Jakas nowa swiecka tradycja?

Data: 2010-08-24 18:41:28
Autor: ttt
Jakas nowa swiecka tradycja?
Witam,
zastanawiam sie nad pewna sprawa - w niedziele stoje autem na A4 kolo
KRK w niemalym sznurku do bramek a tutaj podjezdza grupa ok. 20
motocyklistow ryjacych sie bez kolejki. Kierowcy stojacy tuz przed
okienkiem do zaplaty grzecznie ich puszczaja... czy to jakas nowa
swiecka tradycja, czy moze ci panowie na swoich cudownych dwukolowych
maszynach to swiete krowy nie mogace postac te 10 min. w kolejce? Co
kieruje kierowcami, ktorzy juz odstali swoje, ze tak chetnie
wpuszczaja motocyklistow przed siebie, kurrrrde, nie rozumiem, kolejny
dowod na to, ze cwaniactwo na drodze sie oplaca :-P

Glupota kierowcow - niepotrzebnie wpuszczaja cwaniakow.

Data: 2010-08-24 19:32:13
Autor: Gosia\(RYBA\)

Użytkownik "ttt" <tl6@nospamwp.pl> napisał w wiadomości news:i50snq$l4f$1news.onet.pl...
[...]

Koledzy do tej pory traktowalem motocykle jadace "miedzypasem" z duza doza sympatii i w miare mozliwosci staralem sie im ustapic, odsunac sie, ale po tej dyskusji obiecuje, ze w miare mozliwosci bede od dnia jutrzejszego blokowal kazdego pajaca, ktory uwaza, ze ma prawo wydluzyc moje stanie o 15 sek. bo on sie moze przecisnac miedzy autami. Udowodnie mu, ze nie moze. Szkoda tylko tych motocyklistow, ktorzy wysiadajac z samochodow i dynamicznie ruszajac spod swiatel faktycznie zmniejszaja korki. Ale skoro taka jest swiadomosc jak zaprezentowali koledzy mleko i jemu podobni to beda od jutra mieli jeszcze jednego zlosliwego Ch...ja ktory potrzebuje calej szerokosci pasa.
Pozdrawiam,

Data: 2010-08-24 11:28:12
Autor: Paweł Sz.
On 24 Sie, 19:32, "Gosia\(RYBA\)" <maja-siedlce{wytn...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "ttt" <t...@nospamwp.pl> napisał w wiadomościnews:i50snq$l4f$1news.onet.pl...

> [...]

od jutra mieli jeszcze jednego zlosliwego Ch...ja ktory potrzebuje calej

Ja sie sklaniam do tezy, ze wina za to jest spoleczne przyzwolenie na
buractwo, troche analogicznie do zasady "okazja czyni zlodzieja" -
tutaj mozna by to sparafrazowac na "okazja czyni buraka". Pchajacy sie
motocyklisci, pchajacy sie kierowcy, jadacy prosto z lewo czy
prawoskretow (np. Krakow, dojazd od Ronda Mogilskiego do Kotlarskiego
- stoi sobie koreczek przez pol Powstania Warszawskiego a grupa
cwaniakow tnie lewoskretem do konca i tuz przed Kotlarskiem ryje sie
prosto. Efekt - oni jada, reszta stoi, nawet jak ty nie puscisz buraka
to uprzejmie zrobia to ci za toba lub przed toba...), itp. Nasi stroze
prawa tez nie sa bez grzechu w tej materii, nooo, a jak policja daje
taki przyklad... taki narod, ot co, niestety... :-P

--
Pozdrawiam,
Pawel

Data: 2010-08-24 20:59:15
Autor: Mario
Jakas nowa swiecka tradycja?
  Efekt - oni jada, reszta stoi, nawet jak ty nie puscisz buraka
to uprzejmie zrobia to ci za toba lub przed toba...),

a jak nie wpuścisz to burak pokaże Ci "fucka".

Ostatnio miałem sytuację, stoję sobie na "lewoskręcie" (dwa skrajne lewe pasy, oczywiście kolejka jest dluga), mam "pole position" i czekam na zielone światło. Zielone mają ci co jadą prosto (też dwa pasy). No i obserwuję w prawym lusterku, czy ktoś zwalnia. Jest! Jedzie autko, które nie chce czekać z innymi, przejeżdża obok mnie, hamuje (jadący za nim trąbią), próbuje wjechać przede mnie i na pasach już poczekać z nami na zielone. Cóż, nie udało się bo ruszyłem ostro (pech dla niej że akurat dostałem zielone) powodując że buraczyca (tak, babeczka) musiała zwolnić i wepchać się za mnie. Na następnych światłach popukała się mi w głowę i pokazała "fuck you". :-D.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-08-25 09:19:04
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Mario" <camaro94@op.pl> napisał w wiadomości news:i514pa$dem$1news.onet.pl...

[...]

To jest niesłychane - też mam spore doświadczenie,
że buractwa wśród kobiet jest "zauważalnie" więcej
tak z grubsza o 100%. Co się dzieje
Za ŻADNĄ swoją głupotę ŻADNA kobieta mnie
choćby najdrobniejszym gestem nie przeprosiła
a fakju rzucały równie często jak faceci (może częściej)

Co się dzieje! Człowiek (starej jestem daty) sobie wyobrażał,
że kobieta to kultura i wychowanie, a agresja to wyłącznie facet.

Artur(m)

Data: 2010-08-27 14:48:04
Autor: Pszemol
"Mario" <camaro94@op.pl> wrote in message news:i514pa$dem$1news.onet.pl...
[...]

Szkoda że nie wpadło Ci do głowy, że mogła po prostu zająć zły pas
nieświadomie lub nie znała tego skrzyżowania i za późno zorientowała
się że musi skręcić w lewo...
Nie każdy łapiący się pod "cwaniactwo" rzeczywiście jest cwaniakiem.
Na drodze jest mnóstwo ciamajd które jeżdżą jakby głowy nie mieli...
Łatwo niesłusznie posądzić ich o cwaniactwo - i - robiąc niebezpieczną
sytuację jaką Ty zrobiłeś - doprowadzić do wypadku...

Data: 2010-08-28 17:34:21
Autor: Czabu

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i58j1v.7tg.0poczta.onet.pl...

Szkoda że nie wpadło Ci do głowy, że mogła po prostu zająć zły pas
nieświadomie lub nie znała tego skrzyżowania i za późno zorientowała
się że musi skręcić w lewo...

Co nie znaczy, że to ją upoważnia do wpychania się za wszelką cenę.
Można pojechac skrzyżowanie czy dwa dalej i zawrócic.

Nie każdy łapiący się pod "cwaniactwo" rzeczywiście jest cwaniakiem.
Na drodze jest mnóstwo ciamajd które jeżdżą jakby głowy nie mieli...

To niech się uczą i myślą.

Łatwo niesłusznie posądzić ich o cwaniactwo - i - robiąc niebezpieczną
sytuację jaką Ty zrobiłeś - doprowadzić do wypadku...

Prawda. Ale może jednak taka panienka, która się "pomyliła" następnym razem pomyśli sekundę dłużej przed takim manewrem i wymyśli, że na następnym skrzyżowaniu może bezpiecznie zawrócić...

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-08-31 22:06:27
Autor: Mario
W dniu 2010-08-27 21:48, Pszemol pisze:
[...]

i dlatego celowo zwolniła już wcześniej migając kierunkiem, zanim próbowała wskoczyć. Czasem tak się zdarza, masz rację ale wtedy on/ona włącza kierunek i czeka aż ktoś wpuści.

Nie każdy łapiący się pod "cwaniactwo" rzeczywiście jest cwaniakiem.
Na drodze jest mnóstwo ciamajd które jeżdżą jakby głowy nie mieli...

no i dlatego pokazują "fucka" później, przecież każdy ciamajda tak działa w przypływie adrenaliny ;-)

pozdrawiam
mario

Data: 2010-08-24 19:09:52
Autor: to
Jakas nowa swiecka tradycja?
begin Gosia\(RYBA\)
[...]

Odróżnij motocyklistę wymijający auta w korku co nikomu nie przeszkadza i nikogo nie spowalnia od buraka wpychającego się na początku kolejki do bramek.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-24 20:35:38
Autor: jerry
Użytkownik "Gosia(RYBA)" napisał w wiadomości news:4c74021e$0$27035$65785112news.neostrada.pl...
[...]
co innego ustąpić na drodze i ułatwić przejazd,

[...]

a co innego ustąpić w kolejce do kasy. Stając z pełnym wózkiem w markecie
ustąpisz miejsca, tylko dlatego, że gość odziany w kombinezon?
Jesteś pewien, że reszta kolejki przyjmie to z radością i cię pochwali?
Chyba, że udowodnisz, że motocyklista płaci szybciej niż samochodziarz.

Data: 2010-08-24 20:44:28
Autor: J.F.
On Tue, 24 Aug 2010 20:35:38 +0200,  jerry wrote:
[...]

Nawet jesli szybciej, to co to kolejke obchodzi ? Dopiero po dluzszych studiach mozna stwierdzic czy kolejce
uprzywilejowanie sie oplaca :-)

J.

Data: 2010-08-25 00:21:10
Autor: Jurand

Użytkownik "Gosia(RYBA)" <maja-siedlce{wytnij}@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c74021e$0$27035$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ja tam mam w dupie, co prezentuje sobą kolega mleko i inni debile i nadal będę jeździł ułatwiając motocyklistom wyprzedzanie mnie.

Jurand.

Data: 2010-08-25 00:27:20
Autor: J.F.
On Wed, 25 Aug 2010 00:21:10 +0200,  Jurand wrote:
A ja tam mam w dupie, co prezentuje sobą kolega mleko i inni debile i nadal będę jeździł ułatwiając motocyklistom wyprzedzanie mnie.

Ale czy w kolejce nie powinienes spytac tych za toba ? :-)
Albo po staremu - skoro ten pan wchodzi za Pania, to pani wychodzi :-)

Muszę tutaj jedną rzecz zauważyć - wcale się nie dziwię, że motonici nie chcą stać w kolejce...

Z przyzwyczajenia - zawsze sie przeciskaja, to niby czemu teraz nie
:-)

stanie kilka/kilkanaście minut w upale przed bramkamim, gdzie od asfaltu i silnika bije gorące powietrze, [...]

A siedzenie w aucie bez klimy to sama przyjemnosc ? To niech sie rozbierze :-)

Myślę, że nikogo szlag nie trafi, jak raz na ruski rok puści na bramkach motocyklistę, opóźniając swój wjazd na bramki nawet o całą minutę.

No ale przeciez sa jakies zasady wspolzycia spolecznego, i
przepuszczamy tylko inwalidow, staruszkow i kobiety w ciazy.

J.

Data: 2010-08-25 07:05:23
Autor: Jurand

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jdh8769dqmjitsul2lr6d8bocsad65p00a4ax.com...
[...]

Wiesz co - A4-ką jeżdżę dość często a jak na razie widziałem JEDEN taki przypadek, kiedy motocyklista przejeżdżał przez bramki i dojechał faktycznie do końca kolejki. Więc nie robię z tego jakiegoś nie wiadomo jak upierdliwego zjawiska. Przy czym facet o dziwo przemknął przez bramki dość sprawnie.

stanie kilka/kilkanaście minut w upale przed bramkamim,
gdzie od asfaltu i silnika bije gorące powietrze, [...]

A siedzenie w aucie bez klimy to sama przyjemnosc ?
To niech sie rozbierze :-)

Nie ma w ogóle porównania z siedzeniem w aucie nawet bez klimy.

[...]

Dlatego nikt nie każe nikomu ich wpuszczać - Ty sobie rób co chcesz, mi to naprawdę wisi, że jeden motocykl raz na rok będzie chciał przede mnie wjechać w kolejkę na A4.

Jurand.

Data: 2010-08-25 10:43:49
Autor: Axel
"Jurand" <jurand@interia.pl> wrote in message
[...]

Niech zainwestuje w dobry kombinezon. Kumpel ostatnio zmienil na nowy i jest zachwycony - w ostrym sloncu zrobil sobie przerwe w trasie, zdjal kurtke i efekt byl taki, ze slonce go palilo przez koszulke, a w nogi (czarna skora) nie bylo goraco.

--
Axel

Data: 2010-08-25 09:23:23
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisał w wiadomości news:i51gfl$ecp$1news.onet.pl...

[...]

Możesz robić wszystko i do czysta - każdemu motocykliście.
Tylko dlaczego myślisz, że inni to lubią??

Data: 2010-08-25 16:53:30
Autor: Jurand

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:i52gde$1b9a$1rekrutacja.tu.kielce.pl...

[...]

Inni motocykliści? Jeszcze żaden nie miał mi tego za złe.

Jurand.

Data: 2010-08-24 23:00:36
Autor: Papkin
Jakas nowa swiecka tradycja?

Glupota kierowcow - niepotrzebnie wpuszczaja cwaniakow.

Zauwazylem to juz dawno, we Wroclawiu jest taka 2x2 pasy trasa (Klecinska), po jednej stronie bywaja dlugie i meczace korki. Wzdluz drogi idzie wybrukowana kostka betonowa trasa - dojazd i parking do biegnacych wzdluz trasy ogrodkow dzialkowych. Cwaniaczki czesto wbijaja sie na ta rownolegla trase i omijaja ladny kawalek korka, pozniej zjedzaja z na owa zakorkowana trase z powrotem. Oczywiscie znajdzie sie kretyn ktory wpusci takiego, raz widzialem drogi samochod i goscia pod krawatem za kierownica. No jesli ktos wzial go za dzialkowca akurat pechowo wracajacego w godzinach szczytu to gratuluje! Cwaniactwo sie oplaca jak widac, zawsze sie znajdzie dobry samarytanin kurna.

Data: 2010-08-25 00:20:14
Autor: Jurand
[...]

Muszę tutaj jedną rzecz zauważyć - wcale się nie dziwię, że motonici nie chcą stać w kolejce... Tylko zrozumieją to wyłącznie te osoby, które na motocyklu jeździły - stanie kilka/kilkanaście minut w upale przed bramkamim, gdzie od asfaltu i silnika bije gorące powietrze, a najczęściej na autostradę motocyklista jest ubrany w pełny ekwipunek typu kurtka,buty,ochraniacze,żółw,itp. - nie jest najmilszym doświadczeniem i nie polecałbym go nikomu. Myślę, że nikogo szlag nie trafi, jak raz na ruski rok puści na bramkach motocyklistę, opóźniając swój wjazd na bramki nawet o całą minutę.

Jurand.

Data: 2010-08-25 07:59:26
Autor: Massai
Jurand wrote:

[...]

To jest argument, który jeszcze jestem w stanie zrozumieć.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-25 17:49:53
Autor: Technolog
Dnia Wed, 25 Aug 2010 07:59:26 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Jurand wrote:

[...]

Jasne, niech staruszkowie i kobiety w ciąży w autach bez klimatyzacji sobie
mdleją w upały.

Data: 2010-08-25 08:43:02
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Jakas nowa swiecka tradycja?
W dniu 2010-08-25 00:20, Jurand pisze:
(...)
Muszę tutaj jedną rzecz zauważyć - wcale się nie dziwię, że motonici nie
chcą stać w kolejce...

To, ze mnie to nie dziwi nie zmienia faktu, że w opisywanej
sytuacji uważam to za zwykłe chamstwo.

Tylko zrozumieją to wyłącznie te osoby, które na
motocyklu jeździły

Bardzo mi przykro - mam w tym praktykę i Twoje poniższe uzasadnienie
uważam za absurdalne.

[...]

Nie no, normalnie straszne - ktoś im kazał jechać ty motocyklem,
skoro z tym tyle problemów, ba, wręcz same upierdliwości.

Myślę, że nikogo szlag nie
trafi, jak raz na ruski rok puści na bramkach motocyklistę, opóźniając
swój wjazd na bramki nawet o całą minutę.

Myśl sobie co chcesz, ale pewne zasady obowiązują i motocykliści nie
są jakąś grupą specjalnej troski (choć jak czytam niektóre wypowiedzi,
to śmiem twierdzić, że jednak jest inaczej).

Data: 2010-08-25 08:47:11
Autor: spammtrapp
Jakas nowa swiecka tradycja?
W dniu 2010-08-25 00:20, Jurand pisze:

Muszę tutaj jedną rzecz zauważyć - wcale się nie dziwię, że motonici nie
[cut]
swój wjazd na bramki nawet o całą minutę.

O jejku. Moze jeszcze pogłaskać i dac cukiereczka?

Data: 2010-08-25 11:17:00
Autor: P_ablo
Użytkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisał w wiadomości news:i51gdt$ea0$1news.onet.pl...
[...]

O w morde - toz oni jezdzac na motocyklu popelniaja jakas pokute tak?

--
Picasso

Data: 2010-08-25 11:29:55
Autor: Czabu
[...]

To w takim razie należałoby też przepuszczać auta, które nie mają klimatyzacji.
I kierowców ciężarówek, w końcu im też nie jest łatwo.
I osoby starsze niż ... lat.
I osoby, które mają do przejechania więcej niż ...km, w końcu jeszcze długa podróż przed nimi.
A ci, co mają klimatyzację, są młodzi, nie jadą zbyt daleko niech staną na poboczu i poczekają, aż uprzywilejowane grupy przejadą...

A teraz poważnie. Teoretycznie przepuszczenie jednego motocyklisty na godzinę, nie wpłynie zbytnio na płynność i szybkość przejazdu. Niestety, takie zachowanie powoduje, że dość spora grupa użytkowników dwuśladów nabiera przekonania, że to im się należy i takie zachowanie praktykują w swojej codziennej jeździe.
Z moich obserwacji wynika, że większość z nich uważa się za święte krowy i tak jeżdżą.
Nie mam problemu, żeby zrobić miejsce i w korku przepuścić motocykl, ale czasem zdarzy się, że tego miejsca nie ma (np. jak zrobię miejsce dla ciężarówki, która skręca w prawo, albo zrobiłem miejsce dla innego motocyklisty/skuteciarza, który objechał mnie wcześniej z drugiej strony, itp.), a mimo to motocyklista za wszelką cenę musi przejechać i wymusza to na różne sposoby (najczęściej przegazówki, czasem walnięcie ręką w dach, rzadziej wyzwiska, widziałem też utrącenie lusterka). Jest po prostu święcie przekonany, że przejazd mu się należy niezależnie od warunków drogowych.
Naprawdę rzadko spotykam ludzi, którzy na motorze potrafią stanąć i poczekać jeżeli nie ma miejsca i zarazem jadą tak, że zdają sobie sprawę z ograniczeń zarówno motocykli i samochodów.
Ustępowanie im w każdej sytuacji i zawsze, wyrabia złe nawyki ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Jakas nowa swiecka tradycja?