Jakaś nowa taktyka Ery?

Data: 2009-09-07 23:13:09
Autor: Maciek
Jakaś nowa taktyka Ery?
Użytkownik "woohoo"
Po kilku godzinach dostałem tę samą wiadomość co wcześniej o "niezgodności danych", więc znowu nici z przeniesienia numeru.

I teraz moje uprzejme pytania:
- czy ktoś ma podejrzenia, co jest grane?

Era wykorzystuje każdą możliwą okazję aby odwlec uwolnienie numeru do P4.
Mój wniosek (TT -> Fresh) *również* został dziś odrzucony *z powodu braku PESEL-a*. Jak się jednak szybko okazało, wszystkie wymagane dane były i są na karcie rejestracyjnej i zgadzały się z wnioskiem. Żadnego przepraszam, tylko "no przecież każdy się może pomylić".
I doskonale wiedzą, że zanim P4 anuluje wniosek i prześle następny minie kilka dni. Ot, takie zagrywki, które (jak ktoś już niedawno opisał) łatwo wytłumaczyć złożeniem wniosku w sobotę wieczorem podczas gdy ustawodawca nakazuje uwolnić numer w ciągu jednego dnia roboczego - w niedzielę nie pracowali (odcinają zasilanie w ośrodkach przetwarzania danych?) więc odrzucili wniosek zamiast go przetworzyć dziś, minutę po północy.

Trochę to dla mnie dziwne, bo do niedawna nie było najmniejszych problemów. Ale też wtedy pobierali 50 zł i czekali do ostatniego z 7 dni na uwolnienie. Z drugiej strony to może i dobrze, że tak pokazują swój stosunek do swoich (wciąż przecież) klientów - na przyszłość będę bardzo dobrze wiedział co mnie będzie tam czekać.

I na koniec... Jak dla mnie takie zachowanie jest oznaką kompletnej bezsilności wobec konkurencji. Orange chociaż stać na gest, bo uwalniając numer wysyła o tym info sms-em a w podpisie umieszcza "Pozdrawiamy, Orange" - czego bym się nigdy ale to nigdy nie spodziewał po tej firmie ;)

M.

Data: 2009-09-08 00:09:30
Autor: woohoo
Jakaś nowa taktyka Ery?
Maciek:
Era wykorzystuje każdą możliwą okazję aby odwlec uwolnienie numeru do P4.

Chyba po prostu stwierdzili, że jakiś procent z osób, które chcą przenieść numer, nie znajdzie czasu ani ochoty na wyjaśnianie problemu i u nich zostanie. I pewnie tak jest. Tylko nie wiem, czy jest to dobra taktyka, bo z pewnością swoim kombinatorstwem równocześnie zniechęcą do korzystania ze swoich usług inny procent swoich (byłych) klientów.

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Jakaś nowa taktyka Ery?