Jakby tu jeszcze pomydlic ..... ?

Data: 2012-04-25 09:01:03
Autor: Waldek
Jakby tu jeszcze pomydlic ..... ?
- bo bez mydelka albo wazeliny ponoc jest ciezko ;)

Masz dzialalnosc? Chcesz rok obslugi ksiegowej gratis (KPiR) ?
dorzucimy jeszcze galaxy S2 ... ok ? -- - No Malina :)
- a jesli slabo widzisz czcionke o wielkosci 3pkt ? - no trudno

Oferta dla tych co przyst±pia do programu regularnego
oszczêdzania przy minimalnej miesiêcznej sk³adce 2000 z³.

Hmm ... no dobra, to za 2-tysie kupie galaxy, co mi tam, jak szalec to szalec ;)
za drugie 2 tysie - jak sie uprzec to znajdzie sie i ksiegowa na rok
/ mala fima uslugowa,  faktur niezbyt wiele/
w efekcie 18 tysi za rok zamiast do mrozenia trafia do obrotu - inwestycji

Wiec pytam dla jakiego "przedsiebiorcy" jest  ta oferta
Bo ktos decydujacy sie na wlasna dzialalnosc chyba umie liczyc ?
https://promocje.taxcare.pl/sm/ksiegowosc/1204-jestes-przedsiebiorca/index.php

Data: 2012-04-25 07:16:13
Autor: xbartx
Jakby tu jeszcze pomydlic ..... ?
Dnia Wed, 25 Apr 2012 09:01:03 +0200, Waldek napisał(a):

[...]

Mamienie błyskotkami i powiem Ci, że to działa. Jakieś kilka m-c temu w moim mieście otworzyli właśnie to taxcare i dziewczyna mojego kolegi była w niebo wzięta, że można założyć lokatę i jeszcze dostać ipad czy tam inne ibadziewie ;) Jak wiemy te gadżety Apple są strasznie drogie, więc jej się pytam - jak lokata? Komu się to opłaca? Ale ona nie znała szczegółów za to była święcie przekonana, że jest ok no i ten cudny prezent. Powiedziałem koledze aby pod żadnym pozorem nie zezwalał ale nie wiem czy dał radę he he.

--
xbartx

Data: 2012-04-25 11:34:34
Autor: quwert
Jakby tu jeszcze pomydlic ..... ?

Wiec pytam dla jakiego "przedsiebiorcy" jest  ta oferta
Bo ktos decydujacy sie na wlasna dzialalnosc chyba umie liczyc ?

¯e to jeszcze dzia³a klika lat temu kto¶ chcia³ podpaliæ ich biuro

Jakby tu jeszcze pomydlic ..... ?