Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?

Data: 2012-10-11 00:53:09
Autor: Animka
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
W dniu 2012-10-10 22:07, JA pisze:
Proszę o podpowiedzenie dysku zewnętrznego
2,5" zasilanego wyłącznie przez USB z komputera,
do którego jest podłączony, ale taki żeby był
JAK NAJLÅ»EJSZY i  JAK NAJMNIEJSZY.
Pojemność 500-1000 GB.
Wydajność nie musi być super, wystarczy gdy będzie
dobra.

Ja mam super (szybki 500 GB) malutki Toshiba. Na USB 2/3 Kupiłam w Euro w Sadyba Best Mall. Popatrz na stronie Euro AGD.

--
animka

Data: 2012-10-11 15:45:28
Autor: JA
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?

Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:k54vr4$e9i$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czy mogłabyś napisać dokładniej jaka Toshiba?

Data: 2012-10-12 00:49:03
Autor: Animka
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
W dniu 2012-10-11 15:45, JA pisze:

[...]

Leading Innovation
USB 3.0 & 2.0 Portable Hard Drive
500 GB/GO
To tyle co widzę najważniejszego na pudełku.
Kupiłam za 269 zł.
Super dysk, prawie nic nie waży. Jestem bardzo zadowolona.

--
animka

Data: 2012-10-13 22:03:59
Autor: Santana
Jaki HDD zewn.2,5" kupiæ ¿eby ...?

U¿ytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k57ida$2jt$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-10-11 15:45, JA pisze:

U¿ytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
W dniu 2012-10-10 22:07, JA pisze:
Proszê o podpowiedzenie dysku zewnêtrznego
2,5" zasilanego wy³±cznie przez USB z komputera,
do którego jest pod³±czony, ale taki ¿eby by³
JAK NAJL¯EJSZY i  JAK NAJMNIEJSZY.
Pojemno¶æ 500-1000 GB.
Wydajno¶æ nie musi byæ super, wystarczy gdy bêdzie
dobra.

Ja mam super (szybki 500 GB) malutki Toshiba. Na USB 2/3 Kupi³am w Euro w
Sadyba Best Mall. Popatrz na stronie Euro AGD.

Czy mog³aby¶ napisaæ dok³adniej jaka Toshiba?

Leading Innovation

Najwa¿niejsza informacja :)

Data: 2012-10-14 01:09:19
Autor: Animka
Jaki HDD zewn.2,5" kupi� �eby ...?
W dniu 2012-10-13 22:03, Santana pisze:
[...]

Najważniejsza informacja :)

Przecież później podałam linka do takiego samego dysku. Jest nawet obrazek :P

--
animka

Data: 2012-10-14 07:23:40
Autor: Jurek
Jaki HDD zewn.2,5" kupi� �eby ...?
Przecież później podałam linka do takiego samego dysku. Jest nawet obrazek
:P
Gdzie podałaś?
Też jestem zainteresowany.

Jurek

Data: 2012-10-14 17:03:20
Autor: Animka
Jaki HDD zewn.2,5" kupi� �eby ...?
W dniu 2012-10-14 07:23, Jurek pisze:
Przecież później podałam linka do takiego samego dysku. Jest nawet obrazek
:P
Gdzie podałaś?
Też jestem zainteresowany.

Na tej grupie. Trzeba było sobie ptrzeczytać.
Dysk taki jak ten ( po pudełku zidentyfikowałam).
http://memory4you.istore.pl/pl/toshiba-dysk-zewnetrzny-usb-3-0-500gb.html

--
animka

Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?