[SPAM] Jakby kto tanio potrzebował szafkę do gazomierza lub kurka gazowego

Data: 2011-07-04 15:00:35
Autor: Jackare
[SPAM] Jakby kto tanio potrzebował szafkę do gazomierza lub kurka gazowego
to zapraszam na aukcję
http://allegro.pl/show_item.php?item=1701065968
--
Jackare

Data: 2011-07-04 15:37:08
Autor: Marek Dyjor
Jackare wrote:
to zapraszam na aukcję
http://allegro.pl/show_item.php?item=1701065968

<kogutek mode> taką sobie mogę zrobić w grażu za 1 złoty :)

Data: 2011-07-04 21:46:10
Autor: Marek Dyjor
Jackare wrote:
to zapraszam na aukcję
http://allegro.pl/show_item.php?item=1701065968

<kogutek mode> taką sobie mogę zrobić w grażu za 1 złoty :)

aukcję ?
:)

a co... tyż...

[SPAM] Jakby kto tanio potrzebował szafkę do gazomierza lub kurka gazowego