Jakby tu jeszcze poprawic wizerunek weto - Kaczyńskiego?

Data: 2009-07-18 15:43:32
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Jakby tu jeszcze poprawic wizerunek weto - Kaczyńskiego?
Ludzie, patrząc na Lecha Kaczyńskiego, nie widzą jego, tylko jego wizerunek medialny. A że ten jest niekorzystny i krzywdzący prezydenta, to i jego oceny w społeczeństwie są gorsze, niż na to zasługuje - mówi w rozmowie z DZIENNIKIEM Piotr Kownacki, szef Kancelarii Prezydenta RP.

http://www.dziennik.pl/magazyn-dziennika/article416897/Kownacki_Prezydent_jest_wielkoduszny.html

Przemek

To, że Kaczyński nie jest gruby, tylko ma okrągłą głowe, już mówiła Jakubiak, teraz "oszczędnie gospodarujący prawdą" Kownacki próbuje wcisnąc, że patrząc na Kaczyńskiego - nie widzimy Kaczyńskiego (sic!). Ja jestem skłonny uwierzyc, że Bracia Kaczyńscy mają 190 cm wzrostu. Po zsumowaniu!

--

Dziwię się, że na tej świętej dla milionów Polaków Jasnej Górze pan Jarosław Kaczyński wystąpił w roli akwizytora - mówił na konferencji Jerzy Wenderlich z SLD. Może prezes PiS powinien pokierować kanałem Mango 24, a nie partią - sugerował.

Data: 2009-07-18 15:53:04
Autor: rAzor
Wieśniak Kawecki ma sraczkę.
Użytkownik Jarek - akwizytor z Jasnej Góry napisał:
[...]

A ty ile masz wzrostu, kurduplu? :-P
--
Zabrać Platformie media, a sama zdechnie.
Dać PiSowi media - i sam się wykończy. he he he

Data: 2009-07-18 07:48:01
Autor: Antenka
Wieśniak Kawecki ma sraczkę.

A ty ile masz wzrostu, kurduplu? :-P

Nie wiesz? Przecież to karzeł! :DD . Karłowatość fizyczna, duchowa i
intelektualna ;-)

Antenka

Data: 2009-07-18 16:54:50
Autor: rAzor
Użytkownik Antenka napisał:
A ty ile masz wzrostu, kurduplu? :-P

Nie wiesz? Przecież to karzeł! :DD . Karłowatość fizyczna, duchowa i
intelektualna ;-)

Antenka

Duchowa i intelektualna jest widoczna, a do kurduplowatego wzrostu sam mi się kiedyś przyznał.
Wiocha Kawecki jak się go przyciśnie, wyśpiewa wszystko.

Data: 2009-07-18 08:19:24
Autor: Antenka
Wieśniak Kawecki ma sraczkę.
Wiocha Kawecki jak się go przyciśnie, wyśpiewa wszystko.

No patrz pan niby wiocha: krowy, słoma, gnój, kury.. hihi  Ale nie pił
mleka, dlatego taki mały karakan z niego :)) . Pewnie niższy ode
mnie :D

Antenka

Data: 2009-07-18 17:24:51
Autor: rAzor
[...]

Pił mlek - jak mu się udało zakraść do obory sąsiada, to pił.

Data: 2009-07-18 08:55:57
Autor: Antenka
Wieśniak Kawecki ma sraczkę.
 A na kury do sąsiadki chodził...łahahaha i nic nie pomogło..jedynie
ptasiego móżdżku dostał :)))

Antenka

Data: 2009-07-18 17:57:19
Autor: raff
Antenka pisze:
 A na kury do sąsiadki chodził...łahahaha i nic nie pomogło..jedynie
ptasiego móżdżku dostał :)))

myslal ze dostanie jajka, ale zabraklo...

R.

Data: 2009-07-18 18:43:38
Autor: naprany jak kruk!
Wieśniak Kawecki ma sraczkę.
jak tam wasze lizanie sie po fiutkach hehe
( nie dotyczy naszej troglodytki )

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-18 09:46:13
Autor: Antenka
Wieśniak Kawecki ma sraczkę.
On 18 Lip, 18:43, naprany jak kruk! <piotrekstelm...@prokonto.pl>
wrote:
jak tam wasze lizanie sie po fiutkach hehe
( nie dotyczy naszej troglodytki )

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Milcz zapijaczony! Jak wytrzeźwiejesz to pogadamy

Antenka

Data: 2009-07-18 18:46:21
Autor: raff
naprany jak kruk! pisze:
jak tam wasze lizanie sie po fiutkach hehe
( nie dotyczy naszej troglodytki )

Super, a ty Grzesiowi juz wylizales ?

Bo dwa plemniki masz w kaciku ust. O, tu po prawej.

R.

Data: 2009-07-18 10:13:46
Autor: Antenka
On 18 Lip, 18:46, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
naprany jak kruk! pisze:

> jak tam wasze lizanie sie po fiutkach hehe
> ( nie dotyczy naszej troglodytki )

Super, a ty Grzesiowi juz wylizales ?

Bo dwa plemniki masz w kaciku ust. O, tu po prawej.

R.

To oni z Grzesiem sa para? hihi

Antenka

Data: 2009-07-18 19:22:40
Autor: raff
[...]

No ostatnio jak ich przylapalem, to robili brzydkie rzeczy pod kolderką.

R.

Data: 2009-07-18 20:14:27
Autor: naprany jak kruk!
Wieśniak Kawecki ma sraczkę.
widze ze to juz grupowe lizanko hehe
liz liz byle do czysta a nie tak jak ostatnio caly sie ufajdales hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-18 20:19:03
Autor: raff
naprany jak kruk! pisze:
widze ze to juz grupowe lizanko hehe
liz liz byle do czysta a nie tak jak ostatnio caly sie ufajdales hehehe

I jeszcze miedzy zebami masz. Witke.

R.

Data: 2009-07-21 16:19:18
Autor: naprany jak kruk!
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

naprany jak kruk! pisze:
> widze ze to juz grupowe lizanko hehe
> liz liz byle do czysta a nie tak jak ostatnio caly sie ufajdales hehehe

I jeszcze miedzy zebami masz. Witke.

to od podlizywania sie antence hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-18 21:29:02
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Wieśniak Kawecki ma sraczkę.
Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał

jak tam wasze lizanie sie po fiutkach hehe
( nie dotyczy naszej troglodytki )

Towarzystwo wzajemnej adoracji, he, he, he!

Przemek

Data: 2009-07-21 16:18:40
Autor: naprany jak kruk!
Wie¶niak Kawecki ma sraczkę.
"Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(-a):

Towarzystwo wzajemnej adoracji, he, he, he!

jakos sie musza pocieszac
za 1.5 roku nastepna trauma hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-21 18:53:24
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Wie?niak Kawecki ma sraczkę.
Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał

jakos sie musza pocieszac
za 1.5 roku nastepna trauma hehe

Niewykluczone, że wcześniej. Wystarczy zaostrzenie psychozy...

Przemek
--

"Z wszystkich siedmiu grzechów głównych najłatwiej można wybaczyć lenistwo i obżarstwo, a najwięcej szkód i nieszczęść, zbrodni i wojen, jak sobie wyobrażam, powoduje zawiść."

Pisząc te słowa, prof. Leszek Kołakowski zapewne myślał o Jarosławie Kaczyńskim.

Data: 2009-07-18 17:54:56
Autor: Panslavista

Użytkownik "rAzor" <huck-travelling-willbury@hotdog.au> napisał w wiadomości

> [...]
> mnie :D
>
> Antenka

Pił mlek - jak mu się udało zakraść do obory sąsiada, to pił.

Wtedy jeszcze nie wiedział, dlaczego krowa ma tylko jeden dojek, czytać nie
umiał, bo by dowiedział się z szyldu, że to ferma opasów...

Data: 2009-07-18 21:44:50
Autor: konserwator
[...]

od kobyly....w stajni...

Data: 2009-07-18 21:47:44
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h3t99r$e51$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Mlek jest bardzo dobry, lubie mlek...

Przemek

Data: 2009-07-18 21:44:06
Autor: konserwator

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:716ec6ca-1517-47fc-a6c5-73551c5cfc46q11g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

on ma cos kolo 160 cm wzrostu. Kiedy sie przyznal...

Data: 2009-07-18 21:02:39
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e9a458d5-747e-498b-8cae-bcb42ee37c17c36g2000yqn.googlegroups.com...

A ty ile masz wzrostu, kurduplu? :-P

Nie wiesz? Przecież to karzeł! :DD . Karłowatość fizyczna, duchowa i
intelektualna ;-)

Nikt nie chce z bucem kundlem gadac po tym co napisał, ale wtobie głupi drucie, znalazł bratnią duszę, he, he, he. Napluł na wszystkich, którzy trzymali jego stronę, ale z braku laku i kit jest dobry, nie drut?

Przemek

Data: 2009-07-18 17:19:33
Autor: Panslavista

A ty ile masz wzrostu, kurduplu? :-P

Jak to parchy - mikry.

Data: 2009-07-19 19:01:12
Autor:
Jakby tu jeszcze poprawic wizerunek weto - Kaczyński ego?
On Sat, 18 Jul 2009 15:43:32 +0200, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

[...]

 gdyby lecho uwolnil od jarka i kurduplowatych pomagierow  mialby lepsze notowania i szanse na reelekcje. kwasniak by
 go wsparl. w ramach rekompensaty za dawne czasy kiedy to  jolanta brylowala na uczelni u lecha jako sekretarka.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Jakby tu jeszcze poprawic wizerunek weto - Kaczyńskiego?