Jaki SUV z 4x4 lock?

Data: 2010-12-11 02:45:13
Autor: Tomasz Pyra
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 2010-12-10 23:44, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
Powolutku przymierzam siÄ™ do jakiegoÅ› mniejszego SUV'a, ale koniecznie z
4x4 lock. Nie że komputer kiedy będzie łaskaw (lub nie) załączyć
kółeczka, tylko kiedy ja chce ma mielić czterma kołami i już.

Tak naprawdę znalazłem na razie tylko dwa:
- Dacia Duster
- Nissan Quashqai

Ale pewnie słabo szukam.
Które mają jeszcze magiczny przełącznik 2WD - 4WD auto - 4WD lock?
RAVki chyba nie, Vitara też zdaje się żę nie, Freelander również. Sportage?

Grand Vitara ma 4WD - 4WD Lock - 4WD reduktor.
Do tego centralny dyfer masz LSD.

Forester ma nawet reduktor, ale chleje niesamowite ilości paliwa.

Wszystko 4x4 chleje.

Data: 2010-12-11 11:43:12
Autor: neoniusz
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 10-12-11 02:45, Tomasz Pyra pisze:
Forester ma nawet reduktor, ale chleje niesamowite ilości paliwa.

Wszystko 4x4 chleje.

Bez przesady :) 2,5l 208KM - na trasie przewaznie 8l, po Krakowie obecnie max 12l bez kapeluszowania.
Nie mozesz powiedziec, ze wszystkie.

Data: 2010-12-11 12:28:03
Autor: Cavallino
Jaki SUV z 4x4 lock?
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:idvkk0$rq3$1news.onet.pl...
W dniu 10-12-11 02:45, Tomasz Pyra pisze:
Forester ma nawet reduktor, ale chleje niesamowite ilości paliwa.

Wszystko 4x4 chleje.

Bez przesady :) 2,5l 208KM - na trasie przewaznie 8l,

To jakieś auto na słońce?

Data: 2010-12-11 12:51:04
Autor: neoniusz
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 10-12-11 12:28, Cavallino pisze:
Forester ma nawet reduktor, ale chleje niesamowite ilości paliwa.

Wszystko 4x4 chleje.

Bez przesady :) 2,5l 208KM - na trasie przewaznie 8l,

To jakieś auto na słońce?

29mpg czyli 8,1l/100km na trasie to taki rewelacyjny wynik? Przepraszam, ze tyle pali, to nie moja wina.

Raz mi sie udalo tyle:

http://img69.imageshack.us/i/zdj2p.jpg/
(37mpg - 6,3l)

przy takiej SREDNIEJ (44mph - 70km/h) predkosci:

http://img337.imageshack.us/i/zdjq.jpg/

Ale to tylko na odcinku 50km. I nie, nie na autostradzie. Spokojna jazda miedzy Krakowem a DG (DK 94), stala predkosc, prawie caly czas 6 bieg. Wiem, ze to tylko wskazania komputera, ale przy dystrybutorze nie ma duzej roznicy. Poza tym mnostwo osob na spritmonitor.de ma podobne wyniki.

Data: 2010-12-11 10:25:20
Autor: tadek
Jaki SUV z 4x4 lock?
On 11 Gru, 12:51, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

> [...]

Wiem, ze to tylko wskazania komputera, ale przy dystrybutorze nie ma
duzej roznicy. Poza tym mnostwo osob na spritmonitor.de ma podobne wyniki..

mam Forestera 2.0 L AT M09 i w mie¶cie pali 13L  /latem 12/ przy
je¿dzie "kapeluszniczej" na trasie przy podobnej je¼dzie 8do 9L. Syn
mi kiedy¶ "zameldowa³" ¿e z tempomatem pali 14 L a ja Go zapyta³em : a
ile synku nastawi³e¶ na tym tempomacie? Odpowied¼: 160 tato.

Data: 2010-12-11 21:34:23
Autor: Adam 'Adak' Kêpiñski
Jaki SUV z 4x4 lock?
[...]

Ja Ci wierzê.
Znajomy ma Forestera wla¶nie 2.0 (ale ktory dokaldnie silnik - nie wiem) i po miescie (nie kapeluszniczo, ale zadnych szalesntw) pali 14-15l.

Nie wiem jak w trasie.

--
Adam 'Adak' Kêpiñski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327
"Nie ma dobrych wyborów, mo¿e byæ tylko mniejsze z³o"

Data: 2010-12-11 12:53:57
Autor: Cavallino
Jaki SUV z 4x4 lock?
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:idvoj8$8jq$1news.onet.pl...
[...]

Zależy, czy w rowerze, czy w ciężarówce.
Do tej pory tego nie napisałeś.

Ale obstawiam, że to samochód, więc podejrzewam, że padału gazu nie używasz, a ja miałby kłopoty żeby tym się w 10 w trasie zmieścić.

Data: 2010-12-11 13:02:25
Autor: neoniusz
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 10-12-11 12:53, Cavallino pisze:
Ale obstawiam, że to samochód, więc podejrzewam, że padału gazu nie
używasz, a ja miałby kłopoty żeby tym się w 10 w trasie zmieścić.

A to juz twoj problem.
Ja sobie jezdze spokojnie 100-110km/h i mam spalanie 8l/100km.

Data: 2010-12-11 13:07:11
Autor: Cavallino
Jaki SUV z 4x4 lock?
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:idvp8g$9p8$1news.onet.pl...
W dniu 10-12-11 12:53, Cavallino pisze:
Ale obstawiam, że to samochód, więc podejrzewam, że pedału gazu nie
używasz, a ja miałby kłopoty żeby tym się w 10 w trasie zmieścić.

A to juz twoj problem.
Ja sobie jezdze spokojnie 100-110km/h

No właśnie.
Ty się wleczesz, a okłamujesz grupę, że auto tyle pali podczas jazdy.
Dopisuj zawsze podczas czego dokładnie tyle pali, to nie będzie nieporozumień.

Data: 2010-12-11 13:14:50
Autor: neoniusz
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 10-12-11 13:07, Cavallino pisze:
[...]

Czy ty masz cos z glowa? W jaki sposob sie wleke, skoro i tak musze co chwile kogos wyprzedzac?

Data: 2010-12-11 13:21:55
Autor: Cavallino
Jaki SUV z 4x4 lock?
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:idvpvp$dta$1news.onet.pl...
[...]

To nie ja wypisujÄ™ bzdury o spalaniu podczas jazdy.
Ale zgadzam się - ten kto tak pisze, musi mieć coś nie tak.

Data: 2010-12-11 13:46:31
Autor: neoniusz
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 10-12-11 13:21, Cavallino pisze:
Czy ty masz cos z glowa?

To nie ja wypisujÄ™ bzdury o spalaniu podczas jazdy.

Bo po prostu jezdzac koreanskim dieselkiem nie masz pojecia ile pala nowoczesne bezyniaki.

Data: 2010-12-11 13:52:01
Autor: Arek M
Jaki SUV z 4x4 lock?

To nie ja wypisujÄ™ bzdury o spalaniu podczas jazdy.

Bo po prostu jezdzac koreanskim dieselkiem nie masz pojecia ile pala
nowoczesne bezyniaki.

Ale sÄ… tutaj tez tacy, ktorzy jezdzili nie jednym 'nowoczesnym' benzyniakiem o podobnych parametach, i wiedzÄ…, jak trzeba jezdzic w trasie, zeby takie spalanie, jakie opisujesz osiÄ…gac :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-12-11 14:01:25
Autor: Cavallino
Jaki SUV z 4x4 lock?
Użytkownik "Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Ale sÄ… tutaj tez tacy, ktorzy jezdzili nie jednym 'nowoczesnym' benzyniakiem o podobnych parametach, i wiedzÄ…, jak trzeba jezdzic w trasie, zeby takie spalanie, jakie opisujesz osiÄ…gac :)

Ja też wiem, trzeba nie jeździć, tylko się wlec, handrycząc się o każdy litr.
W ten sam sposób też mi się kiedyś udało spalić 4,5 l/100 w dieslu.
Normalnie pali rzecz jasna 1,5 litra więcej.

Data: 2010-12-11 14:23:23
Autor: neoniusz
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 10-12-11 13:52, Arek M pisze:
[...]

Jesli mowisz o subaru, to wiem ile moze spalic - kolega ma legacy spec b i przewaznie po Krakowie spala 17-20l/100km. Ja tez wiem, ze moje auto moze spalic sporo, ale to juz trzeba sie mocno postarac. Przy ostrej jezdzie na torze kielce zeszlo 25l/100km.

A tutaj spritmonitor. Same kapelusze po tych Niemczech jezdza.

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/26-Lexus/901-IS250.html?powerunit=2

A jak srednie wyniki to dalej za duzo, to mozna sobie wejsc we wpisy poszczegolnych uzytkownikow i porownac poszczegolne tankowania.

Data: 2010-12-11 14:52:44
Autor: Arek M
Jaki SUV z 4x4 lock?

[...]

Nie pisze o subaru.

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-12-11 15:27:38
Autor: Cavallino
Jaki SUV z 4x4 lock?
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:

A tutaj spritmonitor. Same kapelusze po tych Niemczech jezdza.

Ależ nie sami.
Wyniki po 11 l też tam są, a wręcz jest ich całkiem dużo.
I te sÄ… realne.

Data: 2010-12-11 15:38:05
Autor: neoniusz
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 10-12-11 15:27, Cavallino pisze:
A tutaj spritmonitor. Same kapelusze po tych Niemczech jezdza.

Ależ nie sami.
Wyniki po 11 l też tam są, a wręcz jest ich całkiem dużo.
I te sÄ… realne.

Zauwaz, ze tam sa nie tylko wyniki z jazdy na trasie. A mimo to wiekszosc SREDNICH spalan jest w granicach 8-10l/100km. Wedlug ciebie tylko te po 11l sa realne, ROTFL. Ale przeciez wiesz lepiej, to ty jezdzisz tym autem od 3 lat a nie ja.

Data: 2010-12-11 15:46:38
Autor: Cavallino
Jaki SUV z 4x4 lock?
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:ie02ce$am9$1news.onet.pl...
[...]

ZdajÄ™ sobie sprawÄ™.

A mimo to wiekszosc SREDNICH spalan jest w granicach 8-10l/100km.

To auto dla kapeluszników, więc co się dziwisz?
Mało kto chce normalnie jeździć i kupi Lexusa czy inną Toyotę.
Szkoda, że nie podali średniego wieku właścicieli, od razu byś stracił złudzenia. ;-)

Data: 2010-12-11 16:23:50
Autor: neoniusz
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 10-12-11 15:46, Cavallino pisze:
To auto dla kapeluszników, więc co się dziwisz?
Mało kto chce normalnie jeździć i kupi Lexusa czy inną Toyotę.

Skoro dla ciebie normalna jazda to 150km/h na drodze krajowej, to zycze powodzenia :) A na polskich drogach to juz w ogole wyczyn.
Wczoraj jechalem z Krakowa do Rzeszowa i przez cala droge wyprzedzily mnie ze 3 auta. Jedno z nich to bylo RS4. Zadnego Ceeda nie bylo. Ale fakt, jestem kapeluszem. Czesciej zdarza mi sie wyprzedzac sunacego 70km/h po prostej drodze ceeda niz toyote czy lexusa. Ale przyznaje sie, na A4 zdarza mi sie jezdzic +200km/h. Tylko to jest autostrada. Skoro dla ciebie 100-110km/h na zwklej drodze to kapeluszowanie, to nie bede sie juz nawet staral tlumaczyc. Trzeba umiec panowac nad soba na drodze, a po tym co piszesz boje sie, ze ty nie panujesz, skoro piszesz, ze nie zmiescilbys sie ponizej 10 na trasie. Jako pierwsze auto mialem w124 z 220KM i nabralem szacunku do predkosci. Mam jeszcze troche zycia przed soba. Dziwne, ze najwiecej idiotow osiagajacych nadswietlna na drogach zasiada w malych popierdziawkach a nie naprawde szybkich autach.

Szkoda, że nie podali średniego wieku właścicieli, od razu byś stracił
złudzenia. ;-)

To szkoda, ze ja troche odstaje od tego wieku, bo mam cwiartke ;)

Data: 2010-12-12 00:24:50
Autor: Cavallino
Jaki SUV z 4x4 lock?
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:ie0525$id2$1news.onet.pl...
[...]

Nie udawaj, że nie kapnąłeś że nie chodzi o max.

Skoro dla ciebie 100-110km/h na zwklej drodze to kapeluszowanie

Chyba za dużo wziąłeś do siebie.
O SPOKOJNEJ jeździe 100-110 napisałem że to wleczenie się, a nie kapeluszowanie, więc nie wyolbrzymiaj.

Trzeba umiec panowac nad soba na drodze,

Ojoj, a gdzie takich mądrości uczą?

Szkoda, że nie podali średniego wieku właścicieli, od razu byś stracił
złudzenia. ;-)

To szkoda, ze ja troche odstaje od tego wieku, bo mam cwiartke ;)

Mentalnie już pasujesz (z tego co piszesz) jeśli Ci 200 konne auto 8 na trasie pali. ;-)

Data: 2010-12-12 14:08:35
Autor: Karthoon
Jaki SUV z 4x4 lock?
neoniusz <neon@joemonster.org> napisa³(a):
[...]

Olej takie teksty, niektórym na grupie po prostu (tylko) od tego staje...

Data: 2010-12-13 09:08:56
Autor: Massai
Jaki SUV z 4x4 lock?
neoniusz wrote:

W dniu 10-12-11 15:46, Cavallino pisze:
Tylko to jest autostrada.
Skoro dla ciebie 100-110km/h na zwklej drodze to kapeluszowanie, to
nie bede sie juz nawet staral tlumaczyc.

I to jest właściwe podejście do Cavallino ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-11 20:26:05
Autor: Pan Piskorz
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 2010-12-11 14:23, neoniusz pisze:
A tutaj spritmonitor

Czy to jest SUV 4x4?
P.

Data: 2010-12-11 20:28:13
Autor: neoniusz
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 10-12-11 20:26, Pan Piskorz pisze:
A tutaj spritmonitor

Czy to jest SUV 4x4?

A gdzies pisalem, ze to jest SUV 4x4?

"Wszystko 4x4 chleje."

Data: 2010-12-11 20:29:48
Autor: Pan Piskorz
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 2010-12-11 20:28, neoniusz pisze:
A gdzies pisalem, ze to jest SUV 4x4?

Taki jest wÄ…tek.
P.

Data: 2010-12-11 20:30:56
Autor: neoniusz
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 10-12-11 20:29, Pan Piskorz pisze:
A gdzies pisalem, ze to jest SUV 4x4?

Taki jest wÄ…tek.

Ile widziales na raz watkow, w ktorych bylo tylko to co w temacie?

Data: 2010-12-11 20:48:40
Autor: Pan Piskorz
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 2010-12-11 20:30, neoniusz pisze:
bylo tylko to co w temacie?

A po jakÄ… cholerÄ™ podajesz spalanie jakiegoÅ› sedana jako SUV-a?
p.

Data: 2010-12-12 08:54:56
Autor: Andrzej Kubiak
Jaki SUV z 4x4 lock?
Dnia Sat, 11 Dec 2010 20:48:40 +0100, Pan Piskorz napisa³(a):

bylo tylko to co w temacie?
A po jak± cholerê podajesz spalanie jakiego¶ sedana jako SUV-a?

Praktycznie ka¿dy d³u¿szy w±tek dryfuje nieco z tematu, a Neoniusz jasno
napisa³, do czego siê odnosi, wiêc nie mam pojêcia, o co siê pieklisz. O
ka¿dy OT tak siê burzysz?

AK

Data: 2010-12-11 13:59:58
Autor: Cavallino
Jaki SUV z 4x4 lock?
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:idvrr8$l70$1news.onet.pl...
[...]

Mówisz, że jak jeździłem 20 lat benzyniakami, to nie zdążyłem się zorientować? ;-)
8 w trasie i to przy jeździe bez szaleństw, to pali o połowę słabszy benzyniak i to z napędem na 1 oś.

Data: 2010-12-11 20:23:07
Autor: Pan Piskorz
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 2010-12-11 11:43, neoniusz pisze:
2,5l 208KM - na trasie przewaznie 8l

Chyba dziś nie lałeś.
P.

Data: 2010-12-11 20:34:23
Autor: DoQ
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 2010-12-11 11:43, neoniusz pisze:

Bez przesady :) 2,5l 208KM - na trasie przewaznie 8l, po Krakowie
obecnie max 12l bez kapeluszowania.
Nie mozesz powiedziec, ze wszystkie.

Jasne na wiatr pędzony pewnie.
Grand Vitara 2,0 '08 przy kapeluszniczej jeździe poza miastem pali średnio 10-10,5l/100km

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-12-13 12:58:29
Autor: mario
Jaki SUV z 4x4 lock?
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisa³(a):
W dniu 2010-12-11 11:43, neoniusz pisze:

> Bez przesady :) 2,5l 208KM - na trasie przewaznie 8l, po Krakowie
> obecnie max 12l bez kapeluszowania.
> Nie mozesz powiedziec, ze wszystkie.

Jasne na wiatr pÄ&#65533;zony pewnie.
Grand Vitara 2,0 '08 przy kapeluszniczej jeździe poza miastem pali Å&#65533;ednio 10-10,5l/100km

Du¿o, ale one podobno tak maj±. Mnie raz uda³o siê osi±gn±æ 10,2 na trasie (50
km ekspresówk±) a silnik jest wyj±tkowo paliwo¿erny - Pajero 3,5 GDI, w
mie¶cie mam ZAWSZE "2" z przodu :(

Pozdrawiam
mario

Data: 2010-12-13 14:45:25
Autor: Seba
Jaki SUV z 4x4 lock?
Dnia Sat, 11 Dec 2010 20:34:23 +0100, DoQ napisa³(a):

Bez przesady :) 2,5l 208KM - na trasie przewaznie 8l, po Krakowie
obecnie max 12l bez kapeluszowania.
Nie mozesz powiedziec, ze wszystkie.

Jasne na wiatr pêdzony pewnie.

Pawe³, tyle jeste¶ na grupie a nadal reagujesz na takie trolowanie :)

Zaraz grupka gdañsko/gdyñska przyleci, ¿eby wszem i wobec udowodniæ ¿e
ponad 200 konne auta spokojnie siê mieszcz± w spalaniu poni¿ej 10 litrów
na setkê "w mie¶cie" :) Tylko trzeba albo komu¶ szybê wybiæ, albo abs
wy³±czyæ ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-12-14 15:52:39
Autor: DoQ
Jaki SUV z 4x4 lock?
W dniu 2010-12-13 14:45, Seba pisze:

Pawe³, tyle jeste¶ na grupie a nadal reagujesz na takie trolowanie :)

Czasem fajnie siê powyg³upiaæ;>

[...]

To co¶ jak z ca³± pizz± bez brzegów:>

Pozdrawiam
Pawe³