Jakas sciema z ta KK City ?

Data: 2012-01-25 11:27:05
Autor: Waldek
Jakas sciema z ta KK City ?
Kolezanka nabyla kupon grupera na KK Citka
kupon dostala na maila z info ze w 24h zostanie wyslany link
przez ktory trzeba wypelnic wniosek - nie przyszedl.
Nabylem wiec testowo kupon dla siebie - doba minela link rowniez nie przyszedl :D

Pozdro

Data: 2012-01-25 17:12:39
Autor: darnok
Jakas sciema z ta KK City ?
On 2012-01-25 11:27, Waldek wrote:
[...]

Pewnie kleska urodzaju.
Do mnie przyszedl nastepnego dnia okolo poludnia.
Link to zadna tajemnica moim zdaniem - szczegolnie ze cena zakupu taka "wysoka".
https://www.online.citibank.pl/formularz/karta/afiliacje/?prID=44503200

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2012-01-25 18:01:13
Autor: Waldek
Jakas sciema z ta KK City ?

Uzytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisal w wiadomosci news:jfp9lo$7ad$1inews.gazeta.pl...

[...]

Hmm,  tylko czy to jest link uniwersalny dla wszystkich kuponow grupera ?

Pozdro

Data: 2012-01-25 19:44:18
Autor: darnok
Jakas sciema z ta KK City ?
On 2012-01-25 18:01, Waldek wrote:

[...]

Raczej tak, bo jak wpiszesz inna liczbe to sie pojawia tez formularz tylko bez info o promocji.
mi to wyglada jak nr Promocji. Zreszta - wypelnij i sie dowiesz.
Do mnie oddzwonili chyba w ciagu godziny (ale byla polowa dnia).

Data: 2012-01-25 20:03:49
Autor: Waldek
Jakas sciema z ta KK City ?

Uzytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisal w wiadomosci news:jfpigp$961$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mnie na tej karcie specjalnie nie zalezy bo mam inne
IMO bardziej dla mnie atrakcyjne.
Wniocha zrobilem, "testowo" bo kolezanka dostala kupon na maila
a nie otrzymala wspomnianego linku.

Co do "popytu" to chyba grupon nie udostepnili wiecej kuponow
niz bank zdecydowal sie zrealizowac, zakladajac jakis blad na osoby
ktore wezma a pozniej oleja sprawe - tym bardziej ze za friko ;)

Pozdro

Jakas sciema z ta KK City ?