Jaki Cylek do Yamaha aerox

Data: 2014-02-19 15:24:25
Autor: Filipzaq1234
Jaki Cylek do Yamaha aerox
Witam to jak w temacie... jaki polecacie cylinder do skutera Yamaha aerox? :) Dodam że nie szukam jakie¶ za kilka set zł tylko 100-300zł ;) I prosił bym jeszcze linki Cylindrów ;) z góry dzięki :D

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-02-19 20:11:33
Autor: Arni
Jaki Cylek do Yamaha aerox
W dniu 19.02.2014 16:24, Filipzaq1234 pisze:
Witam to jak w temacie... jaki polecacie cylinder do skutera Yamaha
aerox? :)

sprawny

Dodam że nie szukam jakie¶ za kilka set zł tylko 100-300zł ;)

300 to tez jest kilkaset

I prosił bym jeszcze linki Cylindrów ;) z góry dzięki :D

http://32i.pl/Re

--
Arni

Data: 2014-02-19 20:46:02
Autor: Kuczu
Jaki Cylek do Yamaha aerox
W dniu 2014-02-19 16:24, Filipzaq1234 pisze:
Witam to jak w temacie... jaki polecacie cylinder do skutera Yamaha
aerox? :) Dodam że nie szukam jakieś za kilka set zł tylko 100-300zł ;)

wow.

I prosił bym jeszcze linki Cylindrów ;)

Moge Ci go od razu zdalnie zamontowac ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-02-20 12:45:06
Autor: Jacot
Jaki Cylek do Yamaha aerox
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

I prosił bym jeszcze linki Cylindrów ;)

Moge Ci go od razu zdalnie zamontowac ?

Ty tu nie p..l tylko linki dawaj, szybko.
Bo Ci p...nie z trynkiewicza.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-02-20 11:47:33
Autor: AZ
Jaki Cylek do Yamaha aerox
On 2014-02-20, Jacot <jacot@bez_riders.pl> wrote:
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

I prosił bym jeszcze linki Cylindrów ;)

Moge Ci go od razu zdalnie zamontowac ?

Ty tu nie p..l tylko linki dawaj, szybko.
Bo Ci p...nie z trynkiewicza.

no a nie sie tu wymondrza a pomoc nie chce do dupy ta strona

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-20 12:01:08
Autor: Piotr Klimek
Jaki Cylek do Yamaha aerox
Dnia (Thu, 20 Feb 2014 11:47:33 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

I prosił bym jeszcze linki Cylindrów ;)

Moge Ci go od razu zdalnie zamontowac ?

Ty tu nie p..l tylko linki dawaj, szybko.
Bo Ci p...nie z trynkiewicza.

no a nie sie tu wymondrza a pomoc nie chce do dupy ta strona

ta bo mondrzyc to on jest pierwszy ale rzeby pomuc to juz wielka laska do
dupy tak jak mowisz lewa w gore kolego i pozdro dla kumatych.

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2014-02-20 13:13:33
Autor: Kuczu
Jaki Cylek do Yamaha aerox
W dniu 2014-02-20 13:01, Piotr Klimek pisze:
[...]

no to ja na to staropolskim spierdalaj !

Data: 2014-02-20 12:23:29
Autor: AZ
Jaki Cylek do Yamaha aerox
On 2014-02-20, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
[...]

aviatory Cie nie uciskajom? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-20 22:10:47
Autor: Grzegorz Rogala
Jaki Cylek do Yamaha aerox
W dniu 2014-02-20 13:23, AZ pisze:

no to ja na to staropolskim spierdalaj !

aviatory Cie nie uciskajom? ;-)

Panowie, co palicie? :)
rotfl!

--
Pozdr!
Rogal

-- -

Data: 2014-02-20 22:38:26
Autor: Viking
Jaki Cylek do Yamaha aerox
W dniu 2014-02-20 22:10, Grzegorz Rogala pisze:
W dniu 2014-02-20 13:23, AZ pisze:

no to ja na to staropolskim spierdalaj !

aviatory Cie nie uciskajom? ;-)

Panowie, co palicie? :)
rotfl!

Jakie palicie,jakie palicie!
Rogal, weź sobie wyobraź Kucza w Awiatorach, na WSK-ce goniącego trynkiewicza po wiosce. Na cholerę palić;)
Wystarczy nie rezygnować z precli, od kiedy gimbusy są, precle są zarznięte,ale za to jest kabaret.

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2014-02-20 22:53:19
Autor: ursyn
Jaki Cylek do Yamaha aerox
W dniu czwartek, 20 lutego 2014 22:38:26 UTC+1 użytkownik Viking napisał:

> Panowie, co palicie? :)

> rotfl!

Jakie palicie,jakie palicie!

Rogal, weĽ sobie wyobraĽ Kucza w Awiatorach, na WSK-ce goni±cego trynkiewicza po wiosce. Na cholerę palić;)

Wystarczy nie rezygnować z precli, od kiedy gimbusy s±, precle s± zarznięte,ale za to jest kabaret.

-- z Komsomolskim "Czuwaj" :)

Tomek

"Four wheels move the body, two wheels move the soul.."

XX' Czarnula

To jest ten moment, w którym człowiek się jednak trochę z tej bramki cieszy =]

Pozdrawiam!

Data: 2014-02-21 08:03:34
Autor: Kuczu
Jaki Cylek do Yamaha aerox
W dniu 2014-02-20 22:38, Viking pisze:

Rogal, weĹş sobie wyobraĹş Kucza w Awiatorach

Gdzies mam fotkie w takim akularze !!

Data: 2014-02-21 08:34:41
Autor: tadzik
Jaki Cylek do Yamaha aerox
On Fri, 21 Feb 2014 08:03:34 +0100, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Gdzies mam fotkie w takim akularze !!

No to na co czekasz? Wrzucaj tu jako zdjęcie profilowe :) Tu na tom strone.

--
pozdro
tadzik

Data: 2014-02-21 14:29:35
Autor: Grzegorz Rogala
Jaki Cylek do Yamaha aerox
W dniu 20-02-2014 22:38, Viking pisze:

Jakie palicie,jakie palicie!
Rogal, weĹş sobie wyobraĹş Kucza w Awiatorach, na WSK-ce goniÄ…cego
trynkiewicza po wiosce. Na cholerę palić;)
W sumie masz racje, chociaz dalej nie moge  sobie tego wyobrazic
_bez palenia_ ;)

Wystarczy nie rezygnować z precli, od kiedy gimbusy są, precle są
zarznięte,ale za to jest kabaret.
Okurwienie tylko takie, ze zrobil sie smietnik.
Ale nic w przyrodzie nie ginie, przyjdzie i na sikacza kres.

--
pozdr
Rogal

Data: 2014-02-23 14:10:05
Autor: Jacot
Jaki Cylek do Yamaha aerox
Grzegorz Rogala <alagor@spamfe.o2.pl> wrote:

Ale nic w przyrodzie nie ginie, przyjdzie i na sikacza kres.

Szybciej niz by sie mozna spodziewac;)
Forumy juz sie koncza, to za trudne bylo.
Tera dla ludzkiej spolecznosci nastal czas fejsika.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-02-24 20:37:07
Autor: jeDrASS
Jaki Cylek do Yamaha aerox
W dniu 2014-02-23 14:10, Jacot pisze:
[...]

programiści od fejsika są już za młodzi by kojarzyć nntp ;-)
więc tylko przeczekać..

choć troszkę fascynujące są te spady z sikobramki. :-D

--
jeDrASS

Data: 2014-02-21 08:00:17
Autor: AZ
Jaki Cylek do Yamaha aerox
On 2014-02-20, Grzegorz Rogala <alagor@SPAMFEgo2.pl> wrote:
W dniu 2014-02-20 13:23, AZ pisze:

no to ja na to staropolskim spierdalaj !

aviatory Cie nie uciskajom? ;-)

Panowie, co palicie? :)
rotfl!

Ja nic ale chetnie spalilbym sikacza ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-20 07:55:10
Autor: Piotr Klimek
Jaki Cylek do Yamaha aerox
Dnia (Wed, 19 Feb 2014 15:24:25 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Filipzaq1234
[...]

My¶lę, że taki +/- litrowy byłby OK.

Data: 2014-02-20 10:07:57
Autor: Iglo
Jaki Cylek do Yamaha aerox
Dnia Wed, 19 Feb 2014 15:24:25 +0000 (UTC), Filipzaq1234 napisał(a):

Witam to jak w temacie... jaki polecacie cylinder do skutera Yamaha aerox? :) Dodam że nie szukam jakie¶ za kilka set zł tylko 100-300zł ;) I prosił bym jeszcze linki Cylindrów ;) z góry dzięki :D

Airsal to minimum. Wuguglaj sobie.

Jaki Cylek do Yamaha aerox