Jaki LPG do Opla?

Data: 2010-05-12 22:41:14
Autor: bratPit
Jaki LPG do Opla?

Jak w temacie, jakiej firmy i jaki model instalacji LPG zakładać do
Zafiry, 1.8, 115 KM?

tylko sekwencja jeżeli już, poza tym polecam odcięcie pompy paliwa podczas jazdy na gazie,

brat

Data: 2010-05-13 01:52:48
Autor: Maverick
Jaki LPG do Opla?
bratPit pisze:

[...]

A co przy przelaczaniu na benzyne? nie bedzie dziury?

Ja mam tak ustaione , ze przy naglym przyspieszaniu (z 2k obrotow na 5-6k bez zmiany biegu) w okolicy 6k przelacza sie na benzyne - a jedyna roznica to sygnal dzwiekowy - po chwili wraca na gaz - jak juz nie przyspieszam tak gwaltownie. Przy odcieciu pompy chyba bylby z tym problem?

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Jaki LPG do Opla?