Jaki SSD

Data: 2017-04-26 21:43:01
Autor: Maciek
Jaki SSD
Witam

Jakiś czas temu szukałem dysku SSD do laptopa. Grupa poleciła SanDisk
SDSSDA-240G-G25. Dysk był na pamięciach MLC, kupiłem, używam, jestem
zadowolony.

Zachciało mi się kupić drugi, ale niestety producent uraczył wszystkich
nowym modelem SDSSDA-240G-G26, który jest już na pamięciach TLC, mam
więc mieszane uczucia, zarówno ze względu na inny typ pamięci, jak i na
politykę producenta.

Czy możecie polecić jakiś dysk SSD o pojemności około 250GB w dobrej
cenie i o możliwie dużej trwałości?

Maciek

Data: 2017-04-26 23:02:24
Autor: Jawi
Jaki SSD
W dniu 2017-04-26 o 21:43, Maciek pisze:
[...]

Goodram Iridium PRO 240GB.
5 lat gwarancji

Data: 2017-04-27 07:00:44
Autor: Budzik
Jaki SSD
Użytkownik Jawi galaxband@poczta.fm ...

[...]

Tylko z tymi cenami jest obecnie kłopot.
Skąd taki wzrost cen?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2017-04-27 10:20:52
Autor: Chris
Jaki SSD
W dniu 2017-04-27 o 09:00, Budzik pisze:
[...]

Fajne ale ja dalej bym brał SanDisk-a :)

Tylko z tymi cenami jest obecnie kłopot.
Skąd taki wzrost cen?

Zmiana linii produkcyjnych pod nowe układy, to kosztuje niestety.
Druga sprawa jest taka że marże na pamięci były minimalne i producenci chcą wreszcie zacząć zarabiać.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-04-27 09:00:45
Autor: Budzik
Jaki SSD
Użytkownik Chris actchris@gazeta.pl ...

[...]

Wszyscy na raz?
Zmowa cenowa?

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2017-04-27 11:18:09
Autor: Chris
Jaki SSD
W dniu 2017-04-27 o 11:00, Budzik pisze:
[...]

Pamięci są produkowane w 2-3 firmach na świecie :) jedyna różnica to brand i opis na pamięciach (brand) :)

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-04-27 21:00:42
Autor: Budzik
Jaki SSD
[...]

Do zmowy cenowej 3 firmy wystarczą.

Data: 2017-04-28 07:21:05
Autor: Bolko
Jaki SSD

Do zmowy cenowej 3 firmy wystarczą.

Toshiba sprzedaje swój dział produkujacy pamięci NAND.
Cena tylko 2,7 mld dolarów.

Data: 2017-04-29 08:32:31
Autor: Maciek
Jaki SSD
W dniu 2017-04-27 o 10:20, Chris pisze:
Goodram Iridium PRO 240GB.
5 lat gwarancji
Fajne ale ja dalej bym brał SanDisk-a :)
Ok, ale który obecnie model?

Maciek

Data: 2017-05-08 14:32:25
Autor: Chris
Jaki SSD
W dniu 2017-04-29 o 08:32, Maciek pisze:
W dniu 2017-04-27 o 10:20, Chris pisze:
Goodram Iridium PRO 240GB.
5 lat gwarancji
Fajne ale ja dalej bym brał SanDisk-a :)
Ok, ale który obecnie model?

Taki na jaki cię stać :) Ja brałem i mam zwykłe PLUS.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-05-09 22:24:47
Autor: Maciek
Jaki SSD
W dniu 2017-05-08 o 14:32, Chris pisze:
Goodram Iridium PRO 240GB.
5 lat gwarancji
Fajne ale ja dalej bym brał SanDisk-a :)
Ok, ale który obecnie model?
Taki na jaki cię stać :) Ja brałem i mam zwykłe PLUS.
Czyli nie sugerować się typem pamięci (MLC/TLC)?

Maciek

Data: 2017-05-10 09:04:08
Autor: Chris
Jaki SSD
W dniu 2017-05-09 o 22:24, Maciek pisze:
[...]

Ten producent robi dobre i trwałe dyski, jak szukasz dysku po benchmarkach to szukaj dalej, ja ci więcej nie poradzę.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-04-29 08:33:07
Autor: Maciek
Jaki SSD
W dniu 2017-04-27 o 09:00, Budzik pisze:
Tylko z tymi cenami jest obecnie kłopot.
Skąd taki wzrost cen?
Tak - też zauważyłem ten problem :-)

Maciek

Data: 2017-06-01 15:09:44
Autor: Kamil 'Model'
Jaki SSD
[...]

Ja od jakiś 6-7 miesięcy mam Kingston HyperX Fury 240GB i śmiga aż miło.
W drugim lapku od ponad 3 lat śmiga Kingston V300 120GB i też zero problemów...

Data: 2017-06-01 17:33:47
Autor: zbronson
Jaki SSD
On Thursday, June 1, 2017 at 9:09:46 AM UTC-4, Kamil 'Model' wrote:
> [...]
W drugim lapku od ponad 3 lat śmiga Kingston V300 120GB i też zero problemów...

Kup sobie "jakichś" slownik i sprawdz znaczenie slow. Podpowiem ci, ze w odpowiedzi mozesz sie czepic polskich ogonkow,
bo to norma wsrod tobie podobnych.

Slon

Data: 2017-06-02 10:04:01
Autor: RadoslawF
Jaki SSD
W dniu 2017-06-02 o 02:33, zbronson@gmail.com pisze:

[...]

Odpowiedziałeś na post sprzed ponad miesiąca tylko po to żeby
zaproponować kupno słownika ?

Podpowiem ci, ze w odpowiedzi mozesz sie czepic polskich ogonkow,
bo to norma wsrod tobie podobnych.

To jest norma wśród tobie podobnych.

W polu nadawca wpisuje się Imię, ksywę a nie adres mailowy.
Sprawdź czy potrafisz to wpisać.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2017-06-02 19:05:55
Autor: Trefniś
Jaki SSD
W dniu .06.2017 o 10:04 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]

Są ludzie i taborety...
Znamy go tutaj, ma nicka zbronson@gmail.com.

Ksywę wpisują kryminaliści.

--
Trefniś

Data: 2017-06-02 20:11:52
Autor: RadoslawF
Jaki SSD
W dniu 2017-06-02 o 19:05, Trefniś pisze:

[...]

To za co masz wyrok ?
Czy będziesz udowodniał że masz wpisany pseudonim artystyczny ?

Pozdrawiam

Data: 2017-06-02 20:50:17
Autor: Trefniś
Jaki SSD
W dniu .06.2017 o 20:11 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]

Pucuj się, skoro już się ujawniłeś.

--
Trefniś

Data: 2017-06-02 23:34:30
Autor: RadoslawF
Jaki SSD
W dniu 2017-06-02 o 20:50, Trefniś pisze:

[...]

To ty się ujawniłeś a teraz to potwierdzasz gwarą więzienną. :-)

Pozdrawiam

Data: 2017-06-03 09:51:41
Autor: Trefniś
Jaki SSD
W dniu .06.2017 o 23:34 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

W dniu 2017-06-02 o 20:50, Trefniś pisze:

(...)
 Pucuj się, skoro już się ujawniłeś.

To ty się ujawniłeś a teraz to potwierdzasz gwarą więzienną.. :-)

Sam zacząłeś wprowadzać waszą "modę" spod celi.
Na szczęście nie tylko przestępcy znają grypserę i mamy obowiązek  przestrzegać społeczeństwo przed wami, parówo.

--
Trefniś

Data: 2017-06-03 13:47:21
Autor: RadoslawF
Jaki SSD
W dniu 2017-06-03 o 09:51, Trefniś pisze:

(...)
 Pucuj się, skoro już się ujawniłeś.

To ty się ujawniłeś a teraz to potwierdzasz gwarą więzienną. :-)

Sam zacząłeś wprowadzać waszą "modę" spod celi.

Dlaczego "spod celi" ? Czyżby tak mawiali kryminaliści ?

Na szczęście nie tylko przestępcy znają grypserę i mamy obowiązek przestrzegać społeczeństwo przed wami, parówo.

Zawsze można trochę poznać z filmów. ale mam wrażenie że ty znasz
i używasz więcej niż trochę.  :-)
Używaj śmiało i udowadniaj kim jesteś.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-03 14:14:53
Autor: Trefniś
Jaki SSD
W dniu .06.2017 o 13:47 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]

Wprowadzasz nam tutaj "kulturę" przestępców i nie wiesz?
W sieci używamy nicków - Wy pod celą nazywacie to ksywami.
Nie ma na to zgody!

[...]

Wykazuję, że z wami przestępcami trzeba waszymi metodami.
Albo "trzymasz koparę", albo jeszcze trochę się dowiesz...

--
Trefniś

Data: 2017-06-03 23:33:09
Autor: RadoslawF
Jaki SSD
W dniu 2017-06-03 o 14:14, Trefniś pisze:

(...)
[...]

Nieprawda że wprowadzam, to ty wprowadzasz. Z mojego punktu widzenia
przestępcy siedzą w celach, z punktu widzenia przestępców "pod
celą".

[...]

Ale to nie ja jestem przestępcą więc jak rozumiem "jeszcze trochę
się dowiem". Wątpię aby było to zgodne z tematyką grupy ale kto
takiemu przestępcy jak ty skutecznie to wytłumaczy ?

Pozdrawiam

Data: 2017-06-04 11:06:49
Autor: Trefniś
Jaki SSD
W dniu .06.2017 o 23:33 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]

Zaczynasz gonić własny ogon!
Możesz sobie dziarnąć tam Ś.K.I.F.H.L.I.Z.

Skrytykowałeś cudzego NICKA, PSEUDONIM, PRZEZWISKO - co samo w sobie jest  co najmniej niegrzeczne.

W zamian proponujesz wstawianie tam przestępczych przezwisk (właśnie ksyw)!

W usenecie używamy języka polskiego, nie ma tu hierarchii przestępczej!
Założyć nie założysz, pewnie nie potrafiłbyś!

[...]

Jeśli używasz wśród wolnych ludzi grypsery, za takiego mamy prawo cię  uważać!
Albo za "pretendującego", co na jedno wychodzi!

Znów grypserą, która ludziom wolnym opisywana jest właśnie po to, żeby  przestępców jednoznacznie  określić na podstawie słownictwa:
Pucuj się!

--
Trefniś

Data: 2017-06-04 13:08:28
Autor: RadoslawF
Jaki SSD
W dniu 2017-06-04 o 11:06, Trefniś pisze:

[...]

A po polsku ?
Jak rozumiem kryminalistów obowiązywanie języka polskiego nie dotyczy ?

Skrytykowałeś cudzego NICKA, PSEUDONIM, PRZEZWISKO - co samo w sobie jest co najmniej niegrzeczne.

Nie skrytykowałem nicka, pseudonimu a ni nazwiska, skrytykowałem
jego brak i używanie w tym miejscu adresu mailowego.

W zamian proponujesz wstawianie tam przestępczych przezwisk (właśnie ksyw)!

W usenecie używamy języka polskiego, nie ma tu hierarchii przestępczej!
Założyć nie założysz, pewnie nie potrafiłbyś!

Jesteś pewien że "dziarnąć" to wyrażenie z języka polskiego a nie gwary
więziennej ?

[...]

Skoro ty używasz to mam prawo cie uważać za kryminalistę.

Albo za "pretendującego", co na jedno wychodzi!

Znów grypserą, która ludziom wolnym opisywana jest właśnie po to, żeby przestępców jednoznacznie  określić na podstawie słownictwa:
Pucuj się!

I właśnie stosując zwrot "Pucuj się" określiłeś siebie jako przestępce
wedle swojej własnej definicji. Rób tak dalej.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2017-06-04 15:04:32
Autor: Trefniś
Jaki SSD
W dniu .06.2017 o 13:08 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]

Dlategoo piszę ci parówo twoim językiem.
Pucuj się!

(ciach rzygi)

--
Trefniś

Data: 2017-06-05 00:57:26
Autor: RadoslawF
Jaki SSD
W dniu 2017-06-04 o 15:04, Trefniś pisze:

[...]

Nie rozumiem, napiszesz to po polsku zamiast w gwarze więziennej ?

(ciach rzygi)

Jakbyś nie rzygał więziennym slangiem to nie musiał byś teraz tego
wycinać, kryminalisto.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-05 09:43:39
Autor: Trefniś
Jaki SSD
W dniu .06.2017 o 00:57 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]

Tyś tak przecwelony umysłowo, że pewnie tylko aspirujący do grona  kryminalistów.
Ale to TY ciotuniu propagujesz tutaj grypserę więzienną!

Trzymasz ryj, czy dalej chcesz się tu "lansować" jako kandydat do Wronek?

Ja piórkuję, co za zjeb!

Grupowicze, nie idźcie tą drogą, mamy piękny polski język i grypserę  zostawcie RadosławowiF.
Niech ktoś wreszcie wyjaśni kryminaliście in spe, że męczy dupę.

Radosławie, pozdrowienia od ani!

--
Trefniś

Data: 2017-06-05 10:01:45
Autor: RadoslawF
Jaki SSD
W dniu 2017-06-05 o 09:43, Trefniś pisze:

[...]

Po polsku nie potrafisz tego wyrazić ?
A szkoda mamy piękny polski język.  :-)

Grupowicze, nie idźcie tą drogą, mamy piękny polski język i grypserę zostawcie Radosławowi > Niech ktoś wreszcie wyjaśni kryminaliście in spe, że męczy dupę.

Radosławie, pozdrowienia od ani!

Ale w tym swoim poście udowodniłeś wszystkim że to ty posługujesz
się gwara więzienną. Lata spędzone w zamknięciu zżarły resztki
rozumu ?

Pozdrawiam

Data: 2017-06-07 16:56:26
Autor: Trefniś
Jaki SSD
W dniu .06.2017 o 10:01 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

Osobnik używający ksywy RadosławF zakłada, że gówno zawsze na wierzch  wypłynie.
Stąd jego fekalna filozofia - jeśli jego post będzie ostatni, to "jego"  wypłynie na wierch.

Pozdrowienia od ani. Sphincter ani.

--
Trefniś

Data: 2017-06-07 17:08:15
Autor: RadoslawF
Jaki SSD
W dniu 2017-06-07 o 16:56, Trefniś pisze:

Osobnik używający ksywy RadosławF zakłada, że gówno zawsze na wierzch wypłynie.
Stąd jego fekalna filozofia - jeśli jego post będzie ostatni, to "jego" wypłynie na wierch.

Pozdrowienia od ani. Sphincter ani.

Jesteś tumanem zachwalającym język polski i równocześnie kaleczący
go posługując się gwarą więzienną. Co gorsza usiłujesz używanie
tej gwary przypisać rozmówcy. Debilizm rzucający się w oczy wszystkim
czytającym.

I gratuluje próby zastosowania "fekalnej filozofii", odczekałeś
i spłodziłeś coś co miało być ostatnim postem w dyskusji czyli
twoje "wypłynie na wierch".

Pozdrawiam

Data: 2017-06-07 17:21:19
Autor: Trefniś
Jaki SSD
W dniu .06.2017 o 17:08 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]

Po twojemu, propagatorze grypsery:
Pucuj się parówo!
EOD

--
Trefniś

Data: 2017-06-07 21:54:32
Autor: RadoslawF
Jaki SSD
W dniu 2017-06-07 o 17:21, Trefniś pisze:

[...]

Skoro ja jestem propagatorem to dlaczego to ty jej używasz na tej
grupie ? Przez zidiocenie spowodowane wieloletnim zamknięciem
w zakładzie karnym ?  :-)

Pozdrawiam

Data: 2017-06-07 13:30:48
Autor: TurboPascal
Jaki SSD

Na całe szczęście jeden mieszka we Wrocławiu, a drugi w Lublinie.
Na tyle daleko od siebie, że się chyba nie pozabijają...

Data: 2017-07-18 12:41:48
Autor: Podmiot Liryczny
Jaki SSD
W dniu 2017-06-07 o 22:30, TurboPascal pisze:

Na całe szczęście jeden mieszka we Wrocławiu, a drugi w Lublinie.
Na tyle daleko od siebie, że się chyba nie pozabijają...

Ale zanudzą (na śmierć) wszystkich ;)

--
LP PL

Data: 2017-07-20 10:41:16
Autor: Trefniś
Jaki SSD
W dniu .07.2017 o 12:41 Podmiot Liryczny <ummagumma@microsoft.pl> pisze:

W dniu 2017-06-07 o 22:30, TurboPascal pisze:

Na całe szczęście jeden mieszka we Wrocławiu, a drugi w Lublinie.
Na tyle daleko od siebie, że się chyba nie pozabijają...

Ale zanudzą (na śmierć) wszystkich ;)

A ty "Geniu" podbijasz temat sprzed półtora miesiąca.
Z nudów?

--
Trefniś

Jaki SSD