Jaki PSU <100W ?

Data: 2010-02-12 11:13:16
Autor: RadekD
Jaki PSU <100W ?
Jeśli mnie pamięć (i wiedza) nie myli to zasilacze
najlepszą sprawność mają przy obciążeniu 50-70%.

A ja potrzebuję zasilić kompa, który ma pobór prądu
w granicach 50W -70W.
Czyli nawet jak kupię dobry najsłabszy zasilacz to i
tak będzie to z 350W. Więc będzie obciążony tak w 15-20%.
Pytanie ile mogę stracić w takiej sytuacji ?

Jedynym sensownym wyjściem było by chyba kupno małego (około 100W)
lecz dobrego zasilacza - co możecie polecić w tym temacie.
Tak by nie kupić badziewia - najlepsze było by coś dedykowanego
do Atoma - ale nie w zabójczej cenie.

Data: 2010-02-12 11:30:09
Autor: MarcinCz
Jaki PSU <100W ?
Dnia Fri, 12 Feb 2010 11:13:16 +0100, RadekD napisał(a):

Tak by nie kupić badziewia - najlepsze było by coś dedykowanego
do Atoma - ale nie w zabójczej cenie.
Jak Atom to rozumiem, że ITX...
Może od razu z obudową?
http://www.antec.com/Believe_it/product.php?Family=Mjg4

--
Marcin

Data: 2010-02-12 12:03:02
Autor: RadekD
Jaki PSU <100W ?

Jak Atom to rozumiem, że ITX...
Może od razu z obudową?

Na razie jeszcze nie Atom a PII.

A obudowę już mam.

Data: 2010-02-12 12:47:08
Autor: Wiktor S.
Jaki PSU <100W ?
[...]

Co to jest "External 1 x 5.25" slim optical bay"?
A raczej, jak taka kieszeń wygląda i przez co jest podłączana?

--
Azarien

Data: 2010-02-12 12:55:28
Autor: RadekD
Jaki PSU <100W ?
Co to jest "External 1 x 5.25" slim optical bay"?
A raczej, jak taka kieszeń wygląda i przez co jest podłączana?

To jest chyba zatoczka na napęd CD/DVD z laptopa (taka niziutka).
Ale nie mam pojęcia czy jest jakiś ogólnie przyjęty standard do ich
podłączenienia.

Data: 2010-02-12 15:02:56
Autor: Wiktor S.
Jaki PSU <100W ?
Co to jest "External 1 x 5.25" slim optical bay"?
A raczej, jak taka kieszeń wygląda i przez co jest podłączana?

To jest chyba zatoczka na napęd CD/DVD z laptopa (taka niziutka).

Domyślam się, tylko czemu piszą że "External"?

--
Azarien

Data: 2010-02-12 14:29:52
Autor: Mirek
Jaki PSU <100W ?
On pią, 12 lut 2010 15:02:56 in article news:<hl3n2i$303$1@news.onet.pl>
Wiktor S. wrote:
[...]

"External" pewnie oznacza, że jest zaślepka z frontu :)

Data: 2010-02-12 15:31:59
Autor: MarcinCz
Jaki PSU <100W ?
Dnia Fri, 12 Feb 2010 15:02:56 +0100, Wiktor S. napisał(a):

Domyślam się, tylko czemu piszą że "External"?
Każda obudowa ma zatoki zewnętrzne i wewnętrzne.
Zewnętrzne to te, które widać... --
Marcin

Data: 2010-02-16 12:10:42
Autor: Wiktor S.
Jaki PSU <100W ?
Domyślam się, tylko czemu piszą że "External"?
Każda obudowa ma zatoki zewnętrzne i wewnętrzne.
Zewnętrzne to te, które widać...

:-|

--
Azarien