Jaką dętka na szutrowa jazdę

Data: 2012-02-29 11:22:38
Autor: cytawa
Jaką dętka na szutrowa jazdę
NEURON pisze:
Pytanie na pozór błahe ... a jednak.
Chodzi mi głównie o rodzaj wentyli. Jaki rodzaj polecacie??
Czym siÄ™ kierujecie

Najlatwiej napompowac tradycyjny zawor rowerowy Dunlopa, ale MZ najlepsze sa samochodowe. Z 2 powodow.
1. Zawory te sa najmocniej wwulkanizowane w detke.
2. Z jakichs wzgledow najlepiej trzymaja.
dodatkowo
3. Przy obreczach stozkowych najlatwiej otaki dlugi zawor.

Jan Cytawa

Data: 2012-02-29 17:45:16
Autor: biodarek
Jak± dętka na szutrowa jazdę
W dniu 2012-02-29 11:22, cytawa pisze:
3. Przy obreczach stozkowych najlatwiej otaki dlugi zawor.

Spo¶ród różnych dętek, które przewinęły się przez moje ręce, to najdłuższy zawór mam teraz z Prest±. Jej końcówka prawie dotyka piasty i trzeba było dać przeciwwagę z drugiej strony na obręczy ;)
Naprawdę, to wystaje 6,5cm ze zwykłej obręczy.

--
biodarek

Data: 2012-03-01 09:19:08
Autor: Fabian
Jak± dętka na szutrowa jazdę
On 29.02.2012 17:45, biodarek wrote:
[...]

Przygotowany na karbon o profilu 50-80 mm? :)

Fabian.

Data: 2012-03-01 10:10:46
Autor: cytawa
Jak± dętka na szutrowa jazdę
biodarek pisze:

[...]

Nie bede sie licytowal, kto ma dluzszego (zawora). Sa oczywiscie presty bardzo dlugie do stozkowych obreczy ale kupic taka detke wcale nie jest prosto. Natomiast samochodowe z "amerykanskim"  zaworem sa prawie w kazdym sklepie.

Jan Cytawa

Jaką dętka na szutrowa jazdę