Jaki Netbook

Data: 2009-12-30 17:21:57
Autor: Sergiusz Rozanski
Jaki Netbook
Dnia 30.12.2009 PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał/a:
Czołem,

Zamierzam się do zakupu jakiegoś netbooka 10" Sprzęt do wykorzystywania głównie w trasie. Czyli ważna jest dla mnie długa praca na bateriach. Chcę móc odbierać pocztę i mieć wgląd w dokumenty Excela i projekty CADowskie DWG (podgląd przez freeDWG Viewer). Nie miałem nigdy w ręku żadnego netbooka i nie wiem czy poradzi sobie z projektami CAD mam nadzieję, że tak. Do tego oczywiście wbudowany modem 3G Który z dostępnych netbooków jest wart uwagi? Zastanawiałem się nad MSI U115, ma długi czas pracy na baterii ale trzeba do niego dokupić modem na usb. Do tego ta cena, ale ostatecznie bym ją przełknął. Są jakieś inne ciekawe propozycje?

Wszystkie są praktycznie na tej samej platformie Atom+GMA+jakieś wifi.
Różnice to głównie pojemność accu: patrz za 6-cio komorowymi, >6Ah
i jakieś tam wyposażenie (modem, nie modem, bt itd) jest w czym
przebierać. Co do cad-a to jak projekt otwierasz na np 1GHz celeronie z
1GB ram to jak chodzi? Bo tak mniej więcej chodzi atom na bateriach.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Jaki Netbook