Jaki SSD 250GB

Data: 2016-07-19 10:00:40
Autor: Budzik
Jaki SSD 250GB
Użytkownik Maciek maciek@nospam.pl ...

Witam

Czy zakup tanich wersji SSD, mam na myśli coś w rodzaju 250GB za około
250zł ma sens, czy okaże się, że wydajność niewiele wyższa od
mechanicznego, a szansa padnięcia po 2 latach wyższa? Szukam czegoś do
starego laptopa i rozważam opcję zakupu SSD.

Oczywiście ze jest sens.
Bierz 'polskiego" goodrama.

Data: 2016-07-19 17:51:30
Autor: Chris
Jaki SSD 250GB
W dniu 2016-07-19 o 12:00, Budzik pisze:
[...]

NIE, padają jak muchy.
Kiedyś bym polecił goodrama ale niestety SSD na razie ich przerosło.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-24 12:47:26
Autor: Jawi
Jaki SSD 250GB
W dniu 2016-07-19 o 17:51, Chris pisze:
Oczywiście ze jest sens.
Bierz 'polskiego" goodrama.
Chyba komuś tylko na złość. :)
Nigdy, przenigdy nic z nowych dysków Goodrama.
Też chciałem wesprzeć rodzimą, polską firmę. I zachwyt skończył się po miesiącu.
Seria CX to padaka na padakami.
Całe szczęście, że nie kupiłem w Komputroniku, bo ludzie którzy tam kupowali, to dostawali odpowiedź, ze to ich wina, bo nie skonfigurowali Windowsa pod prace SSD :)
Termin rozpatrzenia reklamacji - 30 dni :)

Data: 2016-07-24 14:00:36
Autor: Budzik
Jaki SSD 250GB
Użytkownik Jawi galaxband@poczta.fm ...

[...]

Zmartwiłes mnie bo mam takowy.

Data: 2016-07-24 20:23:54
Autor: Jawi
Jaki SSD 250GB
W dniu 2016-07-24 o 16:00, Budzik pisze:
Zmartwiłes mnie bo mam takowy.
Przykro mi. Ja zacząłem szukać info o tym dysku dopiero jak mi padł.
I wtedy się przeraziłem. No cóż zakup był jakoś taki spontaniczny.
W necie ludzie jadą po tych dyskach strasznie.
Ale spoko, 100% dysków na pewno nie pada.
Gdzieś czytałem wypowiedź sprzedawcy co twierdził, że wycofał Goodrama CX z oferty, bo miał za dużo reklamacji. Wg jego słów wracało do niego blisko 80%, czy to możliwe, czy to nie jakiś fejk to nie wiem.

Seria C100, stara, jest podobno bardzo dobra. Ale już jej chyba nie ma w sklepach.

Data: 2016-07-24 23:47:14
Autor: Jawi
Jaki SSD 250GB
W dniu 2016-07-24 o 23:05, Tasiorsa pisze:

A jak sie mają serie Cx do Iridium Pro? Na paści dawali by 5 lat
gwarancji? (ta seria w opiniach userow wg mnie wypada super)
Sam mam Plextora Pro ale ludziom polecalem i na razie z pol roku chodzi
kilka sztuk...
IR pro to już dysk na pamięciach MLC, nie wiem z czym mają problem w serii CX, bo sterownik jest chyba ten sam we wszystkich CX i IR pro.
O Irydium piszą dobrze. Chce kupić jeszcze jeden SSD do stacjonarnego komputera i myślę czy by nie skusić cię na ten Irydium. Jak wchodził na rynek to jego cena kręciła się >600pln, a teraz są po ~300.

Data: 2016-07-25 11:29:54
Autor: Chris
Jaki SSD 250GB
[...]

Tak statystycznie:

CX100 120GB - Sprzedane 17.000 sztuk - Padnięte >1200 sztuk
CX100 240GB - Sprzedane 11.000 sztuk - Padnięte >560 sztuk

Więc może nie jest aż tak źle jak piszą na fotach.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-25 11:54:48
Autor: Sławek Maculewicz
Jaki SSD 250GB
On 2016-07-25 11:29, Chris wrote:
[...]

"Nie jest źle"?  Bo tylko co 20 (co 15) pada w okresie gwarancyjnym?
Zaiste - dojrzała technologia...

Data: 2016-07-25 13:05:12
Autor: Chris
Jaki SSD 250GB
W dniu 2016-07-25 o 11:54, Sławek Maculewicz pisze:

[...]

Ale nie polowa albo 1/3 jak piszą na forach :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-26 12:27:08
Autor: zhbick
Jaki SSD 250GB

Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nn4rqu$uam$1@node1.news.atman.pl...

Ale nie polowa albo 1/3 jak piszą na forach :)

Jeśli kupisz dwa, to jeden na pewno Ci padnie, więc połowa :D

Data: 2016-07-26 19:44:38
Autor: Jawi
Jaki SSD 250GB
W dniu 2016-07-25 o 13:05, Chris pisze:
[...]

zaskakujące dane :)
Na forach pisze z 5%-7% niezadowolonych klientów, zadowolonych swoim zachwytem dzieli się około 2%.
Taki raport na temat NPS gdzieś widziałem.

Na 40 komentarzy w głupim ceneo to większość jest jednak nieprzychylna ;)
Jeśli to prawda, to maskara dla producenta.

Data: 2016-07-27 08:59:01
Autor: Chris
Jaki SSD 250GB
W dniu 2016-07-26 o 19:44, Jawi pisze:
[...]

Ja mam tylko dane sprzedaży/zwrotów z jednej firmy. Ogólnie szkoda że mają takie straty na tych dyskach bo ogólnie wyglądały fajnie do tego były tanie. Zastanawiam się jak będzie wyglądać sprawa CX200 ale wydaje mi się że trzeba poczekać z wynikami jakiś rok od sprzedaży.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-31 15:23:01
Autor: the_foe
Jaki SSD 250GB
W dniu 2016-07-25 o 11:29, Chris pisze:
CX100 120GB - Sprzedane 17.000 sztuk - Padnięte >1200 sztuk
CX100 240GB - Sprzedane 11.000 sztuk - Padnięte >560 sztuk

Więc może nie jest aż tak źle jak piszą na fotach.

ale w jakim okresie? Jesli SanDisk nie bajdurzy o swoich testach to w ciągu roku na 17000 sztuk powinno paśc coś koło 100. I to zakładając ze każdy średnia na usera to az 8h/dzień użytkowania.

--
@foe_pl

Jaki SSD 250GB