Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....

Data: 2009-03-02 10:32:12
Autor: ONYX
Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....
to jest taki jeden pewniak w rodzinie, za którego stan mógłbym się dać pokroić .....
szczegóły na maila.

Ps. Rozchodzi się o Volvo w pełnej opcji.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
         ONYX

Data: 2009-03-02 05:21:17
Autor: marko
Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....
Powiedzmy że jestem zainteresowany - proszę o info.

Marek

Data: 2009-03-02 11:05:32
Autor: Agent

Użytkownik "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm> napisał w wiadomości news:gog886$tt4$1news.interia.pl...
to jest taki jeden pewniak w rodzinie, za którego stan mógłbym się dać pokroić .....
szczegóły na maila.

Ps. Rozchodzi się o Volvo w pełnej opcji.

No reklama niezła...

Data: 2009-03-02 14:06:25
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Mon, 2 Mar 2009 11:05:32 +0100, Agent napisał(a):

Ps. Rozchodzi się o Volvo w pełnej opcji.

No reklama niezła...

No, może pan i pani się rozchodzą z powodu Volvo? ;)

T.

Data: 2009-03-02 12:36:56
Autor: Wild Root
Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....
 W poście <gog886$tt4$1@news.interia.pl>
 m.in. przeczytać można:

to jest taki jeden pewniak w rodzinie, za którego stan mógłbym się dać
pokroić .....

Po pierwsze to chyba nie jet dobre miejsce na tego typu anonse, po drugie
skonfiguruj swojego OE, aby poprawnie delimiter wstawiał, u Ciebie wygląda
on tak "-- " a powinien tak "-- " (różnica wbrew pozorom jest kolosalna). Po
trzecie ustaw sobie poprawne kodowanie w swoi czytniku, póki co
obowiązującym na usenecie jest iso-8892-2. A teraz wróćmy do meritum, pewny
jesteś, że mógłbyś dać się pokroić? Z doświadczenia wiem, że te prawdziwe
perełki rozchodzą się zazwyczaj w ciągu 1-2 dni po rodzinie i znajomych, a
jeśli jest problem ze sprzedażą takiego samochodu (co domniemamy, z powodu
zaistnienia tego postu tu) to raczej jego stan pozostawia wiele do
życzenia. Oczywiście możliwym jest, że się mylę i to auto jest wyjątkiem,
ale z drugiej strony czego można oczekiwać od samochodu za 6 tys. zł? :)
Jak już powiedziałeś a, to powiedz i b, daj nam jakieś fotosy w dobrej
jakości a my się im przyjrzymy i wypowiemy na temat tego wodzidła.

--
Wild Root

Data: 2009-03-02 12:42:29
Autor: Agent

Użytkownik "Wild Root" <root@localhost.localdomain> napisał w wiadomości news:4067339.Ad5xI3hR0mlocalhost.localdomain...
[...]

Ja różnicy nie widzę

Po
trzecie ustaw sobie poprawne kodowanie w swoi czytniku, póki co
obowiązującym na usenecie jest iso-8892-2. >

Mi tam wszystko wyświetla się normalnie od niego. Może to u Ciebie coś jest nie tak.

Data: 2009-03-02 12:56:24
Autor: Wild Root
Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....
 W poście <goggn6$79i$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

Ja różnicy nie widzę

Bo też używasz dziadowskiego OE, choć w Twoim przypadku poprawnie
skonfigurowanego względem kodowania. Co do delimitera to nie wstawiasz go
wcale więc nie wiemy jak się prezentuje. Różnica jest taka, że porządne
czytniki gdy odpowiadasz automatycznie kasują to co po "-- " (delimiterze)
a jeśli będzie "-- " to tego nie uczynią. I pomijam już kwestię wyświetlania
samej wiadomości, gdzie stopka jest wyraźnie wtedy oddzielona/wyróżniona od
postu (u mnie akurat, ładną wyśrodkowaną linią na 90% szerokości).

Potrzecie ustaw sobie poprawne kodowanie w swoi czytniku, póki co
obowiązującym na usenecie jest iso-8892-2. >
Mi tam wszystko wyświetla się normalnie od niego. Może to u Ciebie coś
jest nie tak.

To że mój czytnik także potrafi poprawnie to wyświetlić, nie oznacza, że
jest dobrze, jak już pisałem obowiązującym jest iso-8859-2, a w źródle
wiadomości powinno być coś na wzór:

,-- --
`-- --

Wild Root

Data: 2009-03-02 14:44:25
Autor: J.S

Użytkownik "Wild Root" <root@localhost.localdomain> napisał w wiadomości news:9251988.fUveZvRY24localhost.localdomain...
[...]

I tak bardzo Ci to przeszkadza?

Data: 2009-03-02 14:56:39
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Mon, 2 Mar 2009 14:44:25 +0100, J.S na pl.misc.samochody napisał(a):

I tak bardzo Ci to przeszkadza?

Wyrobom motylopodobnym bardzo. Jak nie mają co napisać, to czepiają się
pierdół.

"Trudno o harmonie tam, gdzie każdy chce grac pierwsze skrzypce."

Data: 2009-03-02 21:39:32
Autor: Wild Root
Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....
 W poście <op14pf2elhno$.1xr9t2a6bn5qr$.dlg@40tude.net>
 m.in. przeczytać można:

I tak bardzo Ci to przeszkadza?

Wyrobom motylopodobnym bardzo. Jak nie mają co napisać, to czepiają się
pierdół.

A tobie bardzo przeszkadza jak ktoś jedzie sobie prawym pasem, gdy lewy
wolny? W sumie możesz wyprzedzić go prawym, ale też jesteś jak sam to
ująłeś "wyrobem motylopodobnym". :) --
Wild Root

Data: 2009-03-02 22:10:32
Autor: Marcin Stankiewicz
Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....
Dnia Mon, 02 Mar 2009 21:39:32 +0100, Wild Root na pl.misc.samochody
napisał(a):

A tobie bardzo przeszkadza jak ktoś jedzie sobie prawym pasem, gdy lewy
wolny? W sumie możesz wyprzedzić go prawym, ale też jesteś jak sam to
ująłeś "wyrobem motylopodobnym". :)

Pstryk. I znikł.

Dla swojego własnego zdrowia psychicznego poruszam się bezstresowo. Mam
gdzieś, czy ktoś blokuje lewy czy prawy pas, ma włączone światła czy nie,
jedzie na zimówkach czy na slikach. Staram się w miarę możliwości nie
przeszkadzać innym, a jak ktoś mnie przeszkadza, to po prostu czekam aż
przestanie.

Życie dostarcza mi wystarczająco dużo emocji w innych obszarach, dlatego
do jazdy samochodem podchodzę na luzie. Źle wycelowałeś motyl-ish - ale o tym już się nie przekonasz ;-)

Aha - a jak tam admin onetu :] ?

"Szczęście nie tylko samo jest chciwe, ale wystawione jest na chciwość
cudzą Seneka Starszy (ok. 55 p.n.e.-40 n.e.), retor rzymski"

Data: 2009-03-02 22:50:35
Autor: Wild Root
Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....
 W poście <1wsgapngg3655.dbfy6czfro8u.dlg@40tude.net>
 m.in. przeczytać można:
[...]

Jeżeli to prawda to "szacun zioooom" :)

--
Wild Root

Data: 2009-03-03 08:40:58
Autor: Mlody
Użytkownik "Wild Root" <root@localhost.localdomain> napisał w wiadomości news:2925657.8bkGP5D9ZPlocalhost.localdomain...
[...]

Dośwadczenie wyjazuje że w wielu wypadkach nie pozostaje nic innego jak wyprzedzić prawym - jak wrzucenie lewego kierunku nie zadziała bo pacjent w lusterka nie patrzy...

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl

Data: 2009-03-02 21:36:51
Autor: Wild Root
Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....
 W poście <gogocm$h09$1@nemesis.news.neostrada.pl>
 m.in. przeczytać można:

I tak bardzo Ci to przeszkadza?

Nie nie bardzo przeszkadza, ale nie jest zgodne z ogólnie przyjętymi
zasadami panującymi na sieci. W sumie jeśli nie umie poprawnie
skonfigurować OE (nie jest to trudne dla człowieka o przeciętnej
inteligencji i umiejętności czytania) to wystarczy, aby pisał bez polskich
znaków. Tylko, że robi się już tego oddzielny wątek, a ja tylko grzecznie
chciałem zwrócić uwagę. EOT.

--
Wild Root

Data: 2009-03-02 21:49:42
Autor: Artur Maślag
Wild Root pisze:
 W poście <gogocm$h09$1@nemesis.news.neostrada.pl>
 m.in. przeczytać moĹźna:

I tak bardzo Ci to przeszkadza?

Nie nie bardzo przeszkadza,

To skończ te niewiele wnoszące dywagacje, włącznie z nieprawdziwym
twierdzeniem, jakoby obowiązującym kodowaniem było iso-8859-2.

Data: 2009-03-02 22:48:16
Autor: Wild Root
Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....
 W poście <gohgpm$o91$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

To skończ te niewiele wnoszące dywagacje, włącznie z nieprawdziwym
twierdzeniem, jakoby obowiązującym kodowaniem było iso-8859-2.

,-- --
|     (...)
|     * Wiadomość zawierająca znaki spoza zestawu US-ASCII (litery alfabetu
|     łacińskiego, cyfry, podstawowe znaki interpunkcyjne i specjalne) musi
|     być zgodna z MIME, w szczególności musi zawierać deklarację użytego
|     zestawu znaków.   |     * Jedyny dopuszczalny w polskim Usenecie standard kodowania polskich
|     ogonków to ISO-8859-2. |     (...)
`-- --

Wiesz czego to fragment? Ok, nie jest to ważne i tak nie pojmiesz dlaczego i
po co... Kończę dyskusję z Tobą na ten temat.

--
Wild Root

Data: 2009-03-03 01:32:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....
Hello Wild,

Monday, March 2, 2009, 10:48:16 PM, you wrote:

[...]

|     * Jedyny dopuszczalny w polskim Usenecie standard kodowania polskich
|     ogonków to ISO-8859-2. |     (...)
`-- --
Wiesz czego to fragment? Ok, nie jest to ważne i tak nie pojmiesz dlaczego i
po co... Kończę dyskusję z Tobą na ten temat.

Boś idiota i używasz przestarzałych i nieaktualnych dokumentów.

--
Best regards,
Spam: http://www.squadack.na.allegro.pl/ :)

Data: 2009-03-03 08:42:03
Autor: Mlody
Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....
Użytkownik "Wild Root" <root@localhost.localdomain> napisał w wiadomości news:45795105.6FgcrD2sZBlocalhost.localdomain...
,-- --
> [...]
|     zestawu znaków.
|     * Jedyny dopuszczalny w polskim Usenecie standard kodowania polskich
`-- --

Wiesz czego to fragment? Ok, nie jest to ważne i tak nie pojmiesz dlaczego i
po co... Kończę dyskusję z Tobą na ten temat.

Tego samgo zbioru zasad który z uporem maniaka naruszasz pisząc tu same OT.

Pozdrawiam!

Data: 2009-03-03 09:17:19
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Wild Root pisze:
> [...]

|     łacińskiego, cyfry, podstawowe znaki interpunkcyjne i specjalne) musi
|     być zgodna z MIME, w szczególności musi zawierać deklarację użytego

Tu się zgadzam, ale nie znaczy to, że należy się tego czepiać dla
zasady.

|     * Jedyny dopuszczalny w polskim Usenecie standard kodowania polskich
|     ogonków to ISO-8859-2. |     (...)
`-- --

Zweryfikuj swe informacje, ponieważ są mocno nieaktualne i nieprawdziwe.

Wiesz czego to fragment?

Tak, tak specjalisto - stara i nieaktualna netykieta.

Ok, nie jest to ważne i tak nie pojmiesz dlaczego i po co...

No pewnie - przecież to wiedza tajemna :)

Kończę dyskusję z Tobą na ten temat.

Cóż, niewiele masz do powiedzenia :)

Data: 2009-03-03 08:37:01
Autor: Kaziu
Jakby kto? szuka? auta do 6 000 ....
Agent <wprzyjemski@onet.ue> wrote:
[...]

A ja cale zycie jade na czerwonym i jeszcze mnie nikt nie stuknal...

--
Kaziu

Data: 2009-03-02 13:33:43
Autor: pluton
Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....

Ps. Rozchodzi się o Volvo w pełnej opcji.

To zawsze bylo (i jest) autko moich marzen :)

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-02 13:49:38
Autor: Wild Root
Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....
 W poście <gogjt6$i17$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

To zawsze bylo (i jest) autko moich marzen :)

Fajnie ale kolega też ma źle OE skonfigurowane. A skoro to auto Twoich
marzeń, to może je kupisz? :)

--
Wild Root

Data: 2009-03-02 15:05:52
Autor: pluton
Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....

To zawsze bylo (i jest) autko moich marzen :)

Fajnie ale kolega też ma źle OE skonfigurowane. A skoro to auto Twoich
marzeń, to może je kupisz? :)

Na razie mam samochodzik, ktorego na nic i za nic nie chce zamieniac.
Tak z lekk mysle o jakims wole roboczym , z hakiem, ale nie mialbym
sumienia uzywac w takiej roli Volvo.
Zreszta jak jest z automatem, to sie na wola robocego nie nadaje, a jak
manual - to ja takiego nie chce :)

Zdradz, jaki to model, rocznik, wypozazenie.

Co do Oe - i tak pisze bez polskich literek.

pozdrawiam
pluton

Jakby ktoś szukał auta do 6 000 ....