Jakby sie komus przegrzewal

Data: 2013-08-04 12:09:05
Autor: nom
Jakby sie komus przegrzewal

Użytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak@interia.pl> napisał w wiadomości news:ktk1q2$6ce$1usenet.news.interia.pl...

Zeby nie przedluzac, winnym okazal sie... parownik, ktory zapowietrzal (czy raczej zagazowywal) uklad.

To jaki masz reduktor? W BRC to jest niemożliwe. :-)

Data: 2013-08-04 14:46:01
Autor: Pawel O'Pajak
Jakby sie komus przegrzewal
  Powitanko,

To jaki masz reduktor? W BRC to jest niemożliwe. :-)

Nie pamietam, jak zamontowali nowy, to powiedzieli, ze przezyje mnie;-)
Stary, jak zwiekszylem cisnienie w ukladzie chlodzenia, puszczal ciecz bokiem.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Jakby sie komus przegrzewal