Data: 2010-06-24 16:47:51 | |
Autor: krzysiek82 | |
Jaki Diesel do 15 tys. PLN? | |
Marlboro pisze:
Pytanie dotyczy jak najmniej wybajerzonego technicznie Diesla, o mocy około 100 koni mechanicznych i palącego w trasie ~5L na 100 KM. Oczywiście interesują mnie tylko najmniej awaryjne auta. Wszystko za około 15k zł. Punto 1.9JTD lub Stilo JTD? z nowszych konstrukcji na CR to jedne z bardziej udanych. Ewentualnie starsze TDI 1Z, AFN także dają radę, ale w tych rocznikach w których je montowali auta mogą być w agonalnym stanie. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-06-24 20:28:28 | |
Autor: Marlboro | |
Jaki Diesel do 15 tys. PLN? | |
Punto 1.9JTD lub Stilo JTD? z nowszych konstrukcji na CR to jedne z bardziej udanych. Ewentualnie starsze TDI 1Z, AFN także dają radę, ale w tych rocznikach w których je montowali auta mogą być w agonalnym stanie. W zasadzie nawet samochód bez turbiny wchodziłby w grę. Po prostu jak czytam po forach jakież to problemy są nowymi Dieslami, człowiekowi świta tylko jedno. Stare dobre, niewysilone TDI 1.9. Nie wiem niestety jak wygląda Diesel by Fiat, ale sprawdzę. Dzięki! |
|
Data: 2010-06-24 20:43:31 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Jaki Diesel do 15 tys. PLN? | |
W dniu 2010-06-24 20:28, Marlboro pisze:
Punto 1.9JTD lub Stilo JTD? z nowszych konstrukcji na CR to jedne z Poczytaj elektrodę i podforum o dieslach, jak kupiłem TDI (90KM na VP37) i zacząłem czytać o notlaufach, problemach z zapalaniem i innych to zacząłem się podłamywać. Po 4 latach to mogę tylko na razie potwierdzić, że trza koło na wale dokręcać jak trza :D a najlepiej na jakiegoś niebieskiego loctite, żeby się nie odkręcało. To była jedyna poważniejsza awaria silnika (zdechł był na światłach i nie dało się go ożywić) reszta co robiłem to jak na prawie 300kkm na liczniku (a ile w rzeczywistości to kto to wie...) to uważam za eksploatację. Pozdrawiam !! PS: Zamieniłbym go teraz z miłą chęcią na MK4 z tym samym motorem (ALE) bo już mnie pomału zaczyna wk... głośność w MK3 TDI ;) |
|