Jakas nowa swiecka tradycja?

Data: 2010-08-24 13:54:17
Autor: kamil
Jakas nowa swiecka tradycja?

"Pawel Sz." <pawel_szkup@interia.pl> wrote in message news:2c399d7e-3c97-4be0-a4a7-5475954890c8z10g2000yqb.googlegroups.com...
Witam,
zastanawiam sie nad pewna sprawa - w niedziele stoje autem na A4 kolo
KRK w niemalym sznurku do bramek a tutaj podjezdza grupa ok. 20
motocyklistow ryjacych sie bez kolejki. Kierowcy stojacy tuz przed
okienkiem do zaplaty grzecznie ich puszczaja... czy to jakas nowa
swiecka tradycja, czy moze ci panowie na swoich cudownych dwukolowych
maszynach to swiete krowy nie mogace postac te 10 min. w kolejce? Co
kieruje kierowcami, ktorzy juz odstali swoje, ze tak chetnie
wpuszczaja motocyklistow przed siebie, kurrrrde, nie rozumiem, kolejny
dowod na to, ze cwaniactwo na drodze sie oplaca :-P

Troll?

Data: 2010-08-24 06:02:00
Autor: Paweł Sz.
On 24 Sie, 14:54, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
"Pawel Sz." <pawel_sz...@interia.pl> wrote in message

> [...]
> wpuszczaja motocyklistow przed siebie, kurrrrde, nie rozumiem, kolejny
> dowod na to, ze cwaniactwo na drodze sie oplaca :-P

Nie, nie Troll. Daleki jestem od trollowania. Po prostu ta sytuacja
mnie mocno zdziwila. Czy to jest wedlug Ciebie dziwne albo nienormalne?

Data: 2010-08-24 14:07:22
Autor: kamil
"Pawel Sz." <pawel_szkup@interia.pl> wrote in message news:29f11e1a-f5ba-4fc6-ae67-5f9fde35b706a36g2000yqc.googlegroups.com...

Troll?

Nie, nie Troll. Daleki jestem od trollowania. Po prostu ta sytuacja
mnie mocno zdziwila. Czy to jest wedlug Ciebie dziwne albo nienormalne?

Znaczy brak chamstwa "skoro ja musze stac, to ty tez sobie postoisz" jest dziwny?

Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-24 06:15:29
Autor: Paweł Sz.
On 24 Sie, 15:07, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
> [...]

dziwny?

Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

Nie mam nic przeciw omijania mnie, jezeli nie skutkuje to tym, ze ja
musze przez do stac dluzej. Tak, uwazam, ze w takiej sytuacji
podejscie "skoro ja musze stac, to ty tez sobie postoisz" jest
normalne. W przeciwnym wypadku nawet grzeczne stanie w okienku na
Poczcie byloby bardziej upierdliwe niz jest, bo co chwila podchodzilby
ktos bez kolejki uprzejmie wpuszczny przez innych, "bardziej
kulturalnych" ode mnie.

--
Pozdrawiam,
Pawel

Data: 2010-08-24 15:09:16
Autor: J.F.
On Tue, 24 Aug 2010 14:07:22 +0100,  kamil wrote:
[...]

Korki ? W sklepie i na poczcie motocyklisci tez maja pierwszenstwo ? :-)

J.

Data: 2010-08-24 14:17:37
Autor: kamil

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:v1h776t51ljrdslirjv25q0m8tai9qant24ax.com...
[...]

Jesli chcesz bramke porownywac do poczty, to tak - pierwszenstwo maja ludzie z wypelnionym druczkiem, a jak ty chcesz sobie kartofle opakowac i wypelnic przekaz, to stan z boku i daj ludziom przejsc. :)

Pozdrwiam
Kamil

Data: 2010-08-24 06:30:58
Autor: Paweł Sz.
On 24 Sie, 15:17, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
"J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]

z wypelnionym druczkiem, a jak ty chcesz sobie kartofle opakowac i wypelnic
przekaz, to stan z boku i daj ludziom przejsc. :)

Drogi Kamilu, a jezeli WSZYSCY stojacy w okienku maja wypelnione
druczki, to kto ma pierszenstwo? Ten z niebieskimi czy czarnymi
literkami? Zyjesz w spoleczenstwie, czy sam ze soba?

--
Pozdrawiam,
Pawel

Data: 2010-08-24 21:26:22
Autor: Mikołaj Tutak
W dniu 2010-08-24 15:30, Paweł Sz. pisze:

Drogi Kamilu, a jezeli WSZYSCY stojacy w okienku maja wypelnione
druczki, to kto ma pierszenstwo? Ten z niebieskimi czy czarnymi
literkami? Zyjesz w spoleczenstwie, czy sam ze soba?

Zostaw go to jakiś przygłupek jest...

       Mikołaj

Data: 2010-08-24 17:13:05
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-08-24 15:17, kamil pisze:
[...]

Kiepskie porównanie, ale skoro Ciebie takie rzeczy bawią :(
Teraz poproszę o udowodnienie, że czas płacenia przez motocyklistę za
autostradę na na bramce jest krótszy od tej samej czynności wykonanej
przez kierowcę samochodu i do tego nie wpływa na jego czas dotarcia
do tej bramki w stosownej kolejce.

Data: 2010-08-24 15:12:07
Autor: bratPit[pr]
Jakas nowa swiecka tradycja?

Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

Korki ? W sklepie i na poczcie motocyklisci tez maja pierwszenstwo ? :-)

jak sa w ciazy to owszem ;-)

brat

Data: 2010-08-24 15:09:38
Autor: bratPit[pr]
Jakas nowa swiecka tradycja?
Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

ciekawy sposób rozumowania,

brat

Data: 2010-08-24 21:30:13
Autor: Mikołaj Tutak
W dniu 2010-08-24 15:09, bratPit[pr] pisze:
Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

ciekawy sposĂłb rozumowania,

Coś jak snowboardzisci wpie*y się bokiem w kolejkę. Oczywiście nie wszyscy, ale niektórym się to należy bo są bardziej ziomalscy czy cuś.

       Mikołaj

Data: 2010-08-24 23:24:39
Autor: P_ablo
Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w wiadomości news:i516c3$h5s$2news.onet.pl...

Coś jak snowboardzisci wpie*y się bokiem w kolejkę. Oczywiście nie wszyscy, ale niektórym się to należy bo są bardziej ziomalscy czy cuś.

Bo oni som wszedzie...

--
Picasso

Data: 2010-08-24 15:14:31
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
Znaczy brak chamstwa "skoro ja musze stac, to ty tez sobie postoisz" jest dziwny?

chamstwem jest wciskanie się.

Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

ale nie wciskając się na chama w kolejkę.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-24 14:18:18
Autor: kamil

"krzysiek82" <other@cars.pl> wrote in message news:4c73c5b9$0$22811$65785112news.neostrada.pl...
kamil pisze:
Znaczy brak chamstwa "skoro ja musze stac, to ty tez sobie postoisz" jest dziwny?

chamstwem jest wciskanie się.

Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

ale nie wciskając się na chama w kolejkę.

Na chama? "Kierowcy stojacy tuz przed okienkiem do zaplaty grzecznie ich puszczaja".

Pozdrwaiam
Kamil

Data: 2010-08-24 06:24:54
Autor: Paweł Sz.
On 24 Sie, 15:18, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
"krzysiek82" <ot...@cars.pl> wrote in message

> chamstwem jest wciskanie się.

> ale nie wciskając się na chama w kolejkę.

Na chama? "Kierowcy stojacy tuz przed okienkiem do zaplaty grzecznie ich
puszczaja".

Wyrwales to z kontekstu. Serio nie wiesz o czym ja pisze???

--
Pozdrawiam,
Pawel

Data: 2010-08-24 15:27:39
Autor: P_ablo
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:i50gqr$fhe$1inews.gazeta.pl...

Na chama? "Kierowcy stojacy tuz przed okienkiem do zaplaty grzecznie ich puszczaja".

A zapytali sie "grzecznie" wszystkich czy tylko tego pierwszego?
Kiedy ja chce wejsc na poczcie bez kolejki, to pytam sie wszystkich a nie tylko tego pierwszego. W koncu wplywa to na dluzsze oczekiwanie calej kolejki.

--
Picasso

Data: 2010-08-24 14:35:41
Autor: Massai
P_ablo wrote:

> [...]
Kiedy ja chce wejsc na poczcie bez kolejki, to pytam sie wszystkich a
nie tylko tego pierwszego. W koncu wplywa to na dluzsze oczekiwanie

Stara zasada: wpuszczając jednego wkurwiasz 50 za tobą ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-24 18:26:35
Autor: MadMan
Dnia Tue, 24 Aug 2010 15:14:31 +0200, krzysiek82 napisał(a):

Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

ale nie wciskając się na chama w kolejkę.

A bo to widzisz na kogo się wciskasz? :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-24 15:17:12
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

jesteś typowym trollem a dodatkowo nie umiesz zachować się na drodze skoro wypisujesz takie pierdoły.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-24 15:17:45
Autor: huri_khan
Dnia Tue, 24 Aug 2010 14:07:22 +0100, kamil napisał(a):

Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

Idąc dalej tym tokiem rozumowania. "Po to kobieta zachodzi w ciążę żeby nie stać kolejce przy kasie."

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2010-08-24 14:19:53
Autor: kamil

"huri_khan" <spam@spam.pl> wrote in message news:1batzziwdrzwr$.132q0ciz89y6g.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 24 Aug 2010 14:07:22 +0100, kamil napisał(a):

Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

Idąc dalej tym tokiem rozumowania.
"Po to kobieta zachodzi w ciążę żeby nie stać kolejce przy kasie."

Czyli mialem racje - zal dupe sciska, ze musisz* stac w korku a motocykl nie. ;)

Pozdrwiam
Kamil

*Nie mam motocykla i miec nie planuje, ale kiedy widze nadjezdzajacy a sam i tak nigdzie sie nie ruszam, to staram sie zrobic mu miejsce.

Data: 2010-08-24 16:28:38
Autor: Mario
W dniu 2010-08-24 15:19, kamil pisze:

[...]

Ja też, w korku ale dlaczego przed bramka na autostradzie barany ustępują?

pozdrawiam
mario

Data: 2010-08-24 19:47:05
Autor: Pszemol
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i50gtq$fti$1inews.gazeta.pl...
Nie mam motocykla i miec nie planuje, ale kiedy widze nadjezdzajacy
a sam i tak nigdzie sie nie ruszam, to staram sie zrobic mu miejsce.

Szkoda że nie doczytałeś - to nie jest "zwykły" korek tylko
KOLEJKA DO ZAPŁATY ZA AUTOSTRADĘ. Im więcej motorów
wpuścisz przed siebie tym dłużej będziesz stał i reszta za tobą.
W przypadku zwykłego korka - niech sobie jadą, proszę bardzo.

Data: 2010-08-24 21:15:47
Autor: jerzu
On Tue, 24 Aug 2010 14:19:53 +0100, "kamil" <kamil@spam.com> wrote:

Czyli mialem racje - zal dupe sciska, ze musisz* stac w korku a motocykl nie. ;)

Mylisz korek z kolejką.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-08-24 21:35:40
Autor: J.F.
On Tue, 24 Aug 2010 21:15:47 +0200,  jerzu wrote:
On Tue, 24 Aug 2010 14:19:53 +0100, "kamil" <kamil@spam.com> wrote:
Czyli mialem racje - zal dupe sciska, ze musisz* stac w korku a motocykl nie. ;)

Mylisz korek z kolejką.

Na jedno wychodzi - zal dupe sciska, ze musisz* stac w kolejce a
motocykl nie. ;)

J.

* - no bo przeciez nie przefruniesz

Data: 2010-08-24 23:36:50
Autor: huri_khan
Dnia Tue, 24 Aug 2010 14:19:53 +0100, kamil napisał(a):

*Nie mam motocykla i miec nie planuje, ale kiedy widze nadjezdzajacy a sam i tak nigdzie sie nie ruszam, to staram sie zrobic mu miejsce.

Rozumiem że w sklepie też jesteś takim miłosiernym Samarytaninem i
wpuszczasz przed siebie innych żeby zostali wcześniej od Ciebie obsłużeni
przy kasie. (pomijam kobiety w ciąży i inne podobne przypadki)

Data: 2010-08-25 10:22:26
Autor: kamil

"huri_khan" <spam@spam.pl> wrote in message news:1j17jtecwcwq7.1pxhima04yb68.dlg40tude.net...
[...]

Jesli mam wozek wypchany po brzegi a ktos przede mna dwie rzeczy i przejdzie, zanim doczlapie sie do kasy wogole - jasne ze tak.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-25 11:32:28
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-08-25 11:22, kamil pisze:
Jesli mam wozek wypchany po brzegi a ktos przede mna dwie rzeczy i
przejdzie, zanim doczlapie sie do kasy wogole - jasne ze tak.

I przy kasie zacznie grzebac w poszukiwaniu portfela, bedzie zbieral te drobne i szukał ich po kieszeniach etc...

Data: 2010-08-25 14:50:37
Autor: Mario
W dniu 2010-08-25 11:32, spammtrapp pisze:
[...]

Nie, nie będzie kodu kreskowego i kasjerka będzie dzwonić po pomoc a poza tym to skończy się papier w drukarce fiskalnej ;-)
Ja mam tak zawsze ;-)

pozdrawiam
mario

Data: 2010-08-25 15:01:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mario" <camaro94@op.pl> napisał w wiadomości news:i533hn$10i$1news.onet.pl...
[...]

Oczywiście papier skończy się na Tobie, nie poprzedniku, gdybyś go nie puścił to byś był obsłużony prawidłowo.

Data: 2010-08-25 15:32:59
Autor: Mario
W dniu 2010-08-25 15:01, Cavallino pisze:
[...]

jasne że tak ;-)

pozdrawiam
mario

Data: 2010-08-25 14:32:03
Autor: huri_khan
Dnia Wed, 25 Aug 2010 10:22:26 +0100, kamil napisał(a):

Jesli mam wozek wypchany po brzegi a ktos przede mna dwie rzeczy i przejdzie, zanim doczlapie sie do kasy wogole - jasne ze tak.

Chyba Cię ponosi fantazja, czy ja gdzieś takie założenia wpisałem ?
Więc jeszcze raz spróbuję.

Kupujesz TYLKO 1 kg cukru, podobnie jak inne osoby stojące przed tobą w
kolejce do kasy, nagle przychodzi facet w ubraniu motocyklisty i tez chce
kupic 1kg cukru. Rozumiem że wszyscy go wpuszczają bo jest "inaczej" ubrany. Założenie: wszyscy mają przyszykowane pieniądze do zapłaty. --

Data: 2010-08-24 17:22:24
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-08-24 15:07, kamil pisze:
[...]

Jak brak chamstwa? Bezczelne wpychanie się do kolejki to brak chamstwa?

Po to ludzie kupuja motor, zeby korki omijac bokiem.

Ot tak, z całą pewnością - w szczególności kolejkę do bramki na
autostradzie, czy np. na płatny parking z bramką wjazdową.

Data: 2010-08-24 18:58:27
Autor: to
Jakas nowa swiecka tradycja?
begin kamil
[...]

Ale o czym Ty mówisz? Tu chyba chodzi o PŁACENIE na bramkach.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-24 15:17:05
Autor:
Jakas nowa swiecka tradycja?

Uzytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisal w wiadomosci news:i50fdq$au7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Pewnie nie zrozumiales, ze nie chodzi o stanie w korku, gdzie to, ze motocyklista sobie pojedzie szybciej w zasadzie nikomu innemu nie powinno przeszkadzac (z reguly nie spowalnia innych). Tu chodzi o kolejke do bramek, gdzie kazdy zostaje indywidualnie obsluzony w takiej kolejnosci w jakiej podjechal. To, ze motocyklista sie zmiesci miedzy stojacymi samochodami nie upowaznia go do wpychania sie przed innych.

Data: 2010-08-24 16:29:37
Autor: Mario
W dniu 2010-08-24 15:17, bma pisze:

[...]

myślę że mimo "nastu" postów na ten temat, Kamil tego nie zrozumie.

pozdrawiam
mario

Jakas nowa swiecka tradycja?