Jaki GPS do 400 PLN?

Data: 2009-11-22 16:47:54
Autor: jijomo
Jaki GPS do 400 PLN?
Witam.
Wiem, ze to nie do konca ta grupa, ale zauwazylem, ze czesto dyskusje tutaj ocieraja sie o temat GPS.
Zostalem poproszony o rade w kwestii zakupu GPS samochodowego do 400 PLN. Jakie modele byscie polecili, na co zwrocic uwage?

pzdr. jijomo

Data: 2009-11-22 18:30:21
Autor: JoteR
Jaki GPS do 400 PLN?
"jijomo" napisał:

Zostalem poproszony o rade w kwestii zakupu GPS samochodowego
do 400 PLN. Jakie modele byscie polecili, na co zwrocic uwage?

Aby się dało z niego zadzwonić.

FUT: pl.rec.gps

JoteR

Data: 2009-11-22 19:17:02
Autor: jijomo
Jaki GPS do 400 PLN?
JoteR pisze:

FUT: pl.rec.gps

Dzieki. Cos mi switalo, ze widziałem grupe o GPS, ale nie moglem jej znalezc. Widocznie za slabo szukalem.

pzdr. jijomo

Data: 2009-11-23 16:15:17
Autor: Amir
Jaki GPS do 400 PLN?

[...]

Chyba masz na myśli nawigacje samochodową.
do 400zł z AutoMapą może być cięzko coś sensownego,
chyba, że będziesz wgrywał sobie wersje testowe Garmina i AU

z Nawigacji polecam Mio
np
http://allegro.pl/item812245947_gps_mio_500_4_7_mapa_pl_odblokowana_gratis_w_wa.html

wbrew pozoroma jest to dosyc dobra mama, w wielu przypadkach posiada ulice, których nie posiada Automapa najnowsza.

zawsze mozesz dograc sobie AU czy Garmina

albo jakis telefon z GPS z Windows Mobile
i tam wrzuc AU lub garmin, niestety małe wyświetlacze w przypadku telefonow

ale np majac NK5800 z TV out  mozesz zrobić , to co ja zrobiÅ‚em :)

do LCD 7cali przez chinch podlaczam nokie i juz jest całkiem przyjemnie,

pozdrawiam

Data: 2009-11-28 13:29:11
Autor: Ulaj
Jaki GPS do 400 PLN?

Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hee8u8$8oq$1inews.gazeta.pl...

[...]

ostatnio miałem okazje bawić sie navi firmy Lark kosztowała 299zl a wgrać można było każda mapę wiec polecam

Data: 2009-11-28 12:30:48
Autor: Waldek Godel
Jaki GPS do 400 PLN?
Dnia Sat, 28 Nov 2009 13:29:11 +0100, Ulaj napisa³(a):

ostatnio mia³em okazje bawiæ sie navi firmy Lark kosztowa³a 299zl a wgraæ mo¿na by³o ka¿da mapê wiec polecam

A mogliby¶cie siê tym bawiæ na w³a¶ciwej grupie?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Jaki GPS do 400 PLN?