Jaki Diesel do 15 tys. PLN?

Data: 2010-06-25 18:02:33
Autor: Adam Szewczak
Jaki Diesel do 15 tys. PLN?

Użytkownik "Marlboro" <no.mail@nomail.com> napisał w wiadomości news:hvvr0o$t4o$1node2.news.atman.pl...
Pytanie dotyczy jak najmniej wybajerzonego technicznie Diesla, o mocy około 100 koni mechanicznych i palącego w trasie ~5L na 100 KM. Oczywiście interesują mnie tylko najmniej awaryjne auta. Wszystko za około 15k zł.

    Pisales tam juz o SDI, tyle ze SDI ma 68KM w nowszej wersji.
Ale o ile byl dbany to bedzie jezdzic i jezdzic a nawet na Biodieslu.
Moj kolega kupil Polo kombi 2001 SDI. Jezdzi no chyba nieco ponad przecietna bo w rok zrobil 40.000km. Brak awarii, no poza tym ze po kupnie, wymienil tarcze, klocki, amortyzatory i opony ;P Na wlewie jest wklejka ze egzemparz przystosowany do Biodiesla. Spalanie srednie 4.9/100km, a pojedzie bez problemu ok 170km/h ale wtedy pali ponoc 8.

Ja mam teraz polo ale te stare 1.4D to ma spalanie takie samo, i tak czekam wlasnie na okazje zmiany wlasnie na kombiaka SDI. A trafiaja sie z bardzo ladnym wyposazeniem i czasami z dwukolorowym wnetrzem.

PZDr
Adam

Data: 2010-06-25 20:37:04
Autor: Marlboro
Jaki Diesel do 15 tys. PLN?
[...]

Polo jest delikatnie mówiąc za małe. Szukam czegoś wielkości Civica/Golfa. I rzeczywiście, w zeszłym roku zrobiłem 50 tys. km. Czyli relatywnie dużo, stąd moje zainteresowanie dieslem.

Ja mam teraz polo ale te stare 1.4D to ma spalanie takie samo, i tak czekam wlasnie na okazje zmiany wlasnie na kombiaka SDI. A trafiaja sie z bardzo ladnym wyposazeniem i czasami z dwukolorowym wnetrzem.

Ojoj, to musi jeździć jak 1.0 w Polo. ;-) Powodzenia w znalezieniu fajnej Polówy z SDI!

Data: 2010-06-25 22:01:10
Autor: Adam Szewczak
Jaki Diesel do 15 tys. PLN?

Użytkownik "Marlboro" <no.mail@nomail.com> napisał w wiadomości news:i02t0l$4fk$1node1.news.atman.pl...
[...]

    Powiem Ci ze poruszam sie tym na codzien po Wawie i naprawde zastanawiam sie czemu Ci tam z tylu ruszaja tak mizernie spod swiatel, bo by sie w tym czasie ze dwa samochody zmiscily. IMO technika ruszania sie liczy bo potem polo faktycznie odpada ;P natomiast na miasto ten samochod ma wiele zalet. Ale w sumie pierwszy rok jezdzenia to zrobilem 30.000km i nawet za granice se pojezdzilem.

IMO hmm polo kombi to takie male strasznie nie jest.

PZDr
Adam

Jaki Diesel do 15 tys. PLN?