Jaki Elixir 31.XII?

Data: 2012-12-28 19:17:26
Autor: pwz
Jaki Elixir 31.XII?
Witam!
Krótko: czy są ustalone jakieś konkretne i niestandardowe godziny sesji elixir na poniedziałek 31.XII, czy każdy bank ustala swoje zasady? Szukam ujednoliconej informacji i coś nie mogę znaleźć...
pwz

Data: 2012-12-28 22:23:43
Autor: Marcepan
Jaki Elixir 31.XII?
Krótko: czy są ustalone jakieś konkretne i niestandardowe godziny sesji elixir na poniedziałek 31.XII, czy każdy bank ustala swoje zasady? Szukam ujednoliconej informacji i coś nie mogę znaleźć...

Sesje eliksir pozostają bez zmian, ale każdy bank może ustalić zasady w jaki sposób będzie (lub nie będzie) z nich korzystać. Nie słyszałem by jakiemuś bankowi udało się przesunąć sesję, a na pewno nie na jeden dzień i nie z tak błahego powodu jak sylwester ;-)

Data: 2012-12-28 22:37:17
Autor: Marcepan
Jaki Elixir 31.XII?
Sesje eliksir pozostajÄ… bez zmian,

Bez zmian ale zgodnie z regulaminem w ostatnim dniu rozliczeniowym w roku nie przeprowadza siÄ™ sesji wieczornej.

Data: 2012-12-29 08:22:23
Autor: pwz
Jaki Elixir 31.XII?
W dniu 2012-12-28 22:37, Marcepan pisze:
Sesje eliksir pozostajÄ… bez zmian,

Bez zmian ale zgodnie z regulaminem w ostatnim dniu rozliczeniowym w
roku nie przeprowadza siÄ™ sesji wieczornej.

OK, dziękuję za pomoc. O to mi właśnie chodziło - jest szansa, że przelew na którym mi zależy dojdzie na miejsce.
pwz

Data: 2012-12-28 23:19:56
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jaki Elixir 31.XII?
pwz pisze:

KrĂłtko: czy sÄ… ustalone jakieĹ› konkretne i niestandardowe godziny sesji
elixir na poniedziałek 31.XII, czy każdy bank ustala swoje zasady?
Szukam ujednoliconej informacji i coś nie mogę znaleźć...

Oczywiście zależy od banku, ale ujednolicona informacje jest taka, że
nie ma trzeciej sesji. :-)
ZresztÄ… w WigiliÄ™ chyba teĹĽ. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-12-30 00:16:26
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
Jaki Elixir 31.XII?
Dnia Fri, 28 Dec 2012 23:19:56 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

nie ma trzeciej sesji. :-)

ciekawe jaka jest tego przyczyna , jesli chyba to dzieje sie automatycznie,
komputery wył±czaj± ?

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/Kielce/slides/foto_Kielce_110.php

Data: 2012-12-30 12:35:25
Autor: Sławomir Szyszło
Jaki Elixir 31.XII?
Dnia Sun, 30 Dec 2012 00:16:26 +0100, "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)"
<adres.na@mojej.www.pl> wklepał(-a):

ciekawe jaka jest tego przyczyna , jesli chyba to dzieje sie automatycznie,
komputery wył±czaj± ?

KIR nie zatrudnia jeszcze wył±cznie androidów.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2012-12-31 08:02:00
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
Jaki Elixir 31.XII?
Dnia Sun, 30 Dec 2012 12:35:25 +0100, Sławomir Szyszło napisał(a):

[...]

niby racja, przez tych kilka godzin można się obyć bez przelewów, bo już
chciałem porównywac prace w KIR z energetyk±, komunikacj±, ochron±,
wodoci±gami itp

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/Kielce/index5.php

Data: 2013-01-07 23:53:29
Autor: MacGregor
Jaki Elixir 31.XII?
W dniu poniedziałek, 31 grudnia 2012 08:02:00 UTC+1 użytkownik Krzysztof 'kw1618' (W-wa) napisał:
> [...]

niby racja, przez tych kilka godzin można się obyć bez przelewów, bo już
chciałem porównywac prace w KIR z energetyk±, komunikacj±, ochron±,

KIR nie ma problemów z 3-ma sesjami. Maj± je banki, bo musz± czekać z zamknięciem roku do póĽnego wieczora, a z szampana b±belki uciekaj±.;-)

Data: 2012-12-31 11:14:15
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jaki Elixir 31.XII?
Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

nie ma trzeciej sesji. :-)
ciekawe jaka jest tego przyczyna , jesli chyba to dzieje sie automatycznie,
komputery wyłączają ?

O ile pamiętam - takie rozwiązanie wprowadzono na prośbę banków. :-)

--
MiCHA

Jaki Elixir 31.XII?