Jaka¶ nowa taktyka Ery?

Data: 2009-09-06 11:46:39
Autor: bartekkr
Jaka¶ nowa taktyka Ery?
"woohoo" <2kolaCHW@DSinteria.pl> wrote in message news:h7vut4$9rs$1news.interia.pl...
Wizyta w salonie; wniosek; po kilku godzinach wiadomo¶ć od Play, że otrzymali informację od mojego operatora o niezgodno¶ci jego danych z danymi

Zarowno Era jak i Play leca sobie w kulki z tego co zauwazylem. Swoj numer Orange bez problemu przenioslem do Play. Ostatnio przenosilem numer matki wlasnie z tak-taka. Pierwszy wniosek - odrzucony - niezgodnosc danych. Na infolinii ery trafilem na jakiegos sensownego goscia (z babami sie nie dogadasz) i powiedzial, ze nie zgadza sie drugie imie. Pytalem w Play - "nie ma takiej mozliwosci. Drugie, a nawet pierwsze imie nie jest sprawdzane - wazne, zeby PESEL sie zgadzal". Za zadne skarby nie przekonalem 3 osob w salonie play, ze to wlasnie przez to, ze nie wpisali drugiego imienia, wniosek nie przeszedl. Zmusilem ich do ponownego wypelnienia formularza, tym razem z wpisaniem tego drugiego imienia. Nastepnego dnia numer dzialal juz w Play. Trzeba ich trzymac za raczke przy wypelnianiu tego wniosku i kazdy szczegol i kazdy przecinek musza sie zgadzac, inaczej odrzuca.

Data: 2009-09-06 11:52:50
Autor: J.Kolina
Jaka¶ nowa taktyka Ery?
wazne, zeby PESEL sie zgadzal". Za zadne skarby nie przekonalem 3 osob w

Tak jak pisałam kilka postów niżej mi Era odrzuciła bo "brak PESELU"
A jak wiadomo rejestracja bez Peselu jest niemoiżliwa. To dopiero zagrania

jk

Data: 2009-09-06 12:23:15
Autor: woohoo
Jaka¶ nowa taktyka Ery?
bartekkr:
[...]

Dzięki za wskazówkę. W sumie jest to bardzo prawdopodobne, bo nie przypominam sobie, by pani w Playu wpisywała moje drugie imię (dane spisała z DO, a formularz pokazała mi na monitorze, bym sprawdził, czy się nigdzie nie pomyliła). Natomiast na wydruku moich danych rejestracyjnych z Ery moje drugie imię nie widnieje, a zdaje się, jego podanie jest wymagane, więc na pewno je wpisałem, jednak co ciekawsze - pole podpisane "PESEL" jest puste...
A tak na marginesie: może i organizacja obsługi klienta w Playu nie działa jeszcze tak jak powinna, za to obie Panie, w obu salonach, które odwiedziłem, były bardzo sympatyczne, młode i blond-włoso urodziwe. (;

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2009-09-06 13:13:38
Autor: JoteR
Jaka¶ nowa taktyka Ery?
"woohoo" napisał:

[...]

Bo one służą przywabianiu klientów. A jak już zwabią, to wtedy za delikwenta biorą się prawdziwi spece od dymania.
Czyli wchodzi się tam z wyprężonym interesem, a wychodzi z obolałym tyłkiem.

JoteR

Data: 2009-09-06 13:56:09
Autor: Tomaszek
Jaka? nowa taktyka Ery?
JoteR pisze:
Bo one służ± przywabianiu klientów. A jak już zwabi±, to wtedy za delikwenta bior± się prawdziwi spece od dymania.
Czyli wchodzi się tam z wyprężonym interesem, a wychodzi z obolałym tyłkiem.

Toż to sado-maso;)
| Wolno¶ć to nie to samo co dowolno¶ć - ksi±dz Waldemar Chrostowski |
|              ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org             |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-09-06 17:34:29
Autor: woohoo
Jaka¶ nowa taktyka Ery?
JoteR:
Bo one służą przywabianiu klientów.

No nie wiem, jak Ty, ale ja zazwyczaj nie mam pojęcia, kto mnie będzie obsługiwał, nim wejdę do nowego salonu. (;

A jak już zwabią, to wtedy za delikwenta biorą się prawdziwi spece od dymania.

Ale że jak? Dla mnie oferta, jaką mi złożono, jest dość przejrzysta i nie widzę możliwości, bym mógł być dymany bardziej niż się na to zgodziłem.

Czyli wchodzi się tam z wyprężonym interesem, a wychodzi z obolałym tyłkiem.

Co chyba nie zmienia faktu, że lepiej dostać w dupę najpierw od cycatej blondyny, niż od razu od jakiegoś kolesia noszącego się jakby kij połknął, mhm? [;

Zresztą pani z salonu Playa bardzo sprawnie posługiwała się kalkulatorem, podając mi konkretne liczby; bez przekonywania, że 'czarne będzie bielsze, bo jest zajebistsze'.

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2009-09-06 17:54:45
Autor: JoteR
Jaka¶ nowa taktyka Ery?
"woohoo" napisał:

No nie wiem, jak Ty, ale ja zazwyczaj nie mam pojęcia, kto mnie będzie obsługiwał, nim wejdę do nowego salonu. (;

Hmm, jak przechodzę koło salonu Play w Złotych Tarasach w Warszawie, to cycata nagonka patroluje teren w promieniu 10 m. od wejścia. I jeśli wchodzę sam, to zawsze zostaję skierowany do jej równie urodziwej koleżanki. Ale najczęściej łażę tam z żoną, wtedy zaobserwować można lekką konsternację ;->
Natomiast Orange wystawia swoją cycatą forpocztę razem z ministoiskiem przed salon, prosto w tłum spoconych samców ;-)

Co chyba nie zmienia faktu, że lepiej dostać w dupę najpierw od cycatej blondyny, niż od razu od jakiegoś kolesia noszącego się jakby kij połknął, mhm? [;

To zależy od preferencji ;-)

Zresztą pani z salonu Playa bardzo sprawnie posługiwała się kalkulatorem, podając mi konkretne liczby; bez przekonywania, że 'czarne będzie bielsze, bo jest zajebistsze'.

Tak, ich oferta w porównaniu z W3 jest bardzo przejrzysta, poniekąd dzięki temu Play odniósł tak spektakularny sukces. Co w ostatecznym rozrachunku wcale nie oznacza, że najtańsza, szczególnie dla co bardziej wyrobionych użytkowników potrafiących dokładnie określić swój profil dzwonienia.

JoteR

Data: 2009-09-06 19:42:53
Autor: woohoo
Jakaś nowa taktyka Ery?
woohoo:
Natomiast na wydruku moich danych rejestracyjnych z Ery moje drugie imię nie widnieje, a zdaje się, jego podanie jest wymagane, więc na pewno je wpisałem, jednak co ciekawsze - pole podpisane "PESEL" jest puste...

Zerknąłem właśnie na kartę rejestracyjną (http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/documents/ind/karta_rej_208x258_kod008.pdf)
i nie ma w niej wzmianki o drugim imieniu, więc raczej go nie podawałem.
Pozostaje więc chyba tylko ten PESEL i adres e-mail.

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2009-09-06 20:12:19
Autor: Mariusz
Jaka? nowa taktyka Ery?

Użytkownik "woohoo" <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisał w wiadomości news:h80r3s$b4m$1news.interia.pl...
woohoo:
[...]

W mojej karcie rejestracyjnej też nie ma drugiego imienia. Specjalnie o to dopytałem, kiedy odrzucili mój wniosek (a raczej wniosek Play z moim pełnomocnictwem). Natomiast, gdyby nowy operator zapisał drugie imię we wniosku, to dla tych geniuszy byłby to z pewnością powód do odrzucenia  w wyniku "niezgodności jego danych z danymi podanymi we wniosku".

Data: 2009-09-06 20:21:06
Autor: bartekkr
Jakaś nowa taktyka Ery?
"woohoo" <2kolaCHW@DSinteria.pl> wrote in message news:h80r3s$b4m$1news.interia.pl...
woohoo:
[...]

U mnie to wygladalo tak, ze najpierw byl abonament, gdzie bylo podane to nieszczesne drugie imie i te dane przeszly do tak-taka. A skoro ty nie masz podanego PESELu, to stawiam, ze jest to glowny powod. Musisz zaktualizowac dane w erze. Mozna to zrobic przez maila. Dzialaja dosc szybko - po godzinie od maila juz wszystko jest OK.

Data: 2009-09-06 20:58:55
Autor: woohoo
Jakaś nowa taktyka Ery?
bartekkr:
[...]

Jeżeli na karcie jest rubryka na PESEL, to na pewno go wpisałem. Tylko nie mam 100%-owej pewności, że poprawnie, bo na tym wydruku moich danych rejestracyjnych, o który prosiłem teraz w salonie Ery, pole PESEL jest puste. Mógłbym mieć wątpliwości, czy go przypadkiem nie przeoczyłem, gdyby nie to, że rejestrację numeru potwierdzałem telefonicznie w BOK-u, gdy po dwóch tygodniach od wysłania formularza nie dostałem żadnego potwierdzenia rejestracji. No ale nic - zadzwonię do nich jutro i (mam nadzieję) dowiem się o co robią taki problem.

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2009-09-07 19:49:13
Autor: woohoo
Jakaś nowa taktyka Ery?
woohoo:
No ale nic - zadzwonię do nich jutro i (mam nadzieję) dowiem się o co robią taki problem.

Pani konsultantka z BOA, po zaserwowaniu mi dość długiej 'melodyjki', przyznała, że wina leżała po stronie ich systemu, który nie chciał 'zaskoczyć', jednocześnie mówiąc, że miałem ujemny stan konta (-7 gr bodajże, chociaż jeszcze dzień wcześniej miałem [+]2 gr), co też mogło się przyczynić do generowania tego błędu. W każdym razie konto mi 'wyzerowała' i powiedziała, że już powinno być ok. Tak że na koniec mojej współpracy z Erą wreszcie zostałem potraktowany względnie profesjonalnie i uprzejmie, chociaż na 99% odbyło się to za sprawą jakiejś studentki, która niedawno zaczęła tam pracować.

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Jaka¶ nowa taktyka Ery?