Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył

Data: 2010-03-09 09:13:40
Autor: Hans Kloss
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7642485,Pierwsze_oficjalne__Dni_Cipki__juz_w_kwietniu.html

Nie czuję się na siłach skomentować tej "wiadomości", zacytuje więc
(trafny IMO) komentarz cudzy:
"Nie wiem, czy organizatorki, prelegentki oraz redaktorzy "GW", którzy
zdecydowali o zamieszczeniu tej informacji kiedykolwiek przechodzili
jakieś badania psychiatryczne. Mogłoby się okazać, że zamiast mózgów
mają... No właśnie, proszę zgadywać."
J-23

Data: 2010-03-09 10:02:22
Autor: J-23
On 9 Mar, 18:13, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Ale co Cie tak dziwi w afirmacji kobiecosci, i to w jej meritum? Sa
kulty faliczne w roznych kulturach, czy nie mozna tez kultywowac
cipki? Byle jedrna i mloda. to tez jest to swieto "cipki", a nie
starej zdewocialej i rozmodlonej "cipy", ktora nawiasem mowiac, bardzo
czesto posiada jaja. Jednym slowem: cipka tak, cipa nie!

J-23 itede...

Data: 2010-03-09 20:35:48
Autor: awe

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:99916ba3-2d9b-4371-8154-8a0742fa7b37y11g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
ty itede masz mUsk:-)
awe

Data: 2010-03-10 13:36:52
Autor: Hans Kloss
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
Ale co Cie tak dziwi w afirmacji kobiecosci, i to w jej meritum? Sa
kulty faliczne w roznych kulturach, czy nie mozna tez kultywowac
cipki?

Trochę z tymi "kulturami" przesadziles, tzw. kulty falliczne to domena
dzikusów z kółkami w nozdrzach czyli nie kultury ale raczej jej braku. Wiem
wprawdzie od dawna że czerwoni ze wszystkich sił starają się sprowadzić naszą
cywilizację do poziomu takiej właśnie bezmyślnej "cipkowofallicznej" dziczy
ale jestem zaskoczony że się pełolewactwo już nawet kryć z tym przestało i
dostarczyło tak bezpośredniego i niepodważalnego dowodu swoich rzeczywistych
intencji.
J-23

Data: 2010-03-10 16:28:32
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hn879k$pl4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mało wiesz o kulturach a o fallicznych jeszcze mniej.
Jeśli się uważasz za bardziej kulturalnego od dzikusa z kółkiem, to musze Cię rozczarować, nic takiego nie zachodzi.
Przejedź się choćby do Luxoru i zobaczysz na płaskorzeźbach większego niż Ty :)))

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-03-10 11:34:06
Autor: Hans Kloss
On 10 Mar, 16:28, "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Jeśli się uważasz za bardziej kulturalnego od dzikusa z kółkiem, to musze
Cię rozczarować, nic takiego nie zachodzi.

Jeśli uważasz że twoja opinia w tym względzie ma jakąkolwiek wartość
to muszę cię rozczarować, nic takiego nie zachodzi.
J-23

Data: 2010-03-11 08:08:31
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a): > Ale co Cie tak dziwi w afirmacji kobiecosci, i to w jej meritum? Sa
> [...]
dzikusów z kółkami w nozdrzach czyli nie kultury ale raczej jej braku. > > (...)

W W-wie zwrócł się do mnie w jakiejś sprawie młody człowik (Polak), który miał przewleczony poziomo przez nozdrza 10-centymetrowy kołek drewniany.
Nie mogłem opanować przestrachu (!) i odrazy, co jego oburzyło.
Cóż - widocznie cierpię na jakąś fobię, wrodzoną  bądź nabytą (nie wiem).
Przecież to po prostu INNA kultura - zapewne równie dobra jak moja ("Każdy inny - wszyscy równi").
Powinni go zapraszać do szkół aby nauczyć dzieci szacunku i tolerancji dla inności, a i nowy paragraf przeciwko tej fobii by się przydał.
K.S. --

Data: 2010-03-09 18:22:52
Autor: .heÂŽsk.
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył
On Tue, 9 Mar 2010 09:13:40 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

 kisiel ;o).

 jedyna "feministka" z PiS bodajze Jakubiak powiedzila wprost:
 to wariactwo umyslowe. i za to powinna zostac kobieta roku, a nie
 jakas szurnieta sroda magdalena.

--

 HeSk

Data: 2010-03-09 18:29:05
Autor: u2
W dniu 2010-03-09 18:22, .heÂŽsk. pisze:

 jakas szurnieta sroda magdalena.

Ty hesk, nie umiesz pisać po polsku ?

Data: 2010-03-09 18:32:54
Autor: Grzegorz Z.
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył
Dnia Tue, 9 Mar 2010 09:13:40 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

A co? Nigdy swojej kobitce nie powiedziałeś że ma fajną cipkę?

Data: 2010-03-09 18:34:27
Autor: awe
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył
Czekam na dni chujka
awe

Data: 2010-03-09 18:33:07
Autor: u2
Jakbym nie zobaczyÂł to bym nie uwierzyÂł
W dniu 2010-03-09 18:34, awe pisze:
Czekam na dni chujka

Można obchodzić razem z dniem cipki :]

Data: 2010-03-09 18:33:23
Autor: Grzegorz Z.
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył
Dnia Tue, 9 Mar 2010 18:34:27 +0100, awe napisał(a):

Czekam na dni chujka

Druciak pewnie też nie może się ich doczekać hehehe

Data: 2010-03-09 18:37:26
Autor: Artur Borubar
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Czekam na dni chujka

Będziesz świętował?

Przemek
--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak również blokował ustawę zakazującą pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 288 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-09 19:16:04
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hn610q$oso$1news.onet.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Czekam na dni chujka

Będziesz świętował?

Przemek
-- -a
a na chuj?
awe

Data: 2010-03-09 19:45:20
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hn62v0$19u$1news.onet.pl...

[...]

Kwiatki Ci kupimy :)

Data: 2010-03-09 21:21:54
Autor: Artur Borubar
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

a na chuj?

Bo to twoje święto.

Przemek

Data: 2010-03-09 22:26:43
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hn6al5$qe$1news.onet.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

a na chuj?

Bo to twoje święto.

Przemek

no predzej moje niz twoje pedrylu
awe

Data: 2010-03-10 07:32:23
Autor: Artur Borubar
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

no predzej moje niz twoje pedrylu

No oczyeiście, że święto chujka jest twoje, a nie moje, pedale.

Przemek
--

http://pepepe.pl/  Jeszcze 287 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-10 08:00:24
Autor: HaMMeR
On 2010-03-10 07:32, Artur Borubar wrote:
Użytkownik "awe"<fakej2345@poczta.onet.pl>  napisał

no predzej moje niz twoje pedrylu

No oczyeiście, że święto chujka jest twoje, a nie moje, pedale.

Przemek
-- -- -- -- -- -- -- -- --

To oczywiste, bowiem twoje swieto, to swieto cipy!
Tak tak, jestes jednym, wielkim, zwiedlym cipskiem!
Bueeee....

Data: 2010-03-10 13:12:27
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hn7edq$d7j$1news.onet.pl...

[...]

a ty w ogole masz chuja?
awe

Data: 2010-03-10 14:15:04
Autor: Artur Borubar
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

a ty w ogole masz chuja?

Właśnie z nim rozmawiam.

Przemek

Data: 2010-03-10 14:20:05
Autor: raff
Artur Borubar pisze:
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

a ty w ogole masz chuja?

Właśnie z nim rozmawiam.

I co ci powiedzial Jacek ?

Czesto ci sie to zdarza ?

R.

Data: 2010-03-10 14:24:41
Autor: Artur Borubar
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

I co ci powiedzial Jacek ?

Spytał mi się:  "a ty w ogole masz chuja?"

Czesto ci sie to zdarza ?

Sprawdź w archiwum.

Przemek

Data: 2010-03-10 14:29:20
Autor: raff
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwie rzył
I co ci powiedzial Jacek ?

Spytał mi się:  "a ty w ogole masz chuja?"

No to sie wlasnie pytam czy czesto rozmawiasz z wlasnym chujem ? Przed lustrem, czy jak ?

I co ci ciekawego powiedzial ? Umyj mnie ?

R.

Data: 2010-03-10 18:33:52
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hn860s$cio$1news.onet.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

a ty w ogole masz chuja?

Właśnie z nim rozmawiam.

Przemek

-- -- -- -- -
ja z wlasnym chujem nie rozmawiam, ale widze ze ty masz inaczej. to sie leczy? czy psychiatra mowil ze rokujesz szanse czy tez juz pozostaniesz cieciem co to z wlasnym chujem rozmawia?
awe

Data: 2010-03-10 18:32:43
Autor: Artur Borubar
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w

ja z wlasnym chujem nie rozmawiam...

Udajesz, że nie wiesz, iż pisząc o rozmowie z chujem, miałem na myśli ciebie?

Przemek

Data: 2010-03-10 22:52:58
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hn8l3u$f5s$1news.onet.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w

ja z wlasnym chujem nie rozmawiam...

Udajesz, że nie wiesz, iż pisząc o rozmowie z chujem, miałem na myśli ciebie?

Przemek

-- -- -- -- --
jakos nie przyszlo mi to na mysl, nie utozsamiam sie, ale widze ze ty tak...wiesz jestem zdruzgotany. ty musisz miec bardzo kiepska mentalnosc....musialo byc ze pochodzisz z jakis slamsow
awe

Data: 2010-03-09 18:53:55
Autor: raff
Hans Kloss pisze:
[...]

Jak bedzie pokaz cipek modelek to moze byc fajna impreza.

R.

Data: 2010-03-10 17:08:11
Autor: bolek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ea2cc8e3-40a2-419d-887b-24a16655b950d27g2000yqf.googlegroups.com...
[...]