Jakem rasista i bydlÄ™

Data: 2012-01-26 22:06:34
Autor: rAzor
Jakem rasista i bydlÄ™
Jutro upiekę "murzynka". Lubię się pokręcić po kuchni.
Będzie TVN24? Wjadą Błekitnym24 o szóstej rano?
I jeszcze jedno czy przypadkiem ACTA nie zabrania?

POwiem krĂłtko - Donald! - "odpocznij"!
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup"

Data: 2012-01-27 00:27:22
Autor: matusm
Jakem rasista i bydlÄ™

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jfsf8q$a9$1inews.gazeta.pl...
Jutro upiekę "murzynka". Lubię się pokręcić po kuchni.
Będzie TVN24? Wjadą Błekitnym24 o szóstej rano?
I jeszcze jedno czy przypadkiem ACTA nie zabrania?

Tylko akurat wez pod uwage ,ze "Ten Murzynek" to jest mĂłj murzynek bo bo jako radny przy moim bloku zagospodarowaĹ‚  zapuszczony lasek i zrobil z niego park.Pracuje dla mnie a gdyby tak jeszcze sie wypisaĹ‚ z PO to bym na niego gĹ‚osowaĹ‚,Bardzo miĹ‚y  w bezpoĹ›rednich kontaktach, jest otwarty i nie unika  ludzi

Kazdy by chciaĹ‚ miec  swojego murzynka ,,,nie???Ja mam,,,,,chociaz ciagle,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2012-01-27 07:19:41
Autor: Wiesiaczek
Jakem rasista i bydlę
matusm wrote:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomo¶ci
Jutro upiekę "murzynka". Lubię się pokręcić po kuchni.
Będzie TVN24? Wjad± Błekitnym24 o szóstej rano?
I jeszcze jedno czy przypadkiem ACTA nie zabrania?

Tylko akurat wez pod uwage ,ze "Ten Murzynek" to jest mój murzynek bo bo
jako radny przy moim bloku zagospodarował  zapuszczony lasek i zrobil z
niego park.Pracuje dla mnie a gdyby tak jeszcze sie wypisał z PO to bym na
niego głosował,Bardzo miły  w bezpo¶rednich kontaktach, jest otwarty i nie
unika  ludzi

Kazdy by chciał miec  swojego murzynka ,,,nie???Ja mam,,,,,chociaz
ciagle,,,,,,,

Nie oceniaj po sobie... Ja wolałbym mieć murzynkę.

--
Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2012-01-27 23:47:15
Autor: matusm
Jakem rasista i bydlę

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jftflt$8g4$2inews.gazeta.pl...
matusm wrote:

[...]

Tez bym wolał ale tylko do roboty to chyba bez różnicy

Data: 2012-01-27 06:11:50
Autor: stevep
Jakem rasista i bydlę
Dnia 26-01-2012 o 22:06:34  napisał(a):

Jutro upiekę "murzynka". Lubię się pokręcić po kuchni.
Będzie TVN24? Wjad± Błekitnym24 o szóstej rano?
I jeszcze jedno czy przypadkiem ACTA nie zabrania?

POwiem krótko - Donald! - "odpocznij"!

Dasz mu odpocz±ć od swojego kretyństwa Dupikowski?
--
stevep

Data: 2012-01-27 07:21:53
Autor: razor
Jakem rasista i bydlę
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
Dnia 26-01-2012 o 22:06:34  napisa=B3(a):

> Jutro upiek=EA "murzynka". Lubi=EA si=EA pokr=EAci=E6 po kuchni.
> B=EAdzie TVN24? Wjad=B1 B=B3ekitnym24 o sz=F3stej rano?
> I jeszcze jedno czy przypadkiem ACTA nie zabrania?
>

> POwiem kr=F3tko - Donald! - "odpocznij"!

Dasz mu odpocz=B1=E6 od swojego krety=F1stwa Dupikowski?

Ten półgłówek za¶mieca grupę od dłuższego czasu. ACTA zrobi mu koło dupska!

Data: 2012-01-28 05:20:08
Autor: stevep
Jakem rasista i bydlę
Dnia 27-01-2012 o 08:21:53  razor <bitstreem@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Dasz mu odpocz=B1=E6 od swojego krety=F1stwa Dupikowski?

Ten półgłówek za¶mieca grupę od dłuższego czasu. ACTA zrobi mu koło  dupska!

Przecież jeste¶ przeciw Dupikowski, więc nawet ACTA wykorzystasz dla  ratowaniea włsnego dupska?

--
stevep

Data: 2012-01-27 07:20:46
Autor: Razor
Jakem rasista i bydlę
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):
Jutro upiekę "murzynka". Lubię się pokręcić po kuchni.
Będzie TVN24? Wjadą Błekitnym24 o szóstej rano?
I jeszcze jedno czy przypadkiem ACTA nie zabrania?

POwiem krĂłtko - Donald! - "odpocznij"!

Powiem jeszcze krócej: spierdalaj baranie!

Data: 2012-01-28 05:22:10
Autor: stevep
Jakem rasista i bydlę
Dnia 27-01-2012 o 08:20:46  Razor <bitstreem@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

rAzor <komuchy@na.koBym%19.ru> napisał(a):

[...]

Nie baranie, bo spierdalaj kundlu Dupikowski.

--
stevep

Jakem rasista i bydlÄ™