Jaki ROR

Data: 2012-03-30 05:03:17
Autor: ls
Jaki ROR
On 30 Mar, 10:55, "Mszczyslaw" <serg2000.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Witam

Obecnie posiadam swoje konto główne w mBanku i rozglądam się za jakimś nowym,
bez opłat i z możliwością darmowych wypłat ze wszystkich bankomatów w PL.
Mój wybór padł na 3 konta: CitiKonto Ditrect, dbNET i Konto Optymalne w OF.
Z tego co widzę w przypadku Citi i db jedynymi wymogami do pełnej bezpłatności
jest wykonanie transakcji kartami debetowymi (wymogi nie stanowią problemu).
Mam do Was pytanie, które z tych kont możecie polecić. OF z tego co wyczytałem
posiada bardzo siermiężny system internetowy, który mnie trochę odstrasza.
Czy są może jakieś ukryte opłaty, których nie udało mi się dojrzeć w TOiP tych
kont? Nie ukrywam, że na obecną chwilę najbardziej skłaniam się ku Citi
ewentualnie db.

Mam konta w wymienionych przez Ciebie bankach. Wg mnie, wszystkie maja
rownie siermiezne systemy internetowe. Do Citi radzilbym jeszcze wziac
karte kredytowa (co jakis czas jest promocja "na zawsze za darmo") -
mozna nia placic rachunki, co sobie chwale.
Zastanow sie nad proponowanym juz Dobrym Kontem w Millennium: 2 proste
warunki darmowosci, a mozna jeszcze zaoszczedzic 3% w spozywczakach i
na paliwie.
Albo Meritum - tu 4% zwrotu za paliwo przy wplywach 1500zl.
W obu powyzszych darmowe przelewy i bankomaty.
Jest jeszcze promocja Raiffeisena (tez juz proponowana) - 200zl w
prezencie, ale 6 darmowych wyplat z bankomatu miesiecznie.
Zatem jest w czym wybierac.
--
pozdr.
ls

Data: 2012-04-03 01:17:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki ROR

"ls" dd87896f-12c9-4d59-ab62-57d92f02ce2f@w1g2000vbx.googlegroups.com

: Zastanow sie nad proponowanym juz Dobrym Kontem w Millennium: 2 proste
: warunki darmowosci, a mozna jeszcze zaoszczedzic 3% w spozywczakach

IMO po prostu w dużych sklepach.

: i na paliwie.

: Albo Meritum - tu 4% zwrotu za paliwo przy wplywach 1500zl.
: W obu powyzszych darmowe przelewy i bankomaty.

2 złote za kartę, jeśli nie zapłaci się nią minimum 200 złotych.

: Jest jeszcze promocja Raiffeisena (tez juz proponowana) - 200zl w
: prezencie, ale 6 darmowych wyplat z bankomatu miesiecznie.

Można (a raczej należy) w kilku naraz.

Jaki ROR