Jaki Premier taka Policja

Data: 2010-05-25 17:27:01
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Jaki Premier taka Policja
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htggf3$40n$1news.onet.pl...
Manipuluja gnoje - bo PO ich tego nauczyla, a wczesniej komuchy za PRL'u
awe
http://www.fakt.pl/Relacja-swiadka-po-smierci-Nigeryjczyka,artykuly,72873,1.html

Według oficjalnych informacji Grzesiu Przemyk i ksiądz Jerzy Popiełuszko też chcieli wymordować całą policję.
Dopóki tych skurwysynów z policji nie zaczną wieszać za bezkarne mordowanie i okaleczanie ludzi będzie tak jak jest.
Jestem za karą śmierci - ale tylko dla policjantów!!!, którzy noszą broń i nadużywają władzy mordując lub okaleczając będąc pewnymi swojej nietykalności.
Nie byłem tam, nie widziałem, ale śmierć Jerzego Popiełuszki i Grzesia Przemyka pozwala nam na wyciąganie wniosków, że policja i wielu prawników współpracujących z nimi to jedna i ta sama mafia.

Jaki Premier taka Policja