Jaki NIP

Data: 2010-03-09 09:34:44
Autor: Marcin
Jaki NIP
Otrzymałem świadectwo pracy. Były pracodawca wyrejestrował się jako podatnik w czasie sprawy sądowej (nie posiada już nipu, którego używał jak byłem zatrudniony), natomiast używa nipu organu załozycielskiego. Na świadectwie pracy pojawiła się NIP, którego już nie ma a nie obecny - czy jest to prawidłowa sytuacja?

Data: 2010-03-09 09:40:11
Autor: wirefree
Jaki NIP
Marcin pisze:
[...]

A do czego ci potrzebny na swiadectwie pracy NIP pracodawcy?

NIP jest potrzebny dla urzedu skarbowego zeby zgnoic podatnika tylko i wylacznie.

Data: 2010-03-09 09:56:42
Autor: Marcin
Jaki NIP

Użytkownik "wirefree" <mtspam@magicbox.pl> napisał w wiadomości news:hn51h5$ppb$1news.onet.pl...
Marcin pisze:
[...]

Komornik nie może nic wyrwać od dziadów przez ten manewr - jakby użyli NIPu organu....może

Data: 2010-03-09 09:59:36
Autor: wirefree
Jaki NIP

Data: 2010-03-09 10:02:10
Autor: Piotr [trzykoty]
Jaki NIP

Data: 2010-03-09 10:12:29
Autor: Marcin
Jaki NIP

Data: 2010-03-09 09:40:16
Autor: Piotr [trzykoty]
Jaki NIP
[...]

A jaki był NIP ważny w momencie Twojego faktycznego zakończenia świadczenia pracy?

Data: 2010-03-09 09:55:43
Autor: Marcin
Jaki NIP

Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_wytnij@o2.pl> napisał w wiadomości news:hn51hk$eii$1z-news.wcss.wroc.pl...
[...]

Ten wymieniony na świadectwie pracy.

Data: 2010-03-09 09:59:35
Autor: Piotr [trzykoty]
Jaki NIP

Data: 2010-03-09 11:47:05
Autor: Herald
Jaki NIP

Data: 2010-03-09 13:00:53
Autor: Marcin
Jaki NIP

Data: 2010-03-10 11:03:26
Autor: Herald
Jaki NIP
Dnia Tue, 9 Mar 2010 13:00:53 +0100, Marcin napisał(a):

Oświecę - założyciel nie ponosi odpowiedzialności ze stosunku pracy bo to inny zakład pracy, komornika spławił na tej zasadzie.

Patrząc tylko "bezpośrednio" zgadzam się.

"Firma-córka" działa,

Nie została zlikwidowana?

tyle że pod nipem założyciela,

??
Jak to można zmienić NIP i "podpiąć się" pod kogoś innego??

pod starym regonem i wpisem.

Czyli ten podmiot istnieje??

No to na zdrowy rozsądek, jak ktoś zmienia nazwisko, to przecież istnieje
nadal i dopóki nie umrze - ma odpowiadać za swoje zobowiązania.

Data: 2010-03-10 19:55:04
Autor: Marcin
Jaki NIP

Użytkownik "Herald" <herald@onet.eu> napisał w wiadomości news:88azjwg6tuup$.yfuqypgkvqjc.dlg40tude.net...
[...]

Normalnie- tłumaczą to tym, że płatnikiem jest "firma - matka"

??
Jak to można zmienić NIP i "podpiąć się" pod kogoś innego??

Wyrejestrowali się jako podatnik -wg. mnie nijak to ma się ma do ustawy o NIP

pod starym regonem i wpisem.

Czyli ten podmiot istnieje??
Istnieje i ma setki zł przychodu rocznie

No to na zdrowy rozsądek, jak ktoś zmienia nazwisko, to przecież istnieje
nadal i dopóki nie umrze - ma odpowiadać za swoje zobowiązania.

zdr

Jaki NIP