Jakby się dobrze znali

Data: 2018-06-02 14:57:28
Autor: boukun
Jakby się dobrze znali
http://natemat.pl/239595,kim-jest-izabela-pek-dziennikarka-i-modelka-zafascynowana-andrzejem-duda

"Andrzej... oczarował mnie od pierwszego wejrzenia"
A na Facebookowym profilu Pek możemy zobaczyć wiele zdjęć z prezydentem
Andrzejem Dudą, którego jest wielbicielką. Niekiedy ociera się to chyba o
niezdrową fascynację. Niektóre jej posty pochodzą ze zwycięskiej kampanii
prezydenckiej ówczesnego kandydata Prawa i Sprawiedliwości. Publikuje też
treści pochwalne pod adresem głowy państwa. "Po czym poznajemy format
człowieka? Po detalach. Rozpostartych ramionach, zmarszczkach od uśmiechu,
najprostszych gestach" - pisze w jednym z postów.

W innym deklaruje swoje uwielbienie dla głowy państwa. "Andrzej Duda - wzór
szlachetnego człowieka, roztropnego mężczyzny, oddanego męża. Otwiera moją
prywatną listę mężczyzn, których podziwiam" - czytamy.

https://www.maxmodels.pl/modelka-czarnapantera.html

Data: 2018-06-02 18:57:32
Autor: Dojna zmiana
Jakby się dobrze znali
[...]