć ją się boję.

[...]
Czy nie będzie problemu gdy szkło wolne będzie spływało do muszli lub
na podłogę?

Taki sposob naprawy nie spowoduje w przyszlosciniemozliwosci klejenia
klejem epoksydowym.
Mogłabym od razu od tego zacząć, ale wtedy wraca początkowe pytanie:
Jaki klej epoksydowy - potrzebna jest mi dokładna nazwa, bo są najróżniejsze.

Dlaczego to peklo?
Nie mam pojęcia. Mogę tylko podejrzewać, że pomimo upływu lat budynek
nadal pracuje. W każdym razie popękały także niektóre kafelki, chociaż
były kładzione fachowo (nie przeze mnie oczywiście).

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2016-10-03 17:46:24
Autor: Zenek Kapelinder
Jaka żywica epoksydowa?
Epidian 53. Jest na Allegro. 100gramow 11 zlotych. Zadnych wynalazkow nie kupuj bo przeplacisz za cos gorszego. Mate szklana tez kupisz na allegro albo w markecie budowlanym. Uwazaj bo wazne jest prawidowe i dokladne odmierzenie skladnikow. Powinnas nalepic late na pekniete. Smarujesz zmieszana z utwardzaczem zywica tam gdzie ma byc mata. Przycinasz na wymiar mate i pedzlem przybijasz ja do posmarowanego. Potem dokladasz zywicy, malujesz pedzlem. Nie jest to latwe ale kazdy to potrafi ale nie wszyscy wiedza ze potrafia. W temperaturze pokojowej masz z 25 minut na laminowanie. Potem zywica zaczyna zelowac. Zywicy nie rozrabiaj za duzo bo reakcja ja podgrzewa co powoduje ze czas do zzelowania sie skraca. Nie uzywaj zywicy poliestrowej bo ona ma czas zycia do kilku minut. Nasaczona zywica mata ladnie sie uklada i nie ma problemow na krzywiznach. Mata musi byc dobrze nasaczona zywica. Jak jest dobrze nasaczona to z bialej robi sie troche przezroczysta.

Data: 2016-10-03 17:54:44
Autor: Zenek Kapelinder
Jaka żywica epoksydowa?
Lepisz od srodka bo tam jest surowa ceramika i zywica sie z nia dobrze polaczy, wsiaknie w nia. Do gladkiego bez specjalnych zabiegow ktorych nie zrobisz a domu nie bedzie sie chciala dlugo trzymac, odprysnie. Powierzchnia do laminowania musi byc sucha i powinna byc wolna od pylu, nie moze byc zatluszczona. Acetonem mozna odtluscic, ale nie takim do paznokci, albo benzyna ekstrakcyjna ( nie lakowa). Rozpuszczalnik nitro tez moze byc. Uwazaj bo aceton, nitro i benzyna sa latwopalne.

Data: 2016-10-04 07:51:53
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?
Bardzo dziękuję za szczegółową instrukcję odnośnie
użycia żywice. Rzeczywi

Data: 2016-10-04 08:02:08
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?
Bardzo dziękuję za szczegółową instrukcję odnośnie
użycia żywicy. Rzeczywiście trochę skomplikowane.
Zostawię to sobie jako trzecie podejście.
Zacznę od kropelki.
Jeśli nie zadziała, spróbuję ze szkłem wodnym. Tutaj
widzę taki problem, że przy pustej spłuczce nie będę
miała możliwości zapobieżenia wylewania się szkła
do miski. Ponadto może się także wylewać przez
szczelinę zanim ją zaklei. Można temu zapobiec?

Jak rozumiem sedno sprawy leży w tym by zastosować
środek który wejdzie w reakcję z surową, nie-gładką,
ceramiką. Zakładam, że właśnie Cyjanopan jest takim
środkiem.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2016-10-04 09:52:14
Autor: tomekp
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 04.10.2016 o 08:02, Ewa pisze:
Bardzo dziękuję za szczegółową instrukcję odnośnie
użycia żywicy. Rzeczywiście trochę skomplikowane.
Zostawię to sobie jako trzecie podejście.
Zacznę od kropelki.

Szkoda czasu

Jeśli nie zadziała, spróbuję ze szkłem wodnym. Tutaj
widzę taki problem, że przy pustej spłuczce nie będę
miała możliwości zapobieżenia wylewania się szkła
do miski.

Szklo wodne jest duze bardziej lepkie niz woda wiec nie powinno wyplywac przez waska szczeline. Jesli jednak chcesz temu zapobiec to mozesz szczeline po stronie zewnetrznej zakleic tasma klejaca lub zalac woskiem ze swieczki

Pamietaj zeby zalac szklem cala splucze, zalanie samego pekniecia nic nie da. Chodzi o to zeby szklo zaimpregnowalo cale wnetrze porowatej ceramiki. Operacje warto powtorzyc, czyli impregnowac raz przez noc, wysuszyc, zalac znowu i zostawic na noc, wysuszyc.

Mysle, ze watpie...

Data: 2016-10-04 10:20:44
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?
Dzięki

[...]

Niemożliwe bez zdjęcia całej spłuczki bo spłuczka przylega do ściany.

[...]

Nie widzę możliwości przeciwdziałania wylania się szkła do miski. :-(((
Jest to w tej chwili największa trudność.

[...]

Też mam coraz więcej wątpliwości co do zastosowania Kropelki-
Cyjanopanu. W Internecie jest porponowana do sklejenia ....np. broszki.
Ponadto na elektroda.pl piszą, że nie jest wodoodporna.

Najlepszy byłby w moim przypadku klej do ceramiki sanitarnej
surowej, wodoodporny, do połączeń sztywnych, który mogłabym
zastosować na szczelinę, ewentualnie z jakimś marginesem.
Mogłabym również zastosować taki środek na całej wewnętrznej
powierzchni spłuczki (gdyby to było wskazane), ale smarując
na przykład pędzlem, a nie wylewając.

Trudno mi uwierzyć w to, że w dzisiejszych czasach taki klej
nie istnieje. Trzeba jednak wiedzieć jaki to jest. Najlepiej
byłoby gdyby podpowiedział ktoś, któ coś takiego skutecznie
zastosował.
Boję się zdjąć spłuczkę żeby mi się przy zdejmowaniu nie rozleciała.
Jej zdjęcie wymagałoby przyłożenia sporej siły. Próbowałam.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2016-10-04 10:50:00
Autor: tomekp
Jaka żywica epoksydowa?
Bez demontazu spluczki to niewiele zdzialasz, chyba ze jestes fakirem... Nie rozumiem dlaczego masz problem z odplywem szkla wodnego do klozetu. Przeciez to chyba oczywiste, ze dziure trzeba zatkac, np korkiem czy szmatą.
Jesli sie tak upieraz przy pozostawieniu spluczki na miejscu to mozesz probowac malowac pedzlem wnetrze. Ale trzeba wielokrotnie i szybko zanim szklo sie nie zaskorupi. Jesli ten zabieg nie pomoze to wez po prostu zwykly silikon sanitarny i wysmaruj nim dokladnie i dosc grubo wnetrze spluczki. Z miesiac a moze rok potrzyma.

Data: 2016-10-04 11:10:58
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?
Dzięki.

Przeciez to chyba oczywiste, ze dziure trzeba zatkac, np korkiem czy szmatą.
Rzeczywiście nie wpadłam na zatkanie dziury szmatą. :-(

Zatem najlepsze będzie chyba wlanie szkła wodnego. I tu mam pytania:
- jakie konkretnie szkło wodne kupić (w Internecie są różne) ?
- czy dodawać wodę i bełtać (czym bełtać?), czy tylko wlać szkło ?
- jak długo szkło powinno pozostać w spłuczce przed spuszczeniem
  do miski?
- czy, a jeśli tak, to po jakim czasie, operację powtórzyć ?
- czy szkło wodne jest niebezpieczne np. dla skóry rąk ?
   z czym nie powinno się stykać, np. z gumowymi rękawiczkami?

Walczę z tym już od jakiegoś czasu i już przyzwyczaiłam się do używania
wody z kubełka, więc mogę jeszcze trochę się z tym pobawić.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2016-10-04 11:54:24
Autor: tomekp
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 04.10.2016 o 11:10, Ewa pisze:
Dzięki.

[...]

najtansze, sodowe, np http://allegro.pl/szklo-wodne-sodowe-r-145-5l-7kg-i5671250427.html

trzeba pewnie ze 2 karnistry, zalezy od pojemnosci spluczki

- czy dodawać wodę i bełtać (czym bełtać?), czy tylko wlać szkło ?

wlać, nie rozcienczac

- jak długo szkło powinno pozostać w spłuczce przed spuszczeniem
 do miski?

tego nie wie nikt, ja bym zostawil na noc potem wybrał chochlą jak nawiecej zeby uzyc spowrotem do drugiej impregnacji

- czy, a jeśli tak, to po jakim czasie, operację powtórzyć ?

az po pierwszej impregnacji interes wyschnie calkowice, czyli pojawi sie szklista sucha powierzchnia

- czy szkło wodne jest niebezpieczne np. dla skóry rąk ?

nie jest zrące ale lepiej sie w nim za bardzo nie chlapac, do oka tez lepiej nie wlewac

  z czym nie powinno się stykać, np. z gumowymi rękawiczkami?

ech.. kobiety...

Data: 2016-10-04 11:59:04
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?

Użytkownik "tomekp" <tomek@ala.ma.kota.pl> napisał w wiadomości news:nsvu7r$e09$1node2.news.atman.pl...
[...]
ech.. kobiety...
:-)

Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Ewa

Data: 2016-10-04 17:13:44
Autor: Kaczin
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 04.10.2016 o 10:20, Ewa pisze:

Trudno mi uwierzyć w to, że w dzisiejszych czasach taki klej
nie istnieje. Trzeba jednak wiedzieć jaki to jest. Najlepiej
byłoby gdyby podpowiedział ktoś, któ coś takiego skutecznie
zastosował.

Zdaje się, że nie do końca rozumiesz problem.
Takich klejów jest naprawdę cała masa. Problem w tym żeby je skutecznie zastosować, czyli zmusić taki klej żeby wszedł w tę wąską szczelinę.

--
Kaczin

Data: 2016-10-04 18:44:04
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?

Użytkownik "Kaczin" <jaka857@poczta.interia.pl> napisał w wiadomości news:nt0gv7$17nt$1gioia.aioe.org...
[...]

Taką możliwość ma chyba tylko szkło wodne. Ale dlaczego musi
być zanurzone całe wnętrze spłuczki?

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2016-10-04 00:48:14
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?
Kupię także "komplet naprawczy do kompaktu
typu U" żeby mieć swieże uszczelki i śruby do przykręcenia spłuczki do
dołu, bo chyba zabrał je przez przypadek hydraulik gdy badał sprawę
i kazał kupić cały kompakt.
Przepraszam, śruby są, natomiast nie mam nakrętek, tych od spodu.

Ewa

Data: 2016-10-03 18:18:27
Autor: Tomotron
Jaka żywica epoksydowa?

[...]

Według mnie to szkoda czasu na takie zabawy. Żeby zrobić dobrze to trzeba zdemontować spłuczkę, oczyścić dokładnie pęknięcie, kleić, zalać żywicą poziomo do pęknięcia bo w innym wypadku będzie ściekała.

Jak chcesz się pobawić, to spokojnie jakikolwiek dwuskładnikowy klej wystarczy (distal, poxipol)
Pozdrawiam

Data: 2016-10-03 20:01:01
Autor: Paweł Pawłowicz
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 2016-10-03 o 18:18, Tomotron pisze:

[...]

W pełni popieram!

Jak chcesz się pobawić, to spokojnie jakikolwiek dwuskładnikowy klej
wystarczy (distal, poxipol)
Pozdrawiam

Unikaj żywic szybkowiążących typu Poxipol, szybko wiąże, słabo trzyma. Możesz spróbować zalać od środka czymś w stylu Bison Epoxy.

Pozdrawiam,
P.P.

Data: 2016-10-11 08:27:09
Autor: J.F.
Jaka żywica epoksydowa?
Dnia Mon, 3 Oct 2016 18:18:27 +0200, Tomotron napisał(a):
Według mnie to szkoda czasu na takie zabawy. Żeby zrobić dobrze to

Szkoda czasu.

[...]

Malo.
Dobrze by bylo sprawdzic z czego ten zbiornik, sprawdzic jak klej z
tym laczy, mozliwe ze bedzie lepszy poliester niz epoksyd.
Zmatowic od wewnetrznej strony scianke papierem sciernym, napackac
kleju w szczeline, ale dodatkowo przylozyc pasek tkaniny szklanej lub
weglowej, i przykleic do scianki.
A i tak na moj gust szkoda czasu, bo peknie.
 J.

Data: 2016-10-12 17:52:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaka żywica epoksydowa?

"J.F." ucqabnx4x9jr$.110pxfa05ahhb$.dlg@40tude.net

[...]

Dlaczego zatem nie zakleić szczeliny stosowną taśmą?

A i tak na moj gust szkoda czasu, bo peknie.

IMO łatanie ceramiki nie ma sensu, ale spróbować można, choć skutki
rozpadu zupełnego :) będą smutne a sklejona spłuczka jest znacznie
słabsza niż nowa.

Może warto ceramikę uzupełnić wewnętrznym zbiornikiem plastykowym?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-10-03 18:37:53
Autor: tomek
Jaka żywica epoksydowa?

Doradzono mi KLEJ - ŻYWICĘ EPOKSYDOWĄ do
sklejenia od wewnątrz. Spłuczka nie jest od pewnego
czasu używana, więc jest SUCHA.

Nie wiem czy to dobra rada. Zywica epoksydowa jest gesta i nie wniknie w pory ceramiki. Wiec co z tego ze jest mocna skoro woda znajdzie sobie miejsce tam gdzie nie ma zywicy, przesaczy sie do miejsca gdzie jest pekniete szkliwo i wraz bedzie ciekanac.

Widze dwie opcje naprawy - obie niepewne ale sprobowac nie szkodzi. Pierwsza opcja to nalac do spluczki szkla wodnego. Oczywscie ustroj w srodku trzeba zdemontowac. Pojdzie tego sporo bo trzeba zalac po same brzegi i zostawic na noc albo jeszcze dluzej. Pozniej wylac i dobrze wysuszyc. Druga opcja to "otynkowac" spluczeke od wewnatrz jednym z materialow budowlanych do ciezkiej hydroizolacji, np. Mapelastic. Bedzie drogo bo opakowania sa duze a tobie pojdzie 1/10 worka albo i mniej.

Data: 2016-10-03 21:51:26
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?
Dzięki.

Widze dwie opcje naprawy - obie niepewne ale sprobowac nie szkodzi.
Też tak myślę, spróbować nie zaszkodzi, zwłaszcza tę pierwszą opcję,
bo drugą, jako drogą, sobie odpuszczę.

Pierwsza opcja to nalac do spluczki szkla wodnego. Oczywscie ustroj w srodku trzeba zdemontowac.
I tu mam problem, bo nie wiem jak ten środek zdemontować bez uszkodzenia,
a potem zmontować. Śruby łączące spłuczkę z dołem mam odkręcone.
Gdybym więc wiedziała jak zrobić demontaż środka, to z położeniem
spłuczki na bok nie byłoby problemu. Czy gdzieś w Internecie jest instrukcja
jak zrobić taki demontaż/montaż? (Spłuczka do kompaktu Nova Top Pico Koło)

Pojdzie tego sporo bo trzeba zalac po same brzegi i zostawic na noc albo jeszcze dluzej. Pozniej wylac i dobrze wysuszyc.
Czytałam, że szkło wodne nie jest drogie, nie wiem tylko jak spowodować
żeby to szkło wodne nie wyciekło zanim zacznie sklejać i ewentualnie
w co je zbierać, a także gdzie potem wylać. Nie wiem bowiem z czym
wchodzi w reakcje.

A przed przeczytaniem odpowiedzi, wyobrażałam sobie, że takie pęknięcie
wystarczy posmarować odpowiednim klejem i po krótszym albo dłuższym
czasie zacznie się sklejać. W końcu różne kleje są zalecane do klejenia
w sytuacji gdy nie da się sklejanej części położyć. Ale to takie moje
wyobrażenia. :-)

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2016-10-07 17:49:08
Autor: Robert Wańkowski
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 2016-10-03 o 21:51, Ewa pisze:
Czy gdzieś w Internecie jest instrukcja
jak zrobić taki demontaż/montaż? (Spłuczka do kompaktu Nova Top Pico Koło)
Jest na stronie Koła.
http://www.kolo.com.pl/inwestycje-kolo/pliki-do-pobrania/
top PRO pico
To centralne ustrojstwo odkręcasz chwytając za całość. A te boczne wisi na mocowaniu do ceramiki.

Robert

Data: 2016-10-05 14:35:49
Autor: BUNIEK
Jaka żywica epoksydowa?
[...]

A ja bym spróbował silikonu akwarystycznego do klejenia akwariów.

ewentualnie wcześniej spróbowałbym zaszpachlować pękniecie czymś co ma szanse w to pękniecie wniknąć
a potem przykryłbym to silikonem akwarystycznym.

Buniek

Data: 2016-10-05 14:51:41
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?
ewentualnie wcześniej spróbowałbym zaszpachlować pękniecie czymś co ma szanse w to pękniecie wniknąć
A wiesz co to mogłoby być? Wygląda na to, że problem tkwi właśnie
w tym wniknięciu. Dojście przy pustej spłuczce jest całkiem wygodne.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2016-10-06 13:44:35
Autor: BUNIEK
Jaka żywica epoksydowa?
[...]

W sumie to może być ten silikon. Są specjalne szpachelki do silikonu.

Buniek

Data: 2016-10-11 08:29:39
Autor: J.F.
Jaka żywica epoksydowa?
Dnia Wed, 5 Oct 2016 14:51:41 +0200, Ewa napisał(a):

[...]

Dosc dobrze wnikaja kleje typu Super Glue/Kropelka/cyjanoakrylowe.
Ale trzeba sie spieszyc, bo czas wiazania to kilkanascie sekund.
No i w rekawiczkach  - bo latwiej odrywa sie gume niz skore.

J.

Data: 2016-10-05 17:54:05
Autor: Paweł Pawłowicz
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 2016-10-05 o 14:35, BUNIEK pisze:
[...]

Dorzucę: od wewnątrz!

P.P.

Data: 2016-10-06 13:45:48
Autor: BUNIEK
Jaka żywica epoksydowa?
[...]

Oczywista, oczywistość :)

Buniek

Data: 2016-10-07 17:39:20
Autor: t-1
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 03.10.2016 o 17:52, Ewa pisze:

[...]

Jest sucha ale raczej pokryta rdzawym nalotem od wody.
Więc marne szanse na sklejenie bez dobrego oczyszczenia.
Można spróbować chińskim klejem epoksydowym, 2 składniki w tubkach za 3 do 5zł. do kupienia na bazarze.

Data: 2016-10-07 20:33:21
Autor: Paweł Pawłowicz
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 2016-10-07 o 17:39, t-1 pisze:
[...]

Fundamentalna zasada brzmi: nie oszczędzaj na klejach.

P.P.

Data: 2016-10-07 20:59:15
Autor: t-1
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 07.10.2016 o 20:33, Paweł Pawłowicz pisze:

Fundamentalna zasada brzmi: nie oszczędzaj na klejach.

Przy klejeniu mostów jak najbardziej.
Przy klejeniu kibla 5 zł to już strefa rozrzutności.
A tak dla wyjaśnienia, skleiłem nim awaryjnie mocowania plastikowego pedału gazu w Focusie i myślę, że z nadlewkami były mocniejsze od oryginału.
Oczywiście wymieniłem pedał po zakupie nowego, ale to raczej nie było konieczne.

Data: 2016-10-08 07:07:14
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?
Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości
[...]

Chińskie kleje epoksydowe 2-składnikowe pewnie bywają różne.
Czy mógłbyś podać nazwę tego, który tak dobrze zadziałał?

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2016-10-08 07:42:07
Autor: Zenek Kapelinder
Jaka żywica epoksydowa?
Trolujesz i trjesz dupe. Dostalas, dostales komplet informacji. Nie potrafisz kup nowe.

Data: 2016-10-08 16:42:54
Autor: t-1
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 08.10.2016 o 07:07, Ewa pisze:

Chińskie kleje epoksydowe 2-składnikowe pewnie bywają różne.
Czy mógłbyś podać nazwę tego, który tak dobrze zadziałał?

Pozdrawiam
Ewa

EPOXY STICK
wygląda tak
http://workiodkurzacze.pl/pl/p/Dwuskladnikowy-klej-EPOXY-Stick-1813/2574
Powinni go mieć na bazarach w stoiskach "wszystko po 5 zł."

Data: 2016-10-08 17:55:18
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?
EPOXY STICK
wygląda tak
http://workiodkurzacze.pl/pl/p/Dwuskladnikowy-klej-EPOXY-Stick-1813/2574
Powinni go mieć na bazarach w stoiskach "wszystko po 5 zł."
Bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam
Ewa

Data: 2016-10-10 18:32:24
Autor: wolim
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 2016-10-03 o 17:52, Ewa pisze:
[...]

Nie ma sensu się tu doktoryzować. Jeśli ma tylko nie cieknąć, to wystarczy wyczyścić, zapaćkać silikonem od środka i tyle.

Ewentualnie, tak jak tu ktoś pisał, klej epoksydowy, albo Poxilina.

Pozdrawiam,
MW

Jaka żywica epoksydowa?