Jaki 7-osobowy

Data: 2012-03-02 11:11:46
Autor: Laisar
Jaki 7-osobowy
On 2 Mar, 14:20, "Ergie" <er...@spam.pl> wrote:

1. Dacia Logan MCV (ok. 50 tys. benz. 55 tys. diesel)
- Mimo wszystko chyba za słabe silniki
[...]
Wziąłbym Dacię ale trochę trochę nie podoba mi się pomysł wyprzedzania
na krajówce przy 7 osobach na pokładzie przy tak słabym silniku,

Ale jechałeś czy oceniasz na oko? Bo one są dość lekkie, więc MSZ
wbrew pozorom te silniczki dają radę - nie tylko z pasażerami, ale
nawet z przyczepą kempingową...

Naprawdę warto potestować.

- Trzeci rząd siedzeń na stałe - nie da się go łatwo wymontować

Nieprawda - wyciąga się w 2 sek.

3. Chevrolet Orlando (ok. 68 tys. benzyna, 77 tys. diesel)
- bagażnik tylko 100l

Aha - w przeciwieństwie do dacii, nie da się w 2 rzędzie posadzić
trójki dzieci w fotelikach - środkowe miejsce ma zbyt wąsko
zamontowane klamry pasów.

Jeszcze co Dacii - na dniach będzie nowy model
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6487

Data: 2012-03-02 21:37:42
Autor: to
Jaki 7-osobowy
begin Laisar
Ale jechałeś czy oceniasz na oko? Bo one są dość lekkie, więc MSZ wbrew
pozorom te silniczki dają radę - nie tylko z pasażerami, ale nawet z
przyczepą kempingową...

Ty tak powaĹźnie?

Data: 2012-03-02 14:29:23
Autor: Laisar
Jaki 7-osobowy
On 2 Mar, 22:37, to <to_use...@interia.pl> wrote:
begin Laisar

> Ale jechałeś czy oceniasz na oko? Bo one są dość lekkie, więc MSZ wbrew
> pozorom te silniczki dają radę - nie tylko z pasażerami, ale nawet z
> przyczepą kempingową...

Ty tak poważnie?

100%

Data: 2012-03-03 00:37:02
Autor: Rafał Grzelak
Jaki 7-osobowy
Laisar wrote:

On 2 Mar, 22:37, to <to_use...@interia.pl> wrote:
> begin Laisar

100%

Dla 'to' wszystko ponizej 150KM/t jest nieruchomością i powinno miec
ksiege wieczysta... ;)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-03-02 17:39:08
Autor: Laisar
Jaki 7-osobowy
On 3 Mar, 01:37, Rafał Grzelak <s...@spam.com> wrote:

Dla 'to' wszystko ponizej 150KM/t jest nieruchomością i powinno miec
ksiege wieczysta... ;)

Jeśli tak, to już jego problem... [:

Data: 2012-03-03 10:48:35
Autor: to
Jaki 7-osobowy
begin Rafał Grzelak
Dla 'to' wszystko ponizej 150KM/t jest nieruchomością i powinno miec
ksiege wieczysta... ;)

Nie przesadzajmy, jak ma 100 KM/t to da się już spokojnie, niezbyt dynamicznie, jeździć.

Logan MCV waży z 1250 KM w wersji z dieslem, który ma 68 albo 85 KM (dane z wiki). Jak to może jeździć i to jeszcze z kompletem pasażerów? To się TOCZY.

Data: 2012-03-03 03:17:30
Autor: Laisar
Jaki 7-osobowy
On 3 Mar, 11:48, to <to_use...@interia.pl> wrote:

Logan MCV waży z 1250 KM w wersji z dieslem,
który ma 68 albo 85 KM (dane z wiki).

Stare dane - obecnie 75 lub 90.

Nie żeby to wiele zmieniało, wiem... (;

Jak to może jeździć i to jeszcze z kompletem pasażerów?
To się TOCZY.

Ale jechałeś czy tak sobie tylko coś tam coś tam stukasz w klawisze? <:

Data: 2012-03-04 14:44:37
Autor: to
Jaki 7-osobowy
begin Laisar
Jak to może jeździć i to jeszcze z kompletem pasażerów? To się TOCZY.

Ale jechałeś czy tak sobie tylko coś tam coś tam stukasz w klawisze? <:

Często jeżdżę dieslem ze 110 KM/1300 kg i to auto ma jakieś ślady dynamiki z jednym pasażerem i najlepiej pustym bakiem i raczej poniżej 100 km/h. Z czterema osobami ledwo jedzie, wyprzedzanie czegokolwiek jest męczące. Puste nie chce za bardzo jechać z prędkością powyżej 180 km/h, z pasażerami jeszcze gorzej. W dodatku się buja.

Data: 2012-03-03 15:15:23
Autor: Rafał Grzelak
Jaki 7-osobowy
to wrote:

begin Rafał Grzelak

> Dla 'to' wszystko ponizej 150KM/t jest nieruchomością i powinno miec
> ksiege wieczysta... ;)

Nie przesadzajmy, jak ma 100 KM/t to da się już spokojnie, niezbyt dynamicznie, jeździć.

A tam, takie sobie artystyczne przerysowanie. ;]

Logan MCV waĹźy z 1250 KM w wersji z dieslem, ktĂłry ma 68 albo 85 KM
(dane z wiki). Jak to może jeździć i to jeszcze z kompletem
pasażerów? To się TOCZY.

Faktycznie nie jest rozowo. Ten slabszy to chyba na miasto, tym
mocniejszym juz by sie cos dalo wyprzedzic - ale szalu nie ma.
W 7 osob z bagazem bedzie dramat.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-03-03 12:03:12
Autor: Laisar
Jaki 7-osobowy
On 3 Mar, 16:15, Rafał Grzelak <s...@spam.com> wrote:

mocniejszym juz by sie cos dalo wyprzedzic - ale szalu nie ma.

Jak wskażesz tego, kto cię tak podle próbował oszukać, wmawiając, że
JEST jakiś szał, to sam go ochrzanię <:

W 7 osob z bagazem bedzie dramat.

No dobra: to gdzie niby można sprawdzić jakie są te Oficjalne I
Obiektywne Kryteria Dramatu? W Światowej Organizacji Badania
Dramatyczności? d:

Ech...

Najlepsi są tacy specjaliści, którzy nawet nie tylko to, że nie
pojeździli danym autem, ale ani w nim nie siedzieli, ani nawet koło
niego nie stali <:

A gdzie tam dopiero mówić o jakimś wykresie trakcyjnym, czy chociaż
danych z testów...

No dobra, do rzeczy - otóż JEDYNA prawdziwa odpowiedź brzmi:

Czy będzie dramat, czy nie, to nie zależy od auta, tylko od.. kierowcy
- ale wcale nie chodzi o jego umiejętności, tylko o UPODOBANIA, bo
tylko z tego wynika ocena. Która jest subiektywna, bo obiektywne nie
istnieją.

Jeździłem autami od 45 do 250 KM, teraz mam 87 - i właściwie nigdy moc
silnika nie była żadnym problemem [:

Data: 2012-03-03 22:22:37
Autor: Bydlę
Jaki 7-osobowy
On 2012-03-03 20:03:12 +0000, Laisar <krtk@o2.pl> said:

Jeździłem autami od 45 do 250 KM, teraz mam 87 - i właściwie nigdy
moc silnika nie była żadnym problemem [:

Bo pewnie nie potrafisz Jeździć Prawidłowo. Czyli na 5., 6. czy 7. biegu pooooowooooliiii naaaaaciiiiisnąąąąąąć ped, tfu! geja gazu i czekać na reakcję. Jeśli tak właśnie jest, to dlatego nie masz problemów!
;-P

--
Bydlę

Data: 2012-03-03 14:23:39
Autor: Laisar
Jaki 7-osobowy
On 2012-03-03 20:03:12 +0000, Laisar <k...@o2.pl> said:

> Jeździłem autami od 45 do 250 KM, teraz mam 87 - i właściwie nigdy
> moc silnika nie była żadnym problemem [:

Bo pewnie nie potrafisz Jeździć Prawidłowo.

Coś może być na rzeczy - faktycznie, co się czasem nawajchuje, to
moje... d;

(No i uczciwie trzeba przyznać, że przy takim deptaniu daćka jest dość
głośno - ale to już jednak inna sprawa niż osiągi w kwestii
przyśpieszania).

Data: 2012-03-03 22:35:31
Autor: J.F.
Jaki 7-osobowy
Dnia Sat, 3 Mar 2012 12:03:12 -0800 (PST), Laisar napisał(a):
[...]

No, jesli lubisz jezdzic 60-70 km/h to istotnie nie jest zaden problem.

Kapelusznik jeden :-)

J.

Data: 2012-03-03 14:18:35
Autor: Laisar
Jaki 7-osobowy
On 3 Mar, 22:35, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> moc silnika nie była żadnym problemem [:

No, jesli lubisz jezdzic 60-70 km/h to istotnie nie jest zaden problem.

Staram się jeździć zgodnie z przepisami - i daćką można je łamać
dokładnie tak samo jak autem z 250 KM, bo też potrafi się rozpędzić
ponad prędkość dozwoloną nawet na naszych autostradach. I nie, nie
trwa to 3 dni <: - bez względu na ładunek...

Data: 2012-03-03 23:49:04
Autor: J.F.
Jaki 7-osobowy
Dnia Sat, 3 Mar 2012 14:18:35 -0800 (PST), Laisar napisał(a):
[...]

kapelusznik znaczy sie :-)

- i daćką można je łamać
dokładnie tak samo jak autem z 250 KM, bo też potrafi się rozpędzić
ponad prędkość dozwoloną nawet na naszych autostradach.

na autostradach moze i potrafi, ale pojedz 110/90 na zwyklej krajowce.
Da sie - no da. przez dwie minuty.

I nie, nie trwa to 3 dni <: - bez względu na ładunek...

kiedys tam, juz we w miare wspolczesnych czasach, pojechalem po wroclawiu
maluchem. No nie trwa 3 dni, ale jednak widac na swiatlach ze dynamiki mu
brakuje ...  a to tylko 600kg.

J.

Data: 2012-03-03 16:04:52
Autor: Laisar
Jaki 7-osobowy
On 3 Mar, 23:49, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Sat, 3 Mar 2012 14:18:35 -0800 (PST), Laisar napisał(a):

> Staram się jeździć zgodnie z przepisami

kapelusznik znaczy sie :-)

Nie, po prostu normalny kierowca.

na autostradach moze i potrafi, ale pojedz 110/90 na zwyklej krajowce.
Da sie - no da. przez dwie minuty.

No pacz pan, dokładnie jak tym z 250 KM...

maluchem. No nie trwa 3 dni, ale jednak widac na swiatlach
ze dynamiki mu brakuje ...  a to tylko 600kg.

Daćce nie.

A tak dla porównania:

http://www.samar.pl/__/42/42.a/t/Zaawansowane-wyszukiwanie-nowych-samochod%C3%B3w.html

Wybrane kryteria:

Liczba siedzeń
Jest większe lub równe 7 ORAZ Jest mniejsze lub równe 7

Przyspieszenie 0-100 km/h [s]
Jest większe lub równe 13,0 ORAZ Jest mniejsze lub równe 14,0

Długość całkowita [mm]
Jest większe lub równe 4 300 ORAZ Jest mniejsze lub równe 4 700

Wyniki:

Citroen C4 Picasso Selection 1.6 (110 KM) HDi FAP Automatyczna-6 MCP
MPV-5d Grand

Citroen C4 Picasso Seduction 1.6 (110 KM) HDi FAP Automatyczna-6 MCP
MPV-5d Grand

Dacia Logan MCV Laureate BL 7 miejscowy 1.5 (90 KM) dCi FAP Manualna-5
Kombi-5d MCV

Fiat Doblo Active 1.6 (105 KM) Multijet Manualna-6 Kombi Van-5d

Fiat Doblo Emotion 1.6 (105 KM) Multijet Manualna-6 Kombi Van-5d

Fiat Doblo Dynamic 1.6 (105 KM) Multijet Manualna-6 Kombi Van-5d

Ford C-Max Trend 2012 1.6 (105 KM) Duratec Ti-VCT Manualna-5 MPV-5d
Grand

Ford C-Max Titanium 2012 1.6 (105 KM) Duratec Ti-VCT Manualna-5 MPV-5d
Grand

Ford C-Max Ambiente 2012 1.6 (105 KM) Duratec Ti-VCT Manualna-5 MPV-5d
Grand

Mazda Mazda5 Exclusive Plus 1.6 (115 KM) Manualna-6 MPV-5d

Mazda Mazda5 Exclusive 1.6 (115 KM) Manualna-6 MPV-5d

Nissan Qashqai Visia 4x2 2012 1.5 (109 KM) dCi Manualna-6 SUV-5d +2

Nissan Qashqai Tekna 4x2 2012 1.5 (109 KM) dCi Manualna-6 SUV-5d +2

Nissan Qashqai Acenta 4x2 2012 1.5 (109 KM) dCi Manualna-6 SUV-5d +2

Nissan Qashqai I-Way 4x2 2012 1.5 (109 KM) dCi Manualna-6 SUV-5d +2

Opel Zafira II Family 2012 1.6 (115 KM) Ecotec Manualna-5 MPV-5d

Opel Zafira II Family 2012 1.7 (110 KM) CDTI Ecotec Manualna-6 MPV-5d

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kokosy przeciwko kamieniom, że mało kto wpadłby na pomysł
powątpiewania w "dawanie rady" przez Zafirę, Mazdę czy C-maxa - a
Dacia jakoś jest podejrzana... <:

Data: 2012-03-04 10:15:14
Autor: J.F.
Jaki 7-osobowy
Dnia Sat, 3 Mar 2012 16:04:52 -0800 (PST), Laisar napisał(a):
[...]

No, zalezy od miejsca, ale czesto "normalni kierowcy" jada szybciej :-)

na autostradach moze i potrafi, ale pojedz 110/90 na zwyklej krajowce.
Da sie - no da. przez dwie minuty.

No pacz pan, dokładnie jak tym z 250 KM...

Tylko tym z 250 KM zwolnisz na minute, a tym z 45KM zwolnisz na 10 minut.

maluchem. No nie trwa 3 dni, ale jednak widac na swiatlach
ze dynamiki mu brakuje ...  a to tylko 600kg.
Daćce nie.

Bo ma juz troche wiecej niz 45KM/tone ..

[...]

Oczywiscie ze powatpiewamy, przeca maja tylko 110KM :-)

Dacia jakoś jest podejrzana... <:

Tym niemniej jak widzisz - ma najslabszy silnik ze wszystkich. W wysokim aucie, gdzie przy 90 pewnie juz ze 40KM potrzeba na pokonanie
oporow, jest roznica przy przyspieszaniu czy mamy 115 czy 90 pod pedalem.

No i renault nas przyzwyczail ze dacia ma slabe silniki. I tak dobrze ze
tych 90KM dali.

J.

Data: 2012-03-04 10:53:16
Autor: Cavallino
Jaki 7-osobowy

Użytkownik "Laisar" <krtk@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:44003f8f-826b-4f40-9b4c-64a4885d9f0c@db5g2000vbb.googlegroups.com...
On 3 Mar, 23:49, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Sat, 3 Mar 2012 14:18:35 -0800 (PST), Laisar napisał(a):

> [...]

Nie, kapelusznik czystej wody.
Raczej anormalny kierowca niż normalny.

Data: 2012-03-04 14:47:20
Autor: to
Jaki 7-osobowy
begin Laisar
na autostradach moze i potrafi, ale pojedz 110/90 na zwyklej krajowce.
Da sie - no da. przez dwie minuty.

No pacz pan, dokładnie jak tym z 250 KM...

Dokładnie nie tak, bo mając 250 KM masz 10x tyle możliwości do wyprzedzenia niż mając 70 KM, gdzie potrzebujesz kilometra prostej na każdego tira.

Kokosy przeciwko kamieniom, że mało kto wpadłby na pomysł powątpiewania
w "dawanie rady" przez Zafirę, Mazdę czy C-maxa - a Dacia jakoś jest
podejrzana... <:

To są też muły.

Data: 2012-03-04 16:21:51
Autor: Darek
Jaki 7-osobowy

Dokładnie nie tak, bo mając 250 KM masz 10x tyle możliwości do
wyprzedzenia niż mając 70 KM, gdzie potrzebujesz kilometra prostej na
każdego tira.
I właśnie takich baranów się boję na drodze - wyprzedzanie na widoczności 50m bo mam moc - w sobotę takiego widziałem - musiałem dąć po hamulcach

Data: 2012-03-04 15:40:55
Autor: to
Jaki 7-osobowy
begin Darek
DokÂładnie nie tak, bo majÂąc 250 KM masz 10x tyle moÂżliwoÂści do
wyprzedzenia niÂż majÂąc 70 KM, gdzie potrzebujesz kilometra prostej na
kaÂżdego tira.
I wÂłaÂśnie takich baranĂłw siĂŞ bojĂŞ na drodze

Jak masz mocniejszy silnik to i mniej czasu/miejsca zajmuje wyprzedzanie. Czego tutaj nie rozumiesz?

Data: 2012-03-04 18:08:13
Autor: Darek
Jaki 7-osobowy

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f538d07$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
begin Darek

Dok3adnie nie tak, bo maj?c 250 KM masz 10x tyle mo?liwo?ci do
wyprzedzenia ni? maj?c 70 KM, gdzie potrzebujesz kilometra prostej na
ka?dego tira.
I w3a?nie takich baranów sie boje na drodze

Jak masz mocniejszy silnik to i mniej czasu/miejsca zajmuje wyprzedzanie.
Czego tutaj nie rozumiesz?
Zę uważają że mają moc to nie muszą mieć miejsca na wyprzedzani - wycinasz najwazniejsz o tym napisałem
Jka tego nie rozumież to trudno - wg dużo wypadków jest właśnie bo mam moc już kilka razy miałem takie przypadki po hamulcach

Data: 2012-03-04 14:45:37
Autor: to
Jaki 7-osobowy
begin Laisar
[...]

Och tak, zaraz dojdziesz do wniosku, że 70 KM powinno wystarczyć każdemu.

Data: 2012-03-04 18:10:19
Autor: Maciek
Jaki 7-osobowy
Dnia 04 Mar 2012 14:45:37 GMT, to napisał(a):

Och tak, zaraz dojdziesz do wniosku, że 70 KM powinno wystarczyć każdemu.

Billowi starcza. --
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-03-03 22:48:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jaki 7-osobowy
Hello J.F.,

Saturday, March 3, 2012, 10:35:31 PM, you wrote:

[...]

Jeździłem rumuńskim samochodem z silnikiem 1.1l 51KM i na A4
zawalidrogą nie byłem.

--
Best regards,

Data: 2012-03-03 23:11:40
Autor: J.F.
Jaki 7-osobowy
Dnia Sat, 3 Mar 2012 22:48:18 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello J.F.,
[...]

Na A4 ... a potem zjechales z A4 i jak sie jechalo do JG ?

a i na A4 .. nie migali na Ciebie przy wyprzedzaniu ? moze i nie, wtedy wszyscy lewym pasemm jechali :-)

J.

P.S. ostatnio jechalm do JG .. momentami 40. Za Bolkowem praktycznie nie ma
gdzie wyprzedzic, i nie wiem czy 200KM by pomoglo ..

Data: 2012-03-03 23:28:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jaki 7-osobowy
Hello J.F.,

Saturday, March 3, 2012, 11:11:40 PM, you wrote:

[...]

Zupełnie przyzwoicie.

a i na A4 .. nie migali na Ciebie przy wyprzedzaniu ? moze i nie, wtedy wszyscy lewym pasemm jechali :-)

Ano własnie :)

P.S. ostatnio jechalm do JG .. momentami 40. Za Bolkowem praktycznie nie ma
gdzie wyprzedzic, i nie wiem czy 200KM by pomoglo ..

Chyba porę wyjazdu nieszczęśliwie dobrałeś... Z drugiej strony - 5 lat
juz nie jeżdżę.

--
Best regards,

Data: 2012-03-03 23:43:51
Autor: J.F.
Jaki 7-osobowy
Dnia Sat, 3 Mar 2012 23:28:57 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello J.F.,
[...]

nawet nie - jedna zaladowana ciezarowka, i brak ochoty do wyprzedzania w
ciemno.

J.

Data: 2012-03-03 23:46:23
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jaki 7-osobowy
Hello J.F.,

Saturday, March 3, 2012, 11:43:51 PM, you wrote:

[...]

Jak Ciebie jedna cięzarówka jest w stanie przestraszyć... Starzejesz
się, czy co?

--
Best regards,

Data: 2012-03-04 10:17:35
Autor: J.F.
Jaki 7-osobowy
Dnia Sat, 3 Mar 2012 23:46:23 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello J.F.,
[...]

ciezorowka mnie nie straszy, brak widocznosci na 500m tak.
Skleroza czy co - zapomniales jak wyglada droga za Bolkowem ?

J.

Data: 2012-03-04 11:59:56
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jaki 7-osobowy
Hello J.F.,

Sunday, March 4, 2012, 10:17:35 AM, you wrote:

[...]

Doskonale pamiętam. Jest tam parę miejsc do wyprzedzania - w czym
widzisz problem?

--
Best regards,

Data: 2012-03-04 12:39:43
Autor: J.F.
Jaki 7-osobowy
Dnia Sun, 4 Mar 2012 11:59:56 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello J.F.,
[...]

w tym ze za ta ciezarowka jedzie juz kilka osobowych, ze w tych paru
miejscach moze akurat byc ruch z naprzeciwka, w tym ze trzeba droge znac na
pamiec zeby wiedziec ze za chwile okazja ... no i w tym ze majac 50KM pod
pedalem ilosc mniejsc do wyprzedzania sie zmniejsza, wiec jedziesz za
ciezarowka i utrudniasz ruch szybszym :-)

J.

Data: 2012-03-04 13:23:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jaki 7-osobowy
Hello J.F.,

Sunday, March 4, 2012, 12:39:43 PM, you wrote:

[...]

Ale Ty ja znasz przecież...

no i w tym ze majac 50KM pod pedalem

Dopiero co stwierdziłeś, że 200 za mało a teraz cofasz się do 50. 50
faktycznie przy obecnym ruchu nie starczy ale 100+ w lekkim
samochodziku czy 200 w cięższym?

ilosc mniejsc do wyprzedzania sie zmniejsza, wiec jedziesz za
ciezarowka i utrudniasz ruch szybszym :-)

Iluż szybszych masz na tej trasie?

--
Best regards,

Data: 2012-03-04 16:20:52
Autor: J.F.
Jaki 7-osobowy
Dnia Sun, 4 Mar 2012 13:23:37 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello J.F.,
[...]

Dawno nie jechalem i juz troche zapomnialem
no i w tym ze majac 50KM pod pedalem

Dopiero co stwierdziłeś, że 200 za mało a teraz cofasz się do 50. 50
faktycznie przy obecnym ruchu nie starczy ale 100+ w lekkim
samochodziku czy 200 w cięższym?

To Ty pisales ze w dacii nie byles zawalidroga, a dacia nie miala 100+ :-)

A droga tam kreta, pagorkowata - w wielu miejscach i te 200KM nie pomoze.

ilosc mniejsc do wyprzedzania sie zmniejsza, wiec jedziesz za
ciezarowka i utrudniasz ruch szybszym :-)

Iluż szybszych masz na tej trasie?

No wiesz - jedzie ciezarowka, za nia kilka osobowych, potem ja, i klne na
tych kapelusznikow ktorzy wyprzedzic sie boja. A za mna znow kilka - i tez pewnie klna :-)

choc nie - polowa to pewnie ci co to "wyprzedzal mnie na ciaglej, a potem
sie na swiatlach spotkalismy" :-)

J.

Data: 2012-03-04 15:41:46
Autor: to
Jaki 7-osobowy
begin J.F.
No wiesz - jedzie ciezarowka, za nia kilka osobowych, potem ja, i klne
na tych kapelusznikow ktorzy wyprzedzic sie boja. A za mna znow kilka -
i tez pewnie klna :-)

Po to właśnie wymyślono mocne auta, żeby wyprzedzać po kilku naraz. :)

Data: 2012-03-04 17:20:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jaki 7-osobowy
Hello J.F.,

Sunday, March 4, 2012, 4:20:52 PM, you wrote:

[...]

Bez przesady...

[...]

Nic o dacii nie pisałem. Były też inne rumuńskie wynalazki :( I w
tamtych czasach te 51KM wystarczało.

A droga tam kreta, pagorkowata - w wielu miejscach i te 200KM nie pomoze.

Skoro mi wystarczało 106KM jeszcze tak niedawno, to teraz 200 nie
wystarczy? Chyba przesadzasz...

[...]

I słusznie. Też takich przeklinam.

A za mna znow kilka - i tez pewnie klna :-)

Normalne - co poradzisz?

choc nie - polowa to pewnie ci co to "wyprzedzal mnie na ciaglej, a potem
sie na swiatlach spotkalismy" :-)

:)

--
Best regards,

Data: 2012-03-04 18:02:58
Autor: J.F.
Jaki 7-osobowy
Dnia Sun, 4 Mar 2012 17:20:07 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello J.F.,
To Ty pisales ze w dacii nie byles zawalidroga, a dacia nie miala 100+ :-)
Nic o dacii nie pisałem. Były też inne rumuńskie wynalazki :(

oltcit to nie Dacia ?
I w tamtych czasach te 51KM wystarczało.

no chyba ze jednak trafiles na Stara, Jelcza czy Kamaza i bylo to samo.

A droga tam kreta, pagorkowata - w wielu miejscach i te 200KM nie pomoze.
Skoro mi wystarczało 106KM jeszcze tak niedawno, to teraz 200 nie
wystarczy? Chyba przesadzasz...

ale te 106 to nie dawalo ze "wszedzie wyprzedzam", tylko "jest kilka miejsc
do wyprzedzania". J.

Data: 2012-03-04 18:12:50
Autor: Grejon
Jaki 7-osobowy
W dniu 2012-03-04 18:02, J.F. pisze:
[...]

Oltcit to bardziej Citroen Visa.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-03-04 18:23:25
Autor: J.F.
Jaki 7-osobowy
Dnia Sun, 04 Mar 2012 18:12:50 +0100, Grejon napisał(a):
[...]

A Dacia to myslisz ze Dacia ? No dobra, te nowe to nawet dosc oryginalne.

dobra, doczytalem sie, Oltcic to inna firma niz Dacia.

J.

Data: 2012-03-04 19:34:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jaki 7-osobowy
Hello J.F.,

Sunday, March 4, 2012, 6:02:58 PM, you wrote:

To Ty pisales ze w dacii nie byles zawalidroga, a dacia nie miala 100+ :-)
Nic o dacii nie pisałem. Były też inne rumuńskie wynalazki :(
oltcit to nie Dacia ?

Oltcit to Oltcit :)

I w tamtych czasach te 51KM wystarczało.
no chyba ze jednak trafiles na Stara, Jelcza czy Kamaza i bylo to samo.

Redukcja do dwójki, rura i kamaza w lusterku się ogladalo.

[...]

I wystarczy. Na krętj drodze nie ma "wszędzie".

--
Best regards,

Data: 2012-03-04 14:48:44
Autor: to
Jaki 7-osobowy
begin J.F.
nawet nie - jedna zaladowana ciezarowka, i brak ochoty do wyprzedzania w
ciemno.

Kup mocniejsze auto. :-)

Data: 2012-03-03 18:28:54
Autor: Maciek
Jaki 7-osobowy
Dnia Sat, 3 Mar 2012 15:15:23 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

W 7 osob z bagazem bedzie dramat.

Po prostu spokojna jazda.

--
Maciek