Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył

Data: 2010-03-09 10:02:22
Autor: J-23
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył
On 9 Mar, 18:13, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7642485,Pierwsze_oficjalne...

Nie czuję się na siłach skomentować tej "wiadomości", zacytuje więc
(trafny IMO) komentarz cudzy:
"Nie wiem, czy organizatorki, prelegentki oraz redaktorzy "GW", którzy
zdecydowali o zamieszczeniu tej informacji kiedykolwiek przechodzili
jakieś badania psychiatryczne. Mogłoby się okazać, że zamiast mózgów
mają... No właśnie, proszę zgadywać."
J-23

Ale co Cie tak dziwi w afirmacji kobiecosci, i to w jej meritum? Sa
kulty faliczne w roznych kulturach, czy nie mozna tez kultywowac
cipki? Byle jedrna i mloda. to tez jest to swieto "cipki", a nie
starej zdewocialej i rozmodlonej "cipy", ktora nawiasem mowiac, bardzo
czesto posiada jaja. Jednym slowem: cipka tak, cipa nie!

J-23 itede...

Data: 2010-03-09 20:35:48
Autor: awe

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:99916ba3-2d9b-4371-8154-8a0742fa7b37y11g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
ty itede masz mUsk:-)
awe

Data: 2010-03-10 13:36:52
Autor: Hans Kloss
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
Ale co Cie tak dziwi w afirmacji kobiecosci, i to w jej meritum? Sa
kulty faliczne w roznych kulturach, czy nie mozna tez kultywowac
cipki?

Trochę z tymi "kulturami" przesadziles, tzw. kulty falliczne to domena
dzikusów z kółkami w nozdrzach czyli nie kultury ale raczej jej braku. Wiem
wprawdzie od dawna że czerwoni ze wszystkich sił starają się sprowadzić naszą
cywilizację do poziomu takiej właśnie bezmyślnej "cipkowofallicznej" dziczy
ale jestem zaskoczony że się pełolewactwo już nawet kryć z tym przestało i
dostarczyło tak bezpośredniego i niepodważalnego dowodu swoich rzeczywistych
intencji.
J-23

Data: 2010-03-10 16:28:32
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hn879k$pl4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mało wiesz o kulturach a o fallicznych jeszcze mniej.
Jeśli się uważasz za bardziej kulturalnego od dzikusa z kółkiem, to musze Cię rozczarować, nic takiego nie zachodzi.
Przejedź się choćby do Luxoru i zobaczysz na płaskorzeźbach większego niż Ty :)))

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-03-10 11:34:06
Autor: Hans Kloss
On 10 Mar, 16:28, "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Jeśli się uważasz za bardziej kulturalnego od dzikusa z kółkiem, to musze
Cię rozczarować, nic takiego nie zachodzi.

Jeśli uważasz że twoja opinia w tym względzie ma jakąkolwiek wartość
to muszę cię rozczarować, nic takiego nie zachodzi.
J-23

Data: 2010-03-11 08:08:31
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a): > Ale co Cie tak dziwi w afirmacji kobiecosci, i to w jej meritum? Sa
> [...]
dzikusów z kółkami w nozdrzach czyli nie kultury ale raczej jej braku. > > (...)

W W-wie zwrócł się do mnie w jakiejś sprawie młody człowik (Polak), który miał przewleczony poziomo przez nozdrza 10-centymetrowy kołek drewniany.
Nie mogłem opanować przestrachu (!) i odrazy, co jego oburzyło.
Cóż - widocznie cierpię na jakąś fobię, wrodzoną  bądź nabytą (nie wiem).
Przecież to po prostu INNA kultura - zapewne równie dobra jak moja ("Każdy inny - wszyscy równi").
Powinni go zapraszać do szkół aby nauczyć dzieci szacunku i tolerancji dla inności, a i nowy paragraf przeciwko tej fobii by się przydał.
K.S. --

Jakbym nie zobaczył to bym nie uwierzył