Jaki MOD do HTC Desire polecacie z 2way call?

Data: 2012-01-18 09:19:16
Autor: AT
Jaki MOD do HTC Desire polecacie z 2way call?
 Jaki rom polecacie do HTC desire aby mial odblokowane 2 way call.

Korzystam z Froyo 2.5 final z dodatkiem odblokowania,
Jedna wada to ze, jak zadzwonie lub odbiore telefon to przez ok 3min nie mogę wykonać kolejnego połaczenia (nie do konca wiem czego to wina, bo na po wgraniu jest przez jakis czas wszystko wporządku). z Froyo 3.0.8.. nie dziala kamera po wgraniu zipa odblokowujacego 2 way call bo on jest przystosowany go kernela 2.x.

Ponoc cyanogenmod ma odblokowane w standardzie, który mod polecicie
i aby koniecznie miał 2wayCall odblokowane i polskie menu?
Z PL menu znam tylko te dwa.

pozdrawiam

Data: 2012-01-18 16:23:46
Autor: AT
> [...]
Jedna wada to ze, jak zadzwonie lub odbiore telefon to przez ok 3min nie mogę wykonać kolejnego połaczenia (nie do konca wiem czego to wina, bo na po wgraniu jest przez jakis czas wszystko wporządku). z Froyo 3.0.8.. nie dziala kamera po wgraniu zipa odblokowujacego 2 way call bo on jest przystosowany go kernela 2.x.

Znalazlem jakis taki rom miui
http://miuipolska.pl/instalacja-htc-desire/

i do tego patcha co pozwala nagrywac rozmowy,
teraz musze potestować
patch

http://www.wuala.com/mohazia/MIUI/

komus się może przydać

i tez znalazlem i przetestowałem rom z sens 3.0 (jak w sensation HTC)
działa płynnie ale rozmów nie nagrywa szukać takiego pliku:
GFAN_G7_Wmjan.v3D_D2EXT_All_SP1.zip
tylko mało ramu zostaje wolnego 80MB ale działa nadzwyczaj płynnie.

Podaję te informację bo mogą się przydać komuś, a trochę musiałem pogrzebać w necie
to może ułatwię niektórym sprawę.

może ktoś jeszcze jednak będzie miał coś ciekawego do polecenia
pozdrawiam

Data: 2012-01-18 18:36:02
Autor: ToMasz
Jaki MOD do HTC Desire polecacie z 2way call?
Zainstalowałeś w końcu to MIUI  z 2wcr?
może ktoś jeszcze jednak będzie miał coś ciekawego do polecenia
pozdrawiam
ja nie wiem czy wybrać miui czy cyanogenmod. Który jest lżejszy szybszy? Jakie ma jeszcze dodatki (unowocześnienia, rozszerzenia funkcjonalności)? Czy takie "mody" powodują jakieś utrudnienia... np taki a taki program nie działa na takim a takim modzie?

ToMasz

Data: 2012-01-19 09:51:32
Autor: AT
> [...]

Jakie ma jeszcze dodatki (unowocześnienia, rozszerzenia funkcjonalności)? Czy takie "mody" powodują jakieś utrudnienia... np taki a taki program nie działa na takim a takim modzie?

Po pierwszym dniu stwierdzam, ze jak dla mnie najbardziej przypadł
mi do gustu MIUI jeśli chodzi o szybkosc, tylko karte class 10 zamówiłem
bo mam class 1 według testów :).

I pokazuje mi teraz, że mam 440MB pamięci, wgrałem swoje podstawowe aplikacje
i tak działa lepiej niż na LeeDroid i Cyanogenmod i jeszcze  kilka innych testowałem, ale sporo z dostępnych nie ma PL menu.

Ten co podałem jest ciekawy z tym sensem jak w HTC Sensation, ale mi bardziej zależy na nagrywaniu rozów tak więc on odpada.

pozdrawiam

Data: 2012-01-18 18:03:51
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Wed, 18 Jan 2012 09:19:16 +0100, AT napisał(a):

 Jaki rom polecacie do HTC desire aby mial odblokowane 2 way call.

Korzystam z Froyo 2.5 final z dodatkiem odblokowania,

Froyo to inaczej Android 2.2. Nie ma czegoś takiego jak Froyo 2.5.

[...]

Patrz wyżej. Może piszesz o wersji Sense, ale... to zupełnie nic nie mówi o
tym, jakiego ROMu uĹźywasz.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
A world is supported by four things ... the learning of the wise,

Data: 2012-01-19 09:47:00
Autor: AT
Jaki MOD do HTC Desire polecacie z 2way call?

Froyo to inaczej Android 2.2. Nie ma czegoś takiego jak Froyo 2.5.

LeeDrodia miałem na myśli :)

[...]

tym, jakiego ROMu używasz.

Nawet nie wiem co to za rom, juz wylecial i jak narazie MIUI przypadl mi do gusto
nawet tego całego sens nie brakuje mi

pozdrawiam

Data: 2012-01-19 20:40:26
Autor: Pszemol
"AT" <didotomSPAM@gazeta.pl> wrote in message news:jf5va3$k33$1inews.gazeta.pl...
Jaki rom polecacie do HTC desire aby mial odblokowane 2 way call.

A to jest jakiś telefon co ma zablokowane 2-way calls? L0L :-)

Data: 2012-01-20 17:24:30
Autor: TGor
On 2012-01-18 09:19, AT wrote:
Do odblokowania -2 way call wystarczy doładowanie konta/zapłacenie FV.

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Jaki MOD do HTC Desire polecacie z 2way call?