Jaki ROR

Data: 2012-03-30 11:07:26
Autor: Dominik & Co
Jaki ROR
Dnia 30.03.2012 Mszczyslaw <serg2000.SKASUJ@gazeta.pl> napisał/a:

Obecnie posiadam swoje konto główne w mBanku i rozglądam się za jakimś nowym,
bez opłat i z możliwością darmowych wypłat ze wszystkich bankomatów w PL.

Jeśli masz regularne wpływy rozważ Dobre Konto w Millenium
albo BGZ Osobiste z premiÄ… (ewentualnie nawet i oba :-)

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

Data: 2012-03-30 11:56:45
Autor: Mszczyslaw
Jaki ROR

Jeśli masz regularne wpływy rozważ Dobre Konto w Millenium
albo BGZ Osobiste z premiÄ… (ewentualnie nawet i oba :-)

Regularne wpływy w Millenium to musi być przelew od pracodawcy czy mogę sobie
przelać raz w miesi±cu tysiaka i w następny dzień wytransferować go do innego
banku?

Data: 2012-03-30 05:16:51
Autor: ls
Jaki ROR
On 30 Mar, 13:56, "Mszczyslaw" <serg2000.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

przelać raz w miesi±cu tysiaka i w następny dzień wytransferować go do innego

Mozesz ten przelew zrobic sobie sam.
I raz w miesiacu trzeba zaplacic karta.
--
pozdr.
ls

Data: 2012-04-03 01:19:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki ROR

"ls" aebf8f3c-22a4-44ca-aba3-d9a1e6385891@l7g2000vbw.googlegroups.com

[...]

Po co transferować -- daj± keszbek zakupowy.

Data: 2012-03-30 12:31:03
Autor: Dominik & Co
Jaki ROR
Dnia 30.03.2012 Mszczyslaw <serg2000.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał/a:

Regularne wpływy w Millenium to musi być przelew od pracodawcy czy mogę sobie
przelać raz w miesiącu tysiaka i w następny dzień wytransferować go do innego
banku?

Może być skądkolwiek, byle nie z Twojego innego rachunku w Mille
(także jako współwłaściciela).

Jedyne warunki bezpłatności i keszbeku to rzeczony tysiąc wpływu oraz jeden zakup kartą w miesiącu.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

Data: 2012-03-30 14:24:02
Autor: Kamil Jońca
Jaki ROR
"Mszczyslaw" <serg2000.WYTNIJ@gazeta.pl> writes:

[...]

Można samemu.

KJ

"Uchodzić za idiotę w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
[Georges Courteline]

Jaki ROR