Jaki PRAWDZIWY rowerowy plecak foto?

Data: 2010-05-09 14:13:39
Autor: johnkelly
Jaki PRAWDZIWY rowerowy plecak foto?
JaromirD pisze:
Szukam plecaka do przewożenia na rowerze D90 z obiektywem 18-105 (w przyszłości dodatkowo coś w rodzaju Sigmy 10-20 i lampy metz 4. Możliwość montowania statywu (velbon sherpa 600R) lub monopodu byłaby dodatkową zaletą, choć przyznam, że nie bardzo sobie wyobrażam jazdę ze statywem na plecach. Jednak podstawowym wymogiem jest system wentylacji, czyli żeby tył plecaka nie przylegał do pleców rowerzysty. Na zdjęciach, które znalazłem w internecie plecaki mają sztywne i proste tyły, co dla mnie dyskwalifikuje je w zastosowaniach rowerowych. Może ktoś się spotkał z takimi plecakami i mógłby coś podpowiedzieć? Nie musi to być stricte plecak, może być co innego ale o podobnej funkcjonalności.

JaromirD

Zamiast plecaka bym ci sugerował pas i szelki na oporządzenie. IMO jest to znacznie wygodniejsze niż plecak, zwłaszcza jak robisz dużo zdjęć, ale niestety droższe niż plecak.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu
................... blog: www.maciejrozalski.eu ...................

Data: 2010-05-09 14:53:49
Autor: JaromirD
johnkelly wrote:

JaromirD pisze:
[...]

A mógłbyś podać jakiś przykład? Nie bardzo wiem jak to wygląda.

JaromirD

Data: 2010-05-09 15:05:14
Autor: johnkelly
JaromirD pisze:

A mógłbyś podać jakiś przykład? Nie bardzo wiem jak to wygląda.

Wygląda jak wojskowe oporządzenie, tyle że dla sprzętu foto :). Lowepro ma takie coś:
http://www.lowepro.com.pl/Products/Belts_and_Harnesses/harness/S_and_F_Shoulder_Harness.aspx
Ma tę przewagę nad zwykłym plecakiem, że można sobie toto skomponować wedle doraźnych potrzeb.

JaromirD

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-05-09 17:05:01
Autor: JaromirD
johnkelly wrote:

JaromirD pisze:

A mógłbyś podać jakiś przykład? Nie bardzo wiem jak to wygląda.

Wygląda jak wojskowe oporządzenie, tyle że dla sprzętu foto :). Lowepro
ma takie coÅ›:

[...]

Wygląda ciekawie. Tylko jak z wygodą użytkowania przy pasie podczas jazdy kabury, do której wejdzie D90 + 18-105?

Znalazłem coś takiego, ale duże, ciężkie i drogie: http://www.jack-
wolfskin.com/desktopdefault.aspx/tabid-762/431_read-20510/usetemplate-
product/

JaromirD

Data: 2010-05-09 17:18:55
Autor: johnkelly
JaromirD pisze:

Wygląda ciekawie. Tylko jak z wygodą użytkowania przy pasie podczas jazdy kabury, do której wejdzie D90 + 18-105?

Kaburę z aparatem masz na plecach. By wyciągnąć musisz przesunąć pas główny.

Znalazłem coś takiego, ale duże, ciężkie i drogie: http://www.jack-
wolfskin.com/desktopdefault.aspx/tabid-762/431_read-20510/usetemplate-
product/

I mniej poręczne. Też mam plecak - jest zdecydowanie mniej poręczny niż pas+szelki. Jak sobie dobrze zorganizujesz zestaw to jesteś w stanie zmienić obiektyw nie zatrzymując się (oczywiście idąc a nie jadąc rowerem :)).

JaromirD

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-05-10 08:56:09
Autor: frank.castle0407@googlemail.com

http://www.lowepro.com.pl/Products/Belts_and_Harnesses/harness/S_and_...> Ma tê przewagê nad zwyk³ym plecakiem, ¿e mo¿na sobie toto skomponowaæ
> wedle dora¼nych potrzeb.

> Pozdrawiam
> Maciej Ró¿alski

Wygl±da ciekawie. Tylko jak z wygod± u¿ytkowania przy pasie podczas jazdy
kabury, do której wejdzie D90 + 18-105?

Znalaz³em co¶ takiego, ale du¿e, ciê¿kie i drogie:http://www.jack-
wolfskin.com/desktopdefault.aspx/tabid-762/431_read-20510/usetemplate-
product/

JaromirD

haha..

to szukasz prawdziwego plecaka, czy plecaka za polowe ceny PRAWDZIWEGO
plecaka?

Jaki PRAWDZIWY rowerowy plecak foto?