Jaki ROR

Data: 2012-03-30 08:55:34
Autor: Mszczyslaw
Jaki ROR
Witam

Obecnie posiadam swoje konto główne w mBanku i rozgl±dam się za jakim¶ nowym,
bez opłat i z możliwo¶ci± darmowych wypłat ze wszystkich bankomatów w PL.
Mój wybór padł na 3 konta: CitiKonto Ditrect, dbNET i Konto Optymalne w OF.
Z tego co widzę w przypadku Citi i db jedynymi wymogami do pełnej bezpłatno¶ci
jest wykonanie transakcji kartami debetowymi (wymogi nie stanowi± problemu).
Mam do Was pytanie, które z tych kont możecie polecić. OF z tego co wyczytałem
posiada bardzo siermiężny system internetowy, który mnie trochę odstrasza. Czy s± może jakie¶ ukryte opłaty, których nie udało mi się dojrzeć w TOiP tych
kont? Nie ukrywam, że na obecn± chwilę najbardziej skłaniam się ku Citi
ewentualnie db.

Data: 2012-03-30 05:03:17
Autor: ls
Jaki ROR
On 30 Mar, 10:55, "Mszczyslaw" <serg2000.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Mam konta w wymienionych przez Ciebie bankach. Wg mnie, wszystkie maja
rownie siermiezne systemy internetowe. Do Citi radzilbym jeszcze wziac
karte kredytowa (co jakis czas jest promocja "na zawsze za darmo") -
mozna nia placic rachunki, co sobie chwale.
Zastanow sie nad proponowanym juz Dobrym Kontem w Millennium: 2 proste
warunki darmowosci, a mozna jeszcze zaoszczedzic 3% w spozywczakach i
na paliwie.
Albo Meritum - tu 4% zwrotu za paliwo przy wplywach 1500zl.
W obu powyzszych darmowe przelewy i bankomaty.
Jest jeszcze promocja Raiffeisena (tez juz proponowana) - 200zl w
prezencie, ale 6 darmowych wyplat z bankomatu miesiecznie.
Zatem jest w czym wybierac.
--
pozdr.
ls

Data: 2012-04-03 01:17:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki ROR

"ls" dd87896f-12c9-4d59-ab62-57d92f02ce2f@w1g2000vbx.googlegroups.com

: Zastanow sie nad proponowanym juz Dobrym Kontem w Millennium: 2 proste
: warunki darmowosci, a mozna jeszcze zaoszczedzic 3% w spozywczakach

IMO po prostu w dużych sklepach.

: i na paliwie.

: Albo Meritum - tu 4% zwrotu za paliwo przy wplywach 1500zl.
: W obu powyzszych darmowe przelewy i bankomaty.

2 złote za kartę, je¶li nie zapłaci się ni± minimum 200 złotych.

: Jest jeszcze promocja Raiffeisena (tez juz proponowana) - 200zl w
: prezencie, ale 6 darmowych wyplat z bankomatu miesiecznie.

Można (a raczej należy) w kilku naraz.

Data: 2012-03-30 09:08:34
Autor: xbartx
Jaki ROR
Dnia Fri, 30 Mar 2012 08:55:34 +0000, Mszczyslaw napisał(a):

Witam

Obecnie posiadam swoje konto główne w mBanku i rozglądam się za jakimś
nowym, bez opłat i z możliwością darmowych wypłat ze wszystkich
bankomatów w PL. Mój wybór padł na 3 konta: CitiKonto Ditrect, dbNET i
Konto Optymalne w OF. Z tego co widzÄ™ w przypadku Citi i db jedynymi
wymogami do pełnej bezpłatności jest wykonanie transakcji kartami
debetowymi (wymogi nie stanowiÄ… problemu). Mam do Was pytanie, ktĂłre z
tych kont możecie polecić. OF z tego co wyczytałem posiada bardzo
siermiężny system internetowy, który mnie trochę odstrasza. Czy są może
jakieś ukryte opłaty, których nie udało mi się dojrzeć w TOiP tych kont?
Nie ukrywam, że na obecną chwilę najbardziej skłaniam się ku Citi
ewentualnie db.

Skoro wymogi nie stanowią problemu to przeczytaj dwa wątki prędzej o nowej promocji w Rajfim. Zmienisz konto i przy okazji się na wiosnę trochę wisienkami objesz ze smakiem ;)

--
xbartx

Data: 2012-03-30 09:13:08
Autor: jureq
Jaki ROR
Znam tylko dbNet.

Zaleta: gwarantuj± bezpłatno¶ć do końca 2013.

Wada: przelewy (w tym podobno także wewnętrzne) tylko w godz 8-18 od poniedziałku do pi±tku.

Opłata: zmiana dziennego limitu wypłat z bankomatu (jest 5000) - 5 zł.

Data: 2012-03-30 11:07:26
Autor: Dominik & Co
Jaki ROR
Dnia 30.03.2012 Mszczyslaw <serg2000.SKASUJ@gazeta.pl> napisał/a:

Obecnie posiadam swoje konto główne w mBanku i rozglądam się za jakimś nowym,
bez opłat i z możliwością darmowych wypłat ze wszystkich bankomatów w PL.

Jeśli masz regularne wpływy rozważ Dobre Konto w Millenium
albo BGZ Osobiste z premiÄ… (ewentualnie nawet i oba :-)

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

Data: 2012-03-30 11:56:45
Autor: Mszczyslaw
Jaki ROR

Jeśli masz regularne wpływy rozważ Dobre Konto w Millenium
albo BGZ Osobiste z premiÄ… (ewentualnie nawet i oba :-)

Regularne wpływy w Millenium to musi być przelew od pracodawcy czy mogę sobie
przelać raz w miesi±cu tysiaka i w następny dzień wytransferować go do innego
banku?

Data: 2012-03-30 05:16:51
Autor: ls
Jaki ROR
On 30 Mar, 13:56, "Mszczyslaw" <serg2000.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

przelać raz w miesi±cu tysiaka i w następny dzień wytransferować go do innego

Mozesz ten przelew zrobic sobie sam.
I raz w miesiacu trzeba zaplacic karta.
--
pozdr.
ls

Data: 2012-04-03 01:19:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki ROR

"ls" aebf8f3c-22a4-44ca-aba3-d9a1e6385891@l7g2000vbw.googlegroups.com

[...]

Po co transferować -- daj± keszbek zakupowy.

Data: 2012-03-30 12:31:03
Autor: Dominik & Co
Jaki ROR
Dnia 30.03.2012 Mszczyslaw <serg2000.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał/a:

Regularne wpływy w Millenium to musi być przelew od pracodawcy czy mogę sobie
przelać raz w miesiącu tysiaka i w następny dzień wytransferować go do innego
banku?

Może być skądkolwiek, byle nie z Twojego innego rachunku w Mille
(także jako współwłaściciela).

Jedyne warunki bezpłatności i keszbeku to rzeczony tysiąc wpływu oraz jeden zakup kartą w miesiącu.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

Data: 2012-03-30 14:24:02
Autor: Kamil Jońca
Jaki ROR
"Mszczyslaw" <serg2000.WYTNIJ@gazeta.pl> writes:

[...]

Można samemu.

KJ

"Uchodzić za idiotę w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
[Georges Courteline]

Data: 2012-03-30 16:31:44
Autor: Mszczyslaw
Jaki ROR
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
Mój wybór padł na Bank Millenium, którego wcze¶niej nie brałem w ogóle pod
uwagę. Nie ukrywam, że 3% keszbeku przechyliło szalę wła¶nie na korzy¶ć
Dobrego Konta.
Jestem tylko ciekaw jak długo jeszcze utrzymaj± się obecne warunki promocyjne.
Jak się pogorsz± znowu będzie trzeba szukać czego¶ lepszego, ale nie zawsze
się chcę :)

Data: 2012-03-30 17:19:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki ROR

"Mszczyslaw" jl3se6$cl7$1@inews.gazeta.pl

Obecnie posiadam swoje konto główne w mBanku i rozgl±dam się za jakim¶ nowym,

 () SuperKonto w KB -- 7% rocznie do pułapu 3 tałzenów,
    ale trzeba kart± zapłacic co najmniej 5 razy
    i wpłacić co najmniej łan tałzen

 () BGZ z wiewiórkami -- 1% keszbeku, ale 8 złotych (może być 5)
    to opłata za kartę; warto lać jednorazowo 5 tałzenów; trzeba
    co najmniej 3 razy zapłacić kart±

 () Dobre Konto w Mille -- 3% keszbeku za zakupy w hipermarketach
    i na stacjach paliw, ale trzeba kart± zapłacić co najmniej
    1 raz i wpłacić co najmniej łan tałzen

 () meritum -- 4% keszbeku za zakupy na stacjach paliw, ale trzeba
    wydać kart± co najmniej 200 złotych miesięcznie, aby nie
    sksowano za ni± 2 złotych

Je¶li co¶ pl±czę -- proszę o poprawę.

IMO dbNET to KDD -- konto do dupy.
Citi -- bez problemów i bez profitów, chyba że w zamian jest KK za freeko.
Konto Optymalne w OF -- ja raczej wolę unikać Getin, a to **chyba** to
samo co OF.

Data: 2012-03-31 05:50:47
Autor: Rafal M
Jaki ROR
[...]

Zobacz jeszcze ING Direct, jedyny warunek to min 100 zl miesiecznie
obrotu karta debetowa.
Cala reszta (z codziennych operacji) jest bezplatna.

Platne tylko bankomaty za granica.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-04-03 01:14:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki ROR

"Rafal M" 5893df0b-b5a8-4cba-9b44-b10fc3d8219c@n5g2000vbf.googlegroups.com

: Zobacz jeszcze ING Direct, jedyny warunek to min
: 100 zl miesiecznie obrotu karta debetowa.
: Cala reszta (z codziennych operacji) jest bezplatna.

ING omijaj z daleka. BGZ daje orzechy, Mille daje
keszbeczne orzechy, a tu ,,tylko'' 100 obrotów na miesi±c...

Jaki ROR