Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?

Data: 2012-10-10 22:07:41
Autor: JA
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
Proszę o podpowiedzenie dysku zewnętrznego
2,5" zasilanego wył±cznie przez USB z komputera,
do którego jest podł±czony, ale taki żeby był
JAK NAJLŻEJSZY i  JAK NAJMNIEJSZY.
Pojemno¶ć 500-1000 GB.
Wydajno¶ć nie musi być super, wystarczy gdy będzie
dobra.

Data: 2012-10-10 22:10:51
Autor: M1SLQ
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
JAK NAJLŻEJSZY i  JAK NAJMNIEJSZY.

http://www.proline.pl/?p=AHE720-500GU3-CTI

Data: 2012-10-11 00:53:09
Autor: Animka
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
W dniu 2012-10-10 22:07, JA pisze:
Proszę o podpowiedzenie dysku zewnętrznego
2,5" zasilanego wyłącznie przez USB z komputera,
do którego jest podłączony, ale taki żeby był
JAK NAJLĹ»EJSZY i  JAK NAJMNIEJSZY.
Pojemność 500-1000 GB.
Wydajność nie musi być super, wystarczy gdy będzie
dobra.

Ja mam super (szybki 500 GB) malutki Toshiba. Na USB 2/3 Kupiłam w Euro w Sadyba Best Mall. Popatrz na stronie Euro AGD.

--
animka

Data: 2012-10-11 15:45:28
Autor: JA
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?

Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:k54vr4$e9i$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czy mogłabyś napisać dokładniej jaka Toshiba?

Data: 2012-10-12 00:49:03
Autor: Animka
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
W dniu 2012-10-11 15:45, JA pisze:

[...]

Leading Innovation
USB 3.0 & 2.0 Portable Hard Drive
500 GB/GO
To tyle co widzę najważniejszego na pudełku.
Kupiłam za 269 zł.
Super dysk, prawie nic nie waĹĽy. Jestem bardzo zadowolona.

--
animka

Data: 2012-10-13 22:03:59
Autor: Santana
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?

Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k57ida$2jt$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czy mogłaby¶ napisać dokładniej jaka Toshiba?

Leading Innovation

Najważniejsza informacja :)

Data: 2012-10-14 01:09:19
Autor: Animka
Jaki HDD zewn.2,5" kupi� �eby ...?
W dniu 2012-10-13 22:03, Santana pisze:
[...]

NajwaĹĽniejsza informacja :)

Przecież później podałam linka do takiego samego dysku. Jest nawet obrazek :P

--
animka

Data: 2012-10-14 07:23:40
Autor: Jurek
Jaki HDD zewn.2,5" kupi� �eby ...?
Przecież później podałam linka do takiego samego dysku. Jest nawet obrazek
:P
Gdzie podałaś?
TeĹĽ jestem zainteresowany.

Jurek

Data: 2012-10-14 17:03:20
Autor: Animka
Jaki HDD zewn.2,5" kupi� �eby ...?
W dniu 2012-10-14 07:23, Jurek pisze:
Przecież później podałam linka do takiego samego dysku. Jest nawet obrazek
:P
Gdzie podałaś?
TeĹĽ jestem zainteresowany.

Na tej grupie. Trzeba było sobie ptrzeczytać.
Dysk taki jak ten ( po pudełku zidentyfikowałam).
http://memory4you.istore.pl/pl/toshiba-dysk-zewnetrzny-usb-3-0-500gb.html

--
animka

Data: 2012-10-11 09:11:59
Autor: Chris
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
JA nabazgrał(a):

[...]

Ze dwa tyg temu dla znajomego brałem taki:

HDD INTENSO 750GB 2,5" MEMORYSTATION BLACK ZEW

Chyba miał najlepszy stosunek cena/jako¶ć/pojemno¶ć

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-10-11 18:38:14
Autor: m4rkiz
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
"JA" <JA@M.pl> wrote in message news:5075d584$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
[...]

roznica w wadze i rozmiarach bedzie marginalna, a dysk bez
porzadnej gumowanej obudowy moze nie przetrwac pierwszego
upadku, wiec radzilbym sie powaznie zastanowic czy te 50 gram
i centymetr wiecej jest wazniejsze niz to co na dysku

Data: 2012-10-11 20:36:10
Autor: JA
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
[...]

To jaki dysk z tak± gumow± obudow± by¶ mi doradził?

Data: 2012-10-11 21:18:52
Autor: m4rkiz
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
"JA" <JA@M.pl> wrote in message news:507711d0$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
[...]

cokolwiek w gumowej obudowie najlepiej dysk sata z przejsciowka,
ale nie ma to az tak wielkiego znaczenia - freecom xxs tez nie jest
zly

osobiscie wybralbym adata hd710, ale niezbyt spelnia twoje zalozenia
http://www.youtube.com/watch?v=SSAk8CrHcrg

moze Transcend StoreJet 25?

Data: 2012-10-12 23:27:09
Autor: wieslav
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
Witam.
Postanowiłem podł±czyć sie do tego w±tku. Otóz kupiłem dysk Toshiba Store.E
Basics 1 TB USB 3 & 2. Jestem szczerze mówi±c załamany. Ten dysk wymaga aby
za każdym razem przed odł±czeniem używać funkcji: Bezpieczne usuwanie
sprzętu. I już tutaj mam problem bo mój Windows XP Home - cokolwiek próbuje
zatrzymać zawsze wyrzuca: Nie można zatrzymać urz±dzenia "Wolumin
uniwersalny" w tej chwili. Spróbuj zatrzymać urz±dzenie póĽniej. Jak odł±czę
dysk nawet jak juz jego kontrolka zga¶nie(u¶piony?) staje się
bezużyteczny(RAW). Kupiłem go aby uzywać również z tunerem DVB-T. Cóż z
tego, bo je¶li np. zakończę ogl±danie i wył±czę tuner do Standby dysk
również staje się RAW. To dla mnie szok. Używałem do tej pory 4 dysków
różnych marek zasilanych przez USB co prawda w wersji 2 (320 - 500GB) ale z
żadnym nie miałem takich problemów. Wła¶ciwsze słowo to najmniejszych
problemów. Zawsze odł±czałem od komputera i tunera kiedy tylko chciałem
(oczywiscie, że nie w czasie jego pracy). Teraz juz nie wiem czy trafiłem na
wadliwy egzemplarz czy też dyski USB 3 s± na takie działania o wiele
bardziej wrażliwe?
W sumie to nie mogę nic zarchiwizować na takim dysku bo choćbym nawet bardzo uważał to i tak może się trafić kiedy¶ niespodziewany brak pr±du i wszystkie dane pójd± w zapomnienie....
Załamka...

Pozdrawiam
Wieslav

Data: 2012-10-12 23:11:41
Autor: m4rkiz
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
"wieslav" <wieslav54@wp.pl> wrote in message news:k5a29e$v1s$1mx1.internetia.pl...
[...]

twoj pierwszy problem to stary system operacyjny na nowym sprzecie,
mozna sie w to bawic jak ktos ma ochote ale...

http://mt-naka.com/hotswap/index_enu.htm

powylaczales opcje cache i buforu zapisu w opcjach urzadzenia?

jestes pewien ze z kontrolerem wszystko w porzadku?

formatowales dysk pod tym xp czy nowszym systemem (teoretycznie nie ma to
znaczenia, ale...)?

uzywasz kabla dostarczonego z dyskiem czy innego?

Data: 2012-10-13 10:24:55
Autor: wieslav
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomo¶ci news:k5a4ja$ugm$1dont-email.me...
twoj pierwszy problem to stary system operacyjny na nowym sprzecie,
mozna sie w to bawic jak ktos ma ochote ale...

****   Tego problemu nie przeskoczę. Jestem skazany na niego.

powylaczales opcje cache i buforu zapisu w opcjach urzadzenia?
****  Spróbuję to zrobić. W tej chwili nie mam dostepu do dysku. Mam nadzieję, że to sie wył±cza w Menadżer urz±dzeń?

jestes pewien ze z kontrolerem wszystko w porzadku?
**** Chodzi o konroler USB?

formatowales dysk pod tym xp czy nowszym systemem (teoretycznie nie ma to
znaczenia, ale...)?
****  Formatowałem szybkim sposobem.

uzywasz kabla dostarczonego z dyskiem czy innego?
****  Jasne, że oryginał.

Z prac± tego dysku przy komputerze pewno jako¶ dam radę. Jednak najbardziej martwi mnie używanie go z tunerem tv. Jak pisałem podł±czałem i odł±czałem już sporo dysków USB2 do/od tunera. Wciskałem klawisz Power w tunerze, ten od razu odcina zasilanie na USB i wyjmowałem dysk. Teraz z tym nowym dyskiem wystarczy, że wył±czę tuner do Standby i już .... klapa.... Pokazuje system plików RAW. Jest podzielony jakby na kilka partycji, niektóre s± Invalid. Trzeba je wszystkie usuwać i zakładać od nowa  itd. Wszystkie dane nie do odzyskania.
I nie wiem dlaczego tak się dzieje? Czy to wina USB 3, tego modelu dysku, lub akurat mojego egzemplarza?

Pozdr
Wieslav

Data: 2012-10-13 10:39:38
Autor: JA
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
twoj pierwszy problem to stary system operacyjny na nowym sprzecie,
mozna sie w to bawic jak ktos ma ochote ale...
****   Tego problemu nie przeskoczę. Jestem skazany na niego.
To znaczy jaki sprzęt i jaki system operacyjny?

powylaczales opcje cache i buforu zapisu w opcjach urzadzenia?
****  Spróbuję to zrobić. W tej chwili nie mam dostepu do dysku. Mam nadzieję, że to sie wył±cza w Menadżer urz±dzeń?
Próbowałe¶ już? Jaki efekt?

jestes pewien ze z kontrolerem wszystko w porzadku?
**** Chodzi o konroler USB?
No wła¶nie, pojęcie kontroler może dotyczyć róznych rzeczy.

Z prac± tego dysku przy komputerze pewno jako¶ dam radę.
Jak?

I nie wiem dlaczego tak się dzieje? Czy to wina USB 3, tego modelu dysku, lub akurat mojego egzemplarza?
Też mnie to interesuje.

Może odezwałby się kto¶, kto też ma lub miał taki problem
i napisał czy wie dlaczego i co z tym zrobił.

Data: 2012-10-13 16:38:17
Autor: wieslav
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?

Użytkownik "JA" <JA@M.pl> napisał w wiadomo¶ci news:507928bd$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
[...]

   System to XP Home SP3 a mowa o nowym sprzęcie naszego kolegi to jak mniemam dysk z USB3.

powylaczales opcje cache i buforu zapisu w opcjach urzadzenia?
****  Spróbuję to zrobić. W tej chwili nie mam dostepu do dysku. Mam nadzieję, że to sie wył±cza w Menadżer urz±dzeń?
Próbowałe¶ już? Jaki efekt?

   Miałem tę opcję cały czas wył±czon± więc bez zmian...

Z prac± tego dysku przy komputerze pewno jako¶ dam radę.
Jak?

Można go w Menadżer urz±dzeń po prostu wył±czyć ewentualnie poczekać około 5 minut aż dysk "u¶nie" i wtedy wyj±ć wtyczkę z USB.

I nie wiem dlaczego tak się dzieje? Czy to wina USB 3, tego modelu dysku, lub akurat mojego egzemplarza?
Też mnie to interesuje.

  Najbardziej chyba mnie. Już jestem tak zdesperowany, że gdyby znalazł sie kupiec to bym go opchn±ł! Dałem 329 zeta.

Może odezwałby się kto¶, kto też ma lub miał taki problem
i napisał czy wie dlaczego i co z tym zrobił.

Miejmy nadzieję choć nadzieja matk± g........

Pozdr
Wiesłav

Data: 2012-10-13 08:16:00
Autor: JA
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
[...]

Dzięki za te informacje.
To ważne dla mnie ostrzeżenie i oznacza, że przed zakupem
muszę sprawdzić czy u mnie też nie będzie "warunków"
żeby takie co¶ się działo.

Na komputerze stacjonarnym z 2003 r. mam Win XP Pro SP3,
na 4-letnim laptopie mam Vistę Business, a na nowym tablecie
Androida ICS 4.
Ten dysk byłby używany przede wszystkim z tym komputerami.
Czasem oczywi¶cie także może być używany z czym¶, czego
teraz nie przewidzę.
Jakie dyski z powyższego powodu odpadaj±? Czy to USB 3
jest tu przeszkod±. Nie zależy mi tak bardzo na szybko¶ci transferu.

Data: 2012-10-14 01:02:45
Autor: Animka
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
W dniu 2012-10-12 23:27, wieslav pisze:
Witam.
Postanowiłem podłączyć sie do tego wątku. Otóz kupiłem dysk Toshiba Store.E
Basics 1 TB USB 3 & 2. Jestem szczerze mówiąc załamany. Ten dysk wymaga aby
za każdym razem przed odłączeniem używać funkcji: Bezpieczne usuwanie
sprzętu. I już tutaj mam problem bo mój Windows XP Home - cokolwiek próbuje
zatrzymać zawsze wyrzuca: Nie można zatrzymać urządzenia "Wolumin
uniwersalny" w tej chwili. Spróbuj zatrzymać urządzenie później. Jak odłączę
dysk nawet jak juz jego kontrolka zgaśnie(uśpiony?) staje się
bezużyteczny(RAW). Kupiłem go aby uzywać również z tunerem DVB-T. Cóż z
tego, bo jeśli np. zakończę oglądanie i wyłączę tuner do Standby dysk
również staje się RAW. To dla mnie szok. Używałem do tej pory 4 dysków
różnych marek zasilanych przez USB co prawda w wersji 2 (320 - 500GB) ale z
żadnym nie miałem takich problemów. Właściwsze słowo to najmniejszych
problemów. Zawsze odłączałem od komputera i tunera kiedy tylko chciałem
(oczywiscie, że nie w czasie jego pracy). Teraz juz nie wiem czy trafiłem na
wadliwy egzemplarz czy też dyski USB 3 są na takie działania o wiele
bardziej wraĹĽliwe?
W sumie to nie mogę nic zarchiwizować na takim dysku bo choćbym nawet bardzo
uważał to i tak może się trafić kiedyś niespodziewany brak prądu i wszystkie
dane pĂłjdÄ… w zapomnienie....
Załamka...

Zmień system na nowszy to pewnie takich problemów nie będzie (jak sobie ustawisz na automatyczne wysuwanie).
MĂłj dysk sobie nawet Ĺ‚adnie przysypia i mruga dopiero jak siÄ™ coĹ› od niego chce.

--
animka

Data: 2012-10-14 01:12:33
Autor: JoteR
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
"Animka" napisała:

Kupiłem go aby uzywać również z tunerem DVB-T. Cóż z tego,
bo jeśli np. zakończę oglądanie i wyłączę tuner do Standby dysk
rĂłwnieĹĽ staje siÄ™ RAW.

Zmień system na nowszy to pewnie takich problemów nie będzie

I jaki system ma posadzić na tym tunerze? ;->

JoteR

Data: 2012-10-14 08:03:41
Autor: qwerty
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
UĹĽytkownik "Padre"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:k5cti0$98q$1@mx1.internetia.pl...
Linuksa?

Linuks tam od dawna jest (tak jak w tv).

Data: 2012-10-14 22:51:31
Autor: Padre
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
W dniu 2012-10-14 08:03, qwerty pisze:
UĹĽytkownik "Padre"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
Linuksa?

Linuks tam od dawna jest (tak jak w tv).
No to też dla tego napisałem że linuksa, nowszego.

Data: 2012-10-14 16:58:50
Autor: Animka
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
"Animka" napisała:

[...]

Trzeba było przeczytać jego pierwszy post. Wklejam kawałek:
bezuĹĽyteczny(RAW).

--
animka

Data: 2012-10-14 17:13:40
Autor: JoteR
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
"Animka" napisał:

[...]

A ten cycat, który zostawiłem, to z którego posta? ;->

JoteR

Data: 2012-10-14 22:59:24
Autor: Animka
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
W dniu 2012-10-14 17:13, JoteR pisze:
"Animka" napisał:

[...]

Nie do mojego. Odpowiedziałam na to co wkleiłam.
Tak czy siak XP jest do d*.

--
animka

Data: 2012-10-13 11:08:08
Autor: R.e.m.e.K
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
Dnia Wed, 10 Oct 2012 22:07:41 +0200, JA napisał(a):

[...]

Co prawda ma 3,5 cm grubosci, ale za to USB3.

http://pl-pl.forum.ibood.com/22319-zewnetrzny_dysk_twardy_intenso_25_usb_30_o_pojemnosci_750_gb/

Promo dzis do polnocy.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-10-13 11:23:57
Autor: JA
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
[...]

Reklama?

A poza tym, mnie na USB 3 wcale nie zależy, a być może,
w związku z tym, co napisał Wieslav, właśnie w USB 3
tkwi problem.

Data: 2012-10-13 14:27:12
Autor: R.e.m.e.K
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
Dnia Sat, 13 Oct 2012 11:23:57 +0200, JA napisał(a):

Co prawda ma 3,5 cm grubosci, ale za to USB3.

http://pl-pl.forum.ibood.com/22319-zewnetrzny_dysk_twardy_intenso_25_usb_30_o_pojemnosci_750_gb/

Promo dzis do polnocy.
Reklama?

Informacja o mozliwosci oszczednosci.
Ok, na drugi raz dam Ci link gdzie bedzie 2x drozej.

A poza tym, mnie na USB 3 wcale nie zależy, a być może,
w związku z tym, co napisał Wieslav, właśnie w USB 3
tkwi problem.

Naprawde wierzysz, ze USB3 jest zaprojektowane przez idiotow i
fundamentalnie jest spieprzone?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-10-14 08:02:44
Autor: qwerty
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
UĹĽytkownik "JA"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:50793320$0$26701$65785112@news.neostrada.pl...
A poza tym, mnie na USB 3 wcale nie zależy, a być może,
w związku z tym, co napisał Wieslav, właśnie w USB 3
tkwi problem.

Litości. Ja nigdy nie używam bezpiecznego odłączania i nigdy nie straciłem plików (jeżeli nie są zapisywane). Po prostu czekam kilka sekund, aż oczyści bufor.

Data: 2012-10-14 12:59:35
Autor: m4rkiz
Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message news:k5dki5$vgp$1usenet.news.interia.pl...
[...]

ale tu problemem moze byc np. jakies duze cache dysku ktore jest
zrzucane zbyt pozno

Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?