Jaki LPG do Opla?

Data: 2010-05-12 14:07:59
Autor: G.K.
Jaki LPG do Opla?
Witam,
Jak w temacie, jakiej firmy i jaki model instalacji LPG zakładać do Zafiry, 1.8, 115 KM?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2010-05-12 14:35:19
Autor: Maverick
Jaki LPG do Opla?
G.K. pisze:
Witam,
Jak w temacie, jakiej firmy i jaki model instalacji LPG zakładać do Zafiry, 1.8, 115 KM?
Pozdrawiam,
Grzegorz

To ten sam silnik co w Astra G 1.8-115? Jelsi tak to ja mam Stag4 i jestem zadowolony, ludzie chwala tez Stag3 (oczywiscie wazny jest tez parownik - odpowiednio duzy, no i listwa).

Najwazniejsze to nie co - ale jak - najpierw znajdz dobrego gazownika, a on powie co najlepiej zalozyc (tzn co mu najlepiej wychodzi), no i tylko   sekwencja. Dobry gazownik doradzi z praktyki.

Ja chcialem Stag3 lub 4 - dostalem akurat 4, bo podobno jest ciut lepszy. Po 30kkm wymienilem filterek i tyle. Aha - jesli Stag to sprawdz najpierw czy nie wku..rwi cie dzwiek konca gazu :D troche glosny jest

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Data: 2010-05-12 15:45:11
Autor: G.K.
Jaki LPG do Opla?
Maverick pisze:
[...]

Jak na razie dzwoniłem do jednego, nawet nie tak daleko, parę km ode mnie, proponował instalację Stella OBD. Napisałem zapytanie o t± instalację kilkana¶cie postów poniżej, ale co¶ nikt nie odpisał, widocznie słabo znana. To podobno jaka¶ nowo¶ć z 2009 r.
Prawdę mówi±c to nie znam tego gazownika za dobrze. Zakłada instalacje, klientów ma, ale żadnych opinii o nim nie słyszałem ani czytałem. Może kto¶ słyszał? ŁódĽ, ul. Malownicza.
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2010-05-12 07:17:47
Autor: tadek
Jaki LPG do Opla?
On 12 Maj, 15:45, "G.K." <greg...@gazeta.pl> wrote:
Maverick pisze:

> [...]

Prawdę mówi±c to nie znam tego gazownika za dobrze. Zakłada instalacje,
klientów ma, ale żadnych opinii o nim nie słyszałem ani czytałem. Może

jest gazownik Stefanowski się chyba nazywa na Więckowskigo bodajĽe

Data: 2010-05-12 20:38:11
Autor: lublex
Jaki LPG do Opla?
Użytkownik "G.K."
Jak na razie dzwoniłem do jednego, nawet nie tak daleko, parę km ode mnie, proponował instalację Stella OBD.

S±dzę, że chodzi o to:
 http://www.elpigaz.com/?p=pl/menu/3c/3/index

Jest to ELPIGAZ. Ja w Corsie mam Elisę - bardzo dobra, Stelli EOBD nie znam. Elpigaz ma swoich autoryzowanych gazowników i kiedy¶ to byli wybrańcy (2000 - 2004) obecnie różnie bywa. Ale w razie kłopotów możesz korzystać ze wsparcia ich regionalnego przedstawiciela. Najlepiej poszukaj gazownika o którym s± dobre opinie. Dobrze jeżeli blisko (regulacje, kalibracje, gwarancje, wymiany filtrów itp.)

pozdr
lublex

Data: 2010-05-12 15:35:40
Autor: Iglo
Jaki LPG do Opla?
Dnia Wed, 12 May 2010 14:07:59 +0200, G.K. napisał(a):

Witam,
Jak w temacie, jakiej firmy i jaki model instalacji LPG zakładać do
Zafiry, 1.8, 115 KM?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Stag300 lub 400, wtryski MagicJet (byle nie Valtec) reduktor odpowiedni do mocy auta, może być Scorpion ST, butla zamontowana poprawnie a nie tyłem do jazdy. Równe wężyki od listwy wtryskiwaczy. Elektronika zamontowana w miejscu nie narażonym na warunki pod maską. Żadnych instalacji-wynalazków bo jak ci odpukać siądzie gdzieś poza domem możesz nie znaleść kogoś kto zna. Wybór gazownika to więcej niż połowa sukcesu. Warto na instalację gdzieś dojechać lub poczekać bo potem poprawiać po paprokach tragedia. Jak dobrze zrobisz to poza tankowaniem nie czujesz różnicy.

Data: 2010-05-12 22:41:14
Autor: bratPit
Jaki LPG do Opla?

Jak w temacie, jakiej firmy i jaki model instalacji LPG zakładać do
Zafiry, 1.8, 115 KM?

tylko sekwencja jeżeli już, poza tym polecam odcięcie pompy paliwa podczas jazdy na gazie,

brat

Data: 2010-05-13 01:52:48
Autor: Maverick
Jaki LPG do Opla?
bratPit pisze:

[...]

A co przy przelaczaniu na benzyne? nie bedzie dziury?

Ja mam tak ustaione , ze przy naglym przyspieszaniu (z 2k obrotow na 5-6k bez zmiany biegu) w okolicy 6k przelacza sie na benzyne - a jedyna roznica to sygnal dzwiekowy - po chwili wraca na gaz - jak juz nie przyspieszam tak gwaltownie. Przy odcieciu pompy chyba bylby z tym problem?