Jakby ktos rezygnowal z mbankowej KK (hehehe)

Data: 2011-12-13 23:51:11
Autor: Piotr Gralak
Jakby ktos rezygnowal z mbankowej KK (hehehe)
neoniusz napisał(a):
To niby ulatwili zadanie z uwagi na nowa ustawe.

"Dodatkowo Ustawa zmienia terminy i zasady wypowiedzenia Umowy o korzystanie z karty kredytowej mBanku. Od 13 grudnia 2011r. Kredytobiorca będzie mógł złożyć wypowiedzenie z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, bądź ze skutkiem natychmiastowym, w następujących kanałach:

- za pośrednictwem mLinii,
- w mKiosku,
- wysyłając wypowiedzenie listownie."

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1095,zmiany-w-nazwie-kredytu-ratalnego-w-karcie-kredytowej.-zmiana-terminu-i-zasad-wypowiedzenia-umowy-o-korzystanie-z-karty-kredytowej-mbanku.html

a co z funkcja Zastrzez karte z menu transakcyjnego? Nawet mozna podac powod "Rezygnacja z karty"... Karta zastrzega sie od razu przez net, i co, umowa pozostaje niewypowiedziana i tak sobie wisi ze mam tyle limitu na barkach swej zdolnosci? :)

PG

Data: 2011-12-13 23:18:19
Autor: MK
On 13 Gru, 23:51, Piotr Gralak <gra...@gazeta.pl> wrote:

[...]

W przeszlosci zamykalem juz kilka kart kredytowych w mBanku i
Multibanku, robilem to przy pomocy zestrzezenia przez WWW, zawsze po 3
m-cach karta znikala, jako zamknieta byla tez w BIK. Jedynymi bankami
jakie mialy z tym problem to Toyota Bank i Alior Bank. Jak bralem
raport BIKna poczatku roku to oba rachunki byly jako otwarte mimo, ze
- Toyota Bank - karta zamknieta w 2008 r.
- Alior Bank - umowa zawarta na jeden rok do pazdziernika 2009,
nastepnia miala byc przedluzana o kolejne okresy waznosci karty, tyle
ze zamknalem ja w pierwszym roku, wiec odnowien nie bylo. Alior tez
odmowil przyjecia telefonicznego wypowiedzenia umowy o KK, mimo ze w
umowie ramowej jest zapis mowiacy o takiej mozliwosci w stosunku do
umow produktowych, zastrzezenie pisemnego wypowiedzenia bylo tylko dla
umowy ramowej.

MK

Data: 2011-12-14 08:44:21
Autor: Kamil Jońca
MK <macka@interia.pl> writes:

[...]

U mnie nie, z regulaminu, też to chyba teraz nie wyniak (pomijając to co
*będzie* po 18-XII)

KJ

KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
(J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

Data: 2011-12-13 23:53:56
Autor: neoniusz
W dniu 13.12.2011 23:51, Piotr Gralak pisze:
[...]

Tez sie zastanawialem, ale podobno to nie wyczerpuje warunkow "wypowiedzenia umowy"... Tak wyczytalem na mforum i bodajze na appfunds.

Data: 2011-12-13 23:58:23
Autor: Piotr Gralak
neoniusz napisał(a):
[...]

trudno, najpierw się kliknie a potem się wyczerpie telefonem na mlinie :) ale jeszcze troche czasu trzeba poczekać, bo wydłużone cykle rozliczeniowe jeszcze się nie skończyły ;)

PG

Data: 2011-12-14 00:00:54
Autor: neoniusz
W dniu 13.12.2011 23:58, Piotr Gralak pisze:
trudno, najpierw się kliknie a potem się wyczerpie telefonem na mlinie
:) ale jeszcze troche czasu trzeba poczekać, bo wydłużone cykle
rozliczeniowe jeszcze się nie skończyły ;)

Tez tylko na to czekam ;)

Data: 2011-12-14 01:31:38
Autor: MarekZ
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jc8lf6$h9s$2@inews.gazeta.pl...

:) ale jeszcze troche czasu trzeba poczekać, bo wydłużone cykle
rozliczeniowe jeszcze się nie skończyły ;)

Tez tylko na to czekam ;)

Uff. Wreszcie się poprawią wskaźniki BRE. :D

Jakby ktos rezygnowal z mbankowej KK (hehehe)