Jaka żywica epoksydowa?

Data: 2016-10-07 17:39:20
Autor: t-1
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 03.10.2016 o 17:52, Ewa pisze:

Bardzo proszę o podanie mi konkretnej nazwy, a może nawet
konkretnej oferty, bez posądzenia o reklamę, oczywiście.
Proszę także o podanie jak taki klej zastosować. Najlepiej
bez konieczności wyjmowania tego co jest w spłuczce
w środku. Dojście jako takie jest. Powinnam sobie poradzić.

Pozdrawiam
Ewa

Jest sucha ale raczej pokryta rdzawym nalotem od wody.
Więc marne szanse na sklejenie bez dobrego oczyszczenia.
Można spróbować chińskim klejem epoksydowym, 2 składniki w tubkach za 3 do 5zł. do kupienia na bazarze.

Data: 2016-10-07 20:33:21
Autor: Paweł Pawłowicz
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 2016-10-07 o 17:39, t-1 pisze:
[...]

Fundamentalna zasada brzmi: nie oszczędzaj na klejach.

P.P.

Data: 2016-10-07 20:59:15
Autor: t-1
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 07.10.2016 o 20:33, Paweł Pawłowicz pisze:

Fundamentalna zasada brzmi: nie oszczędzaj na klejach.

Przy klejeniu mostów jak najbardziej.
Przy klejeniu kibla 5 zł to już strefa rozrzutności.
A tak dla wyjaśnienia, skleiłem nim awaryjnie mocowania plastikowego pedału gazu w Focusie i myślę, że z nadlewkami były mocniejsze od oryginału.
Oczywiście wymieniłem pedał po zakupie nowego, ale to raczej nie było konieczne.

Data: 2016-10-08 07:07:14
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?
Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości
[...]

Chińskie kleje epoksydowe 2-składnikowe pewnie bywają różne.
Czy mógłbyś podać nazwę tego, który tak dobrze zadziałał?

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2016-10-08 07:42:07
Autor: Zenek Kapelinder
Jaka żywica epoksydowa?
Trolujesz i trjesz dupe. Dostalas, dostales komplet informacji. Nie potrafisz kup nowe.

Data: 2016-10-08 16:42:54
Autor: t-1
Jaka żywica epoksydowa?
W dniu 08.10.2016 o 07:07, Ewa pisze:

Chińskie kleje epoksydowe 2-składnikowe pewnie bywają różne.
Czy mógłbyś podać nazwę tego, który tak dobrze zadziałał?

Pozdrawiam
Ewa

EPOXY STICK
wygląda tak
http://workiodkurzacze.pl/pl/p/Dwuskladnikowy-klej-EPOXY-Stick-1813/2574
Powinni go mieć na bazarach w stoiskach "wszystko po 5 zł."

Data: 2016-10-08 17:55:18
Autor: Ewa
Jaka żywica epoksydowa?
EPOXY STICK
wygląda tak
http://workiodkurzacze.pl/pl/p/Dwuskladnikowy-klej-EPOXY-Stick-1813/2574
Powinni go mieć na bazarach w stoiskach "wszystko po 5 zł."
Bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam
Ewa

Jaka żywica epoksydowa?