Jaki ROR

Data: 2012-03-30 09:08:34
Autor: xbartx
Jaki ROR
Dnia Fri, 30 Mar 2012 08:55:34 +0000, Mszczyslaw napisa艂(a):

Witam

Obecnie posiadam swoje konto g艂贸wne w mBanku i rozgl膮dam si臋 za jakim艣
nowym, bez op艂at i z mo偶liwo艣ci膮 darmowych wyp艂at ze wszystkich
bankomat贸w w PL. M贸j wyb贸r pad艂 na 3 konta: CitiKonto Ditrect, dbNET i
Konto Optymalne w OF. Z tego co widz臋 w przypadku Citi i db jedynymi
wymogami do pe艂nej bezp艂atno艣ci jest wykonanie transakcji kartami
debetowymi (wymogi nie stanowi膮 problemu). Mam do Was pytanie, kt贸re z
tych kont mo偶ecie poleci膰. OF z tego co wyczyta艂em posiada bardzo
siermi臋偶ny system internetowy, kt贸ry mnie troch臋 odstrasza. Czy s膮 mo偶e
jakie艣 ukryte op艂aty, kt贸rych nie uda艂o mi si臋 dojrze膰 w TOiP tych kont?
Nie ukrywam, 偶e na obecn膮 chwil臋 najbardziej sk艂aniam si臋 ku Citi
ewentualnie db.

Skoro wymogi nie stanowi膮 problemu to przeczytaj dwa w膮tki pr臋dzej o nowej promocji w Rajfim. Zmienisz konto i przy okazji si臋 na wiosn臋 troch臋 wisienkami objesz ze smakiem ;)

--
xbartx

Jaki ROR