Jaki SSD 250GB

Data: 2016-07-20 12:57:44
Autor: Chris
Jaki SSD 250GB
W dniu 2016-07-19 o 10:35, Maciek pisze:
Witam

Czy zakup tanich wersji SSD, mam na myśli coś w rodzaju 250GB za około
250zł ma sens, czy okaże się, że wydajność niewiele wyższa od
mechanicznego, a szansa padnięcia po 2 latach wyższa? Szukam czegoś do
starego laptopa i rozważam opcję zakupu SSD.

https://www.morele.net/dysk-ssd-sandisk-plus-240gb-sata-6gb-s-sdssda-240g-g25-sdssda-240g-g25-749689/

Ja bym brał tego, sprawdzona i pewna inwestycja.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-23 10:30:24
Autor: Maciek
Jaki SSD 250GB
W dniu 2016-07-20 o 12:57, Chris pisze:
https://www.morele.net/dysk-ssd-sandisk-plus-240gb-sata-6gb-s-sdssda-240g-g25-sdssda-240g-g25-749689/
Ja bym brał tego, sprawdzona i pewna inwestycja.
Dobra - kupiłem ten model, wprawdzie nie pod wskazanym linkiem, bo drogo
:-) Ale jak będzie padaka to reklamacja na grupę wpadnie ;-)
Na razie jest super - start systemu w 5s itd :-)

Maciek

Data: 2016-07-23 10:00:40
Autor: Budzik
Jaki SSD 250GB
Użytkownik Maciek maciek@nospam.pl ...

Na razie jest super - start systemu w 5s itd :-)

A prawdziwy zysk to tak naprawde czasy dostepu a nie odczyt danych czy czas wstawania windowsa... :)

Data: 2016-07-24 22:27:18
Autor: Maciek
Jaki SSD 250GB
W dniu 2016-07-23 o 12:00, Budzik pisze:
Na razie jest super - start systemu w 5s itd :-)
A prawdziwy zysk to tak naprawde czasy dostepu a nie odczyt danych czy czas wstawania windowsa... :)
Na pewno masz rację, ale dla mnie rozruch też jest ważny. Mam pod zdalną
kontrolą kilka systemów produkcyjnych, dzwonią do mnie zestresowani
ludzie, że coś się właśnie zes..., a ja odpalam lapka i czekam, czekam,
czekam ... mija minuta, dwie ... system wstał (tak do końca, czyli
odpaliło się w tle to co się miało odpalić), uruchamiam vpna, potrzebne
mi aplikacje, a tego dzwoniącego już parę razy k*wica bierze ;-)

Maciek

Data: 2016-07-25 06:08:13
Autor: Dominik Ałaszewski
Jaki SSD 250GB
Dnia 24.07.2016 Maciek <maciek@nospam.pl> napisał/a:

[...]

Offtopicznie: to się system hibernuje, nie zamyka :-)

Data: 2016-07-25 11:08:21
Autor: Maciek
Jaki SSD 250GB
W dniu 2016-07-25 o 08:08, Dominik Ałaszewski pisze:
Offtopicznie: to się system hibernuje, nie zamyka :-)
Niestety po odhibernowaniu wszystko się pi... Nie wiem, czy to kwestia
systemu, czy aplikacji.

Maciek

Data: 2016-07-25 12:11:20
Autor: ąćęłńóśźż
Jaki SSD 250GB
Po co hibernować?
Po prostu usypiaj.

-- -- -
Niestety po odhibernowaniu wszystko się pi...

Data: 2016-07-25 12:31:33
Autor: Maciek
Jaki SSD 250GB
W dniu 2016-07-25 o 12:11,  ąćęłńóśźż pisze:
Niestety po odhibernowaniu wszystko się pi...
Po co hibernować?
Po prostu usypiaj.
Jeden pies. Po obudzeniu/odhibernowaniu soft się gubi cholera wie w czym
i najczęściej trzeba przynajmniej zrestartować aplikację.

Maciek

Data: 2016-07-28 23:15:52
Autor: Mateusz Bogusz
Jaki SSD 250GB
Po co hibernować?
Po prostu usypiaj.

-- -- -
Niestety po odhibernowaniu wszystko się pi...

U mnie podobnie, dysk systemowy SSD jest na SATA a poprzedni dysk podpięty w miejsce gdzie był DVD pod IDE. Po hibernacji / uśpieniu, nie widać tego drugiego. Dopiero restart pomaga.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Jaki SSD 250GB