Jaki KVM, 16 portow, USB, Rack

Data: 2010-03-24 10:02:39
Autor: Silver Ghost
Jaki KVM, 16 portow, USB, Rack
Witam!

Chcialbym prosic o pomoc w wyborze KVM-a do serwerowni.
Zasadniczo potrzebne jest urzadzenie o prarametrach:

- obudowa Rack
- porty USB, PS2 - niekoniecznie
- Hot-Swap
- 16 portow

Na chwile obecna zastanawiam sie nad takim modelem:
Aten CS-1716A
http://www.profipc.pl/kvm/kvm_cs_1716.php

ale cena mnie troche zabija.

Pytanie:
Czy jest jakas plecana tansza i dzialajaca alternatywa.

Pozdrawiam

Lukasz
--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie

Data: 2010-03-24 13:35:23
Autor: kamil
Jaki KVM, 16 portow, USB, Rack
"Silver Ghost" <silver_ghost@poczta.onet.pl> wrote in message news:bekjq5hpce79nrcur7rt9aotqik4sf1shf4ax.com...

Pytanie:
Czy jest jakas plecana tansza i dzialajaca alternatywa.

Pozdrawiam

Ceny w Polsce sa wyssane z palca, albo to jakis zart po prostu. Tego Anteca w UK kupisz bez problemu w granicy 300 funtow z VATem, wychodzi jakies 1300zl, dolicz pare na wysylke do Polski.

Od lat korzystam z nieco tanszych Belkinow, bezproblemowe.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-26 19:59:07
Autor: Andrzej W.
Jaki KVM, 16 portow, USB, Rack
W dniu 2010-03-24 14:35, kamil pisze:
"Silver Ghost" <silver_ghost@poczta.onet.pl> wrote in message
Od lat korzystam z nieco tanszych Belkinow, bezproblemowe.

Używam Belkina OmniView® SMB 8-Port CAT5 KVM Switch F1DP108A i nie powiem by był bezproblemowy. Nawet w sieci lokalnej dopiero przy 16 kolorach (16 kolorach nie 16 bitach koloru) i najwyższej kompresji da się na tym pracować.
I co dziwniejsze nie chodzi o obraz bo on jest w miarę dobry zawsze, ale o mysz i klawiaturę. Dopiero przy "najgorszych" możliwych ustawieniach mysz się rusza a literki wyskakują taki jak trzeba i kiedy trzeba.
Reklamowałem sprzęt bo nie wyobrażałem sobie by to tak miało działać, ale drugi egzemplarz działa identycznie.

Z drugiej strony, może mam jakoś specyficznie zwaloną sieć...

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2010-03-29 10:04:08
Autor: kamil
Jaki KVM, 16 portow, USB, Rack

"Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> wrote in message news:hoj06r$5hn$1mx1.internetia.pl...
[...]

Kolega Silver Ghost nie pytal o KVM sieciowy, a zwyklych belkinow 16port mam w tej chwili 3 w uzyciu, klopotow nie sprawiaja. Kupilem wlasnie Omniview o ktorym piszesz, kiedy znajde chwile zeby podlaczyc sprawdze czy tez ma takie problemy i dam znac.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 12:45:52
Autor: Silver Ghost
Jaki KVM, 16 portow, USB, Rack
On Mon, 29 Mar 2010 10:04:08 +0100, "kamil" <kamil@spam.com> wrote:

[...]

Hmm to ja jeszcze posprawdzam ceny tych Omniview o ktorych
wspomniales, bo faktycznie potrzebuje zwykle.

Na razie mysle o zakupie Aten CS-1716A
http://www.sklep.abad.pl/index.php?type=show_prod&id=46851
Cena ; 1430 netto, kabelki 3m USB po 40 zl...

Data: 2010-03-29 15:51:49
Autor: kamil
Jaki KVM, 16 portow, USB, Rack
[...]

Cos jednak nie gra u ciebie, podlaczylem wlasnie moj (model F1D086U z USB), z serwerowni kilka pomieszczen dalej obraz i zachowanie peryferiow bez zarzutu. W sumie jakies 30m kabli w suficie, jeden patch panel i gniazdo CAT-5 w scianie. Trudno odroznic prace przez ten extender od siedzenia bezposrednio przed sprzetem..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-24 15:01:33
Autor: Rados³aw Sokó³
Jaki KVM, 16 portow, USB, Rack
Silver Ghost pisze:
Chcialbym prosic o pomoc w wyborze KVM-a do serwerowni.
Zasadniczo potrzebne jest urzadzenie o prarametrach:

U¿ywam z powodzeniem Avocenta, przy czym jest to KVM ze
zintegrowanym panelem do zarz±dzania (monitor LCD + kla-
wiatura + touch-pad). Poprzedni KVM o tych mniej wiêcej
parametrach (nie pamiêtam niestety producenta) powodowa³
straszliwe problemy z dzia³aniem (fatalna jako¶æ obrazu,
problemy z ekranem dotykowym). Avocent dzia³a ¶wietnie.
Jak chcesz, jutro zajdê do serwerowni i zerknê na oznacze-
nie modelu.

PS. Ale tani te¿ nie by³, o ile pamiêtam ;)

| Rados³aw Sokó³  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2010-03-24 15:20:00
Autor: Silver Ghost
Jaki KVM, 16 portow, USB, Rack
On Wed, 24 Mar 2010 15:01:33 +0100, Rados³aw Sokó³
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

Silver Ghost pisze:
[...]

Dzieki za informacje, jesli chodzi o wszystko w jednym - idealne
rozwiaznie, niestety ceny byly taki ze sef i powiedzial - zapomnij,
wiec ostatecznie wzialem sie za przerobienie zwyklego LCD i wstawienie go w skladana szuflade ;]. Taki Adam Slodowy.