Jaki LPG do Opla?

Data: 2010-05-12 14:35:19
Autor: Maverick
Jaki LPG do Opla?
G.K. pisze:
Witam,
Jak w temacie, jakiej firmy i jaki model instalacji LPG zakładać do Zafiry, 1.8, 115 KM?
Pozdrawiam,
Grzegorz

To ten sam silnik co w Astra G 1.8-115? Jelsi tak to ja mam Stag4 i jestem zadowolony, ludzie chwala tez Stag3 (oczywiscie wazny jest tez parownik - odpowiednio duzy, no i listwa).

Najwazniejsze to nie co - ale jak - najpierw znajdz dobrego gazownika, a on powie co najlepiej zalozyc (tzn co mu najlepiej wychodzi), no i tylko   sekwencja. Dobry gazownik doradzi z praktyki.

Ja chcialem Stag3 lub 4 - dostalem akurat 4, bo podobno jest ciut lepszy. Po 30kkm wymienilem filterek i tyle. Aha - jesli Stag to sprawdz najpierw czy nie wku..rwi cie dzwiek konca gazu :D troche glosny jest

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Data: 2010-05-12 15:45:11
Autor: G.K.
Jaki LPG do Opla?
Maverick pisze:
[...]

Jak na razie dzwoniłem do jednego, nawet nie tak daleko, parę km ode mnie, proponował instalację Stella OBD. Napisałem zapytanie o tą instalację kilkanaście postów poniżej, ale coś nikt nie odpisał, widocznie słabo znana. To podobno jakaś nowość z 2009 r.
Prawdę mówiąc to nie znam tego gazownika za dobrze. Zakłada instalacje, klientów ma, ale żadnych opinii o nim nie słyszałem ani czytałem. Może ktoś słyszał? Łódź, ul. Malownicza.
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2010-05-12 07:17:47
Autor: tadek
Jaki LPG do Opla?
On 12 Maj, 15:45, "G.K." <greg...@gazeta.pl> wrote:
Maverick pisze:

> [...]

Prawdę mówiąc to nie znam tego gazownika za dobrze. Zakłada instalacje,
klientów ma, ale żadnych opinii o nim nie słyszałem ani czytałem. Może

jest gazownik Stefanowski się chyba nazywa na Więckowskigo bodajźe

Data: 2010-05-12 20:38:11
Autor: lublex
Jaki LPG do Opla?
Użytkownik "G.K."
Jak na razie dzwoniłem do jednego, nawet nie tak daleko, parę km ode mnie, proponował instalację Stella OBD.

Sądzę, że chodzi o to:
 http://www.elpigaz.com/?p=pl/menu/3c/3/index

Jest to ELPIGAZ. Ja w Corsie mam Elisę - bardzo dobra, Stelli EOBD nie znam. Elpigaz ma swoich autoryzowanych gazowników i kiedyś to byli wybrańcy (2000 - 2004) obecnie różnie bywa. Ale w razie kłopotów możesz korzystać ze wsparcia ich regionalnego przedstawiciela. Najlepiej poszukaj gazownika o którym są dobre opinie. Dobrze jeżeli blisko (regulacje, kalibracje, gwarancje, wymiany filtrów itp.)

pozdr
lublex

Jaki LPG do Opla?