Jakaś świnia lży Lecha Wielkiego Wałę sę

Data: 2012-02-04 12:25:47
Autor: rAzor
Jakaś świnia lży Lecha Wielkiego Wałę sę
"„(...) telefony okazały się naszym pierwszym błędem. Linia była na podsłuchu wywiadu wojskowego (…) Dawną polską służbę bezpieczeństwa zweryfikowano dwa lata wcześniej, ale wywiad i kontrwywiad, czyli tzw WSI (Wojskowe Służby Informacyjne) pozostały nietkniete (…) Skorumpowana, nielojalna, nie zreformowana tajna służba komunistyczna nie mogła więc liczyć na moje pobłażanie. (…) Kiedy komuniści chcieli nadać jakiejś informacji większy rozgłos, podawali ją za prasą zagraniczną (…) usłużny „murzyn” z „Observera”, który podpisał artykulik, mógł sobie pogratulować dziennikarskiej „bomby”. Później upewniłem się, że źródłem przecieku prasowego były Wojskowe Służby Informacyjne (mowa o nieprzychylnym autorowi artykule zamieszczonym w brytyjskim „Observerze” - przyp WG) (…) atakowali mnie i …. (wykropkowałem drugie nazwisko abyście już w tej chwili, zbyt łatwo nie zgadli kto jest autorem tekstu – WG) dawni komuniści oraz niegdysiejsi dysydenci, członkowie dawnej opozycji o lewicowych sympatiach. Nie ma praktycznie żadnej gazety, czasopisma lub rozgłośni, które nie byłyby kontrolowane przez jedną z tych grup. (…) szefem mojego gabinetu był tępy lizus o znudzonym spojrzeniu, były komunista. (…) WSI były ostatnią funkcjonującą organizacją komunistyczną, która mogła przejąć kontrolę nad krajem, gdyby ze Wschodu znów zaczęły wiać chłodniejsze wiatry. (…) Proszę pamiętać, że nie była to zwykła wojskowa formacja rozpoznawcza. (…) Obecni i byli oficerowie WSI mieli mieszkania i zagraniczne konta bankowe, prowadzili operacje przemytu broni, mieli własne źródła dochodu i własne kontakty na Wschodzie i na Zachodzie. W ciągu kilku ostatnich miesiecy komunizmu sprzedawali swoje tajemnice każdemu kto gotów był zapłacić. Byli ludźmi zamożnymi, w pełni niezależnymi i nie stanowili bynajmniej wyjątku w postkomunistycznej Europie. Mają odpowiedników w Rosji, również pod niepewną – o ile pod jakąkolwiek – kontrolą polityczną, a także, o czym mi wiadomo, w Rumunii. W najbliższych latach usłyszymy o nich więcej (podkreślenie WG). Po upadku Jaruzelskiego WSI zaczęły rozglądać się za nowym patronem. Mniej więcej w tym samym czasie Lech Wałęsa, nowo wybrany prezydent Polski, również rozglądał się za nową bazą dla swojej władzy (…) Wyglądało na to, ze nikt nie dysponuje prawdziwą władzą – oprócz starej gwardii. Zamiast prób zbudowania dobrego porozumienia Wałęsa wybrał łatwiejszą drogę (sojusz z WSI – wyjaśnienie WG). Wydawało mu się, ze będą mu pomagać w utrzymaniu się przy władzy, dostarczając informacji o ministrach i potencjalnych konkurentach. On w zamian chroniłby ich organizację. (…) moralny autorytet polskiej prezydentury nie był dla niego wystarczający. Jak każdy prostak – a Wałęsa jest nim w głębi duszy – lubi „fizyczne” sprawowanie władzy. (…) Prezydent wyznaczył teraz Waldemara Pawlaka, 32 – letniego lidera partii chłopskiej na nowego premiera. Pawlak, przywódca dawnego Zjednoczonego Stronnictwa Ludowego, był w starym, marionetkowym parlamencie lojalnym sojusznikiem partii komunistycznej. Negocjował po stronie komunistycznej w rozmowach Okrągłego Stołu. Nareszcie Wałęsa może pracować z człowiekiem, w którym czuje się wygodnie, premierem pochodzącym bezpośrednio ze starego obozu komunistycznego...

(…) nasi wykształceni w Moskwie funkcjonariusze wpadali podczas nieudolnych operacji wywiadowczych w zachodnich stolicach, gdy niektórzy nasi, wykształceni w Moskwie generałowie byli w kontakcie ze starymi kumplami w Rosji (...)”"

Chcecie wiedzieć kim jest ten moralny karzeł i pyskacz?
To se kliknijcie przeskrolujcie na dół. :-)
http://wgadowski.salon24.pl/387474,walesa-zakladnik-wsi-spotyka-komuniste-pawlaka-czytajcie-g

ps. kolego mkarwan - zapomnieliście o psp? Taki tekst?! Podciągnijcie się! :-)
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z."

Data: 2012-02-04 03:45:32
Autor: brat_olin
Jaka¶ ¶winia lży Lecha Wielkiego Wałęsę
On 4 Feb, 12:25, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
""(...) telefony okazały się naszym pierwszym błędem. Linia była na
podsłuchu wywiadu wojskowego (...) Dawn± polsk± służbę bezpieczeństwa
zweryfikowano dwa lata wcze¶niej, ale wywiad i kontrwywiad, czyli tzw
WSI (Wojskowe Służby Informacyjne) pozostały nietkniete (...)
Skorumpowana, nielojalna, nie zreformowana tajna służba komunistyczna
nie mogła więc liczyć na moje pobłażanie. (...) Kiedy komuni¶ci chcieli
nadać jakiej¶ informacji większy rozgłos, podawali j± za pras±
zagraniczn± (...) usłużny "murzyn" z "Observera", który podpisał
artykulik, mógł sobie pogratulować dziennikarskiej "bomby". PóĽniej
upewniłem się, że Ľródłem przecieku prasowego były Wojskowe Służby
Informacyjne (mowa o nieprzychylnym autorowi artykule zamieszczonym w
brytyjskim "Observerze" - przyp WG) (...) atakowali mnie i ....
(wykropkowałem drugie nazwisko aby¶cie już w tej chwili, zbyt łatwo nie
zgadli kto jest autorem tekstu - WG) dawni komuni¶ci oraz niegdysiejsi
dysydenci, członkowie dawnej opozycji o lewicowych sympatiach. Nie ma
praktycznie żadnej gazety, czasopisma lub rozgło¶ni, które nie byłyby
kontrolowane przez jedn± z tych grup. (...) szefem mojego gabinetu był
tępy lizus o znudzonym spojrzeniu, były komunista. (...) WSI były ostatni±
funkcjonuj±c± organizacj± komunistyczn±, która mogła przej±ć kontrolę
nad krajem, gdyby ze Wschodu znów zaczęły wiać chłodniejsze wiatry. (...)
Proszę pamiętać, że nie była to zwykła wojskowa formacja rozpoznawcza.
(...) Obecni i byli oficerowie WSI mieli mieszkania i zagraniczne konta
bankowe, prowadzili operacje przemytu broni, mieli własne Ľródła dochodu
i własne kontakty na Wschodzie i na Zachodzie. W ci±gu kilku ostatnich
miesiecy komunizmu sprzedawali swoje tajemnice każdemu kto gotów był
zapłacić. Byli ludĽmi zamożnymi, w pełni niezależnymi i nie stanowili
bynajmniej wyj±tku w postkomunistycznej Europie. Maj± odpowiedników w
Rosji, również pod niepewn± - o ile pod jak±kolwiek - kontrol±
polityczn±, a także, o czym mi wiadomo, w Rumunii. W najbliższych latach
usłyszymy o nich więcej (podkre¶lenie WG). Po upadku Jaruzelskiego WSI
zaczęły rozgl±dać się za nowym patronem. Mniej więcej w tym samym czasie
Lech Wałęsa, nowo wybrany prezydent Polski, również rozgl±dał się za
now± baz± dla swojej władzy (...) Wygl±dało na to, ze nikt nie dysponuje
prawdziw± władz± - oprócz starej gwardii. Zamiast prób zbudowania
dobrego porozumienia Wałęsa wybrał łatwiejsz± drogę (sojusz z WSI -
wyja¶nienie WG). Wydawało mu się, ze będ± mu pomagać w utrzymaniu się
przy władzy, dostarczaj±c informacji o ministrach i potencjalnych
konkurentach. On w zamian chroniłby ich organizację. (...) moralny
autorytet polskiej prezydentury nie był dla niego wystarczaj±cy. Jak
[...]
Negocjował po stronie komunistycznej w rozmowach Okr±głego Stołu.
Nareszcie Wałęsa może pracować z człowiekiem, w którym czuje się
wygodnie, premierem pochodz±cym bezpo¶rednio ze starego obozu

Lechu pozdrawia z Miami:
http://lechwalesa.blip.pl/archive/1/2012

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-02-04 14:20:09
Autor: u2
Jaka¶ ¶winia lży Lecha Wielkiego Wałęsę
W dniu 2012-02-04 14:12, Roman pisze:
Genetyczny idioto! Wpisz w googlach: PiS PZPR, a pózniej prekursor przemian
i orędzie do narodu rosyjskiego, a bedziesz mieć swego wielkiego patriotę
jak na dłoni.

Nie sciemniaj kundelku Tuska, to pelobanda trzyma sztame z Anodina i
innymi czekistami.

Data: 2012-02-04 14:45:00
Autor: u2
Jaka¶ ¶winia lży Lecha Wielkiego Wałęsę
W dniu 2012-02-04 14:34, Roman pisze:
Genetyczny cymbale kundelek to ty jeste¶! Ruski sługusie!

Te komuszy pomiocie cweliku, znowu ujadasz :)

Data: 2012-02-04 14:18:18
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-04 14:34, Roman pisze:
> Genetyczny cymbale kundelek to ty jeste¶! Ruski sługusie!

Te komuszy pomiocie cweliku, znowu ujadasz :)

potwierdza tylko kim jest:)...

Data: 2012-02-04 20:39:02
Autor: matusm

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgj4jq$l96$1inews.gazeta.pl...
[...]

ZnĂłw tylko kolejny dowĂłd ,ze nadal,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Jakaś świnia lży Lecha Wielkiego Wałę sę