Jaki Smartfon do 600zł?

Data: 2012-12-07 21:11:20
Autor: Lukaszb
Jaki Smartfon do 600zł?
Witam,
Szukam smartfona dla żony (raczej Android), do ok. 600zł (nowy).
Wymagania:
- ma robić w miarę fajne zdjęcia (jak na telefon)
- z dostępnych modeli najdłuższa praca na baterii
Pozostałych wymagań nie będę podawał bo spełnia je każdy android.

Lukasz

Data: 2012-12-08 17:55:58
Autor: Trybun
Jaki Smartfon do 600zł?
W dniu 2012-12-07 21:11, Lukaszb pisze:
[...]

Tzn. co speÅ‚nia Android - obsÅ‚ugÄ™ dwu kart sim, czy obsÅ‚ugÄ™  wi-fi? Android to w 95% gÅ‚upawe gierki i raczej do niczego ważnego niepotrzebne programiki.

Data: 2012-12-08 19:42:04
Autor: ToMasz
Jaki Smartfon do 600zł?
W dniu 08.12.2012 17:55, Trybun pisze:
[...]

Tzn. co spełnia Android - obsługę dwu kart sim, czy obsługę wi-fi?
Android to w 95% głupawe gierki i raczej do niczego ważnego niepotrzebne
programiki.
kiedyś telefon z androidem był "przyzwoity" jak maił co najmnej 800punktów i 1MHz. jaki nowy telefon z androidem kupisz za 600zł? defy mini, jakis kulawy zte, huwaei i alcatel? Wypisz co wchodzi w grę bo tu niema w czym wybierać

ToMasz

Data: 2012-12-08 19:50:43
Autor: atm
Jaki Smartfon do 600zł?

kiedyś telefon z androidem był "przyzwoity" jak maił co najmnej
800punktów i 1MHz. jaki nowy telefon z androidem kupisz za 600zł? defy
mini, jakis kulawy zte, huwaei i alcatel? Wypisz co wchodzi w grÄ™ bo tu
niema w czym wybierać

Ostatnio pomyslalem, ze kupilbym Defy mini do Endomondo (cos malego i lekkiego do biegania byloby fajne). Sadzilem, ze "mini" w nazwie jest zobowiazujace.... No i poniekad jest, w pokretny marketingowy sposob.
Gabaryty samego telefonu to mini-malna roznica w stosunku do pelnej Defy
natomiast pelne mini Motorola ukryla wewnatrz: mini ekran, mini procesor, mini rozdzielczosc ekranu, mini rozdzielczosc aparatu foto, mini ilosc wbudowanej pamieci, w specyfikacji nie wymieniaja akceleratora grafiki - moze sie zatem okazac ze nie jest nawet mini. To wszystko powoduje, ze te telefony na Allegro sa w takiej a nie innej cenie.
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3514&idPhone2=4375

Data: 2012-12-08 20:01:54
Autor: ToMasz
Jaki Smartfon do 600zł?
W dniu 08.12.2012 19:50, atm pisze:

[...]

kilka dni temu był wątek na innej grupie, w sprawie rejestracji trasy z _jednoczesną_ rejestracją pulsu. Okazuje się że są tanie puslometry bezprzewodowe komunikujące się w systemie ANT+ którego.. niema defy, za to ma bardziej biznesowy sory erkiskon....

Tylko że obecne sony z jedną literką w nazwie to też jakieś mini, przynajmniej częściowe mini.

ToMasz

PS tak czy siak, pełne defy jakieś awaryjne sa. Sam się nadziałem na resetujący egzemplarz

Data: 2012-12-08 20:45:08
Autor: atm
Jaki Smartfon do 600zł?

[...]

resetujÄ…cy egzemplarz

Niestety, Defy od poczatku byly mocno budzetowymi telefonami. Jakosc ekranu, katy, warstwy antyrefleksyjne, materialy, predkosc, dosc slaby aparat foto, wg mnie jakosc dzwieku podczas rozmowy ponizej przecietnej, slaby procesor, malo pamieci, brak przedniej kamery. Dwie glowne zalety to rozmiar i wodoszczelnosc. W wielu wypadka niedo przecenienia.
To ja zalozylem watek, o ktorym wspominasz :] Poddalem sie z szukaniem zestawu, ktory spelnilby poczatkowe wymagania. Byc moze nawet cos udalo by sie dobrac, tyle ze gdy poczytalem na roznych forach narzekania na temat kompatybilnosci, utraty polaczenia, chwilowych blednych wskazan to ostatecznie podziekowalem, kupie zwykly pulsometr i zadowole sie Defy podczas biegania (i tak mam wtedy jakis telefon przy sobie).

Data: 2012-12-09 01:51:02
Autor: Filip454
Jaki Smartfon do 600zł?
On 08-12-2012 20:45, atm wrote:

[...]

Ja polecam Neo V. Co do aplikacji. Bzdura totalna, mam tu prawie cały
 komputer. Tylko ja trafiaÅ‚em na promocje. Np. ten post jest pisany z
 klienta PhoNews.
____________________________________
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

Data: 2012-12-09 13:42:22
Autor: kakmar
Jaki Smartfon do 600zł?
Dnia 08.12.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:

Niestety, Defy od poczatku byly mocno budzetowymi telefonami. Jakosc ekranu, katy, warstwy antyrefleksyjne, materialy, predkosc, dosc slaby aparat foto,

Dziś jest to telefon o marnych parametrach, niestety dalej najmniejszy z tych nadających się do użytku (może już niespecjalnie). A trafił do sklepów w 2010. Nie był to topowy model, ale patrząc kryteriami z 2010r. nie był zły. Na pewno nie nazwałbym go budżetowym.
Ekran ma słaby kontrast, ale dobrą rozdzielczość, aparat jest marny, prędkość działania, jak na 2010 znośna, dzisiaj jest słabo. Jakość obudowy jest BDB, po 2 latach bez żadnego pokrowca, folii itp.

wg mnie jakosc dzwieku podczas rozmowy ponizej przecietnej,

Tutaj zupełnie się nie zgadzam, jakość rozmów w defy jest o klasę lepsza od przeciętnej. Fakt ustawionej kiedyś przez Nokię na bardzo niskim
poziomie. Ale też zdecydowanie lepiej od pierwszego SGS i wielu innych.

slaby procesor, malo pamieci, brak przedniej kamery.

Jw, 2010r ARMv7, 512RAM, ponad 1GB na apki, to nie był budżetowy model.

Dwie glowne zalety to rozmiar i wodoszczelnosc. W wielu wypadka niedo przecenienia.

Niestety nadal nie ma następcy. Nadal łatwo kupić nowy telefon ze znacznie starszych/gorszych podzespołów. Jaka jest alternatywa dla Defy?
Pomijając modele ~4.7" i >1.5kzł. Stary Atrix bez wsparcia, czy nowe budżetowe Ace 2? A może Neo V i problemy w stylu jak mając 50MB miejsca zaktualizować Gmaila? A na pytanie co za 600zł, najłatwiej odpowiedzieć pytaniem: a czego rezygnujesz?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-12-09 15:06:01
Autor: atm
Jaki Smartfon do 600zł?

[...]

Zalezy mi na tym, zeby jeden z moich telefonow byl wodoszczelny. Do niedawna bralem pod uwage zrezygnowanie z SGS2 i Defy na rzecz majacego
niedlugo sie ukazac Sony Xperia V. W koncu bedzie to wiekszy wodoszczelny telefon, z calkiem dobrymi komponentami. Fajnie tez rozwiazali ladowanie: posiadajac dedykowana stacje dokujaca nie trzeba bedzie codziennie lub co drugi dzien otwierac klapki. Beda niezakryte dedykowane styki:
http://www.sonymobile.com/pl/products/phones/xperia-v/
http://www.sonymobile.com/pl/products/accessories/charging-dock-dk25/
Obecnie jednak nie jestem pewny zmiany, jednak fajnie miec w plenerze Defy, ktora jesli utopie to powiem trudno, poza tym ostatnio sporo zyskala w moich oczach gdy podczas korzystania z aplikacji Androzic wraz w ciagle wlaczonym gpsem wytrzymala 9h 40min.

Data: 2012-12-11 09:00:05
Autor: kakmar
Jaki Smartfon do 600zł?
Dnia 09.12.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:

Zalezy mi na tym, zeby jeden z moich telefonow byl wodoszczelny.

Każdy powinien być, to sprzęt do użytku na zewnątrz. Bez konieczności kombinowania z wymyślnymi ubrankami.

[...]

to fajne rozwiązanie, tylko czy zniesie słoną wodę itp.

[...]

Defy ma parę zalet które sprawiają że trudno mi znaleźć zastępstwo, jednak na co dzień jest już zwyczajnie za wolna.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-01-04 03:38:49
Autor: Titus Atomicus
Jaki Smartfon do 600zl?
In article <ka05c6$cs1$1@node1.news.atman.pl>, atm <_@vp.pl> wrote:

[...]

Mowisz o Defy czy Defy Mini?
Jesli o Defy, to dziwne. Ex-posiadacz Defy nie potwierdza tych zarzutow i bardzo cieplo sie o tym telefonie wyraza. Teraz ma HTC Senstation i twierdzi ze poza szybkoscia i wiekszym ekranem zadnych przewag Sensation nie widzi. Wrecz przeciwnie.

Co do dzwieku to twierdzi ze Defy miala rewelacyjny.
--
TA

Data: 2013-01-04 21:15:07
Autor: Maciek
Jaki Smartfon do 600zl?

do 600 zl

Na Allegro sa chinskie podroby Galaxy Note, wlasnie za ok. 600 zl. Testy sa
na YT.

--
Maciek

Karkulowsia³ zwartusia³
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-01-04 03:33:03
Autor: Titus Atomicus
Jaki Smartfon do 600zł?
In article <ka0264$h6n$1@node2.news.atman.pl>, atm <_@vp.pl> wrote:

> [...]

natomiast pelne mini Motorola ukryla wewnatrz: mini ekran, mini procesor, mini rozdzielczosc ekranu, mini rozdzielczosc aparatu foto, mini ilosc wbudowanej pamieci, w specyfikacji nie wymieniaja akceleratora grafiki - moze sie zatem okazac ze nie jest nawet mini.

'Wyjeli' tez system wyciszania szumow.

Za to dolozyli nieco wieksza baterie. I druga kamere, do rozmow.

To wszystko powoduje, ze te telefony na Allegro sa w takiej a nie innej cenie.
E, na allegro sa glownie te ktore zakupiono w ramach promocji Orange, co dyktuje cene.
--
TA

Data: 2012-12-09 09:11:54
Autor: Lukaszb
Jaki Smartfon do 600zł?
W dniu 2012-12-08 17:55, Trybun pisze:

Tzn. co speÅ‚nia Android - obsÅ‚ugÄ™ dwu kart sim, czy obsÅ‚ugÄ™  wi-fi?
Android to w 95% głupawe gierki i raczej do niczego ważnego niepotrzebne
programiki.

bez problemu odbiera maile w trybie push, bez problemu z tego maila otworzę plik pdf, worda czy excela. Wifi praktycznie nie używam, dwóch kart też nie potrzebuję. Gierki jakich używam to pasjans i sudoku, ale i np. yanosika już czasem lubię odpalić

Lukasz

Data: 2012-12-09 11:48:57
Autor: Filip454
Jaki Smartfon do 600zł?
Dnia Sun, 09 Dec 2012 09:11:54 +0100, Lukaszb napisa³(a):

W dniu 2012-12-08 17:55, Trybun pisze:

Tzn. co spe³nia Android - obs³ugê dwu kart sim, czy obs³ugê  wi-fi?
Android to w 95% g³upawe gierki i raczej do niczego wa¿nego niepotrzebne
programiki.

bez problemu odbiera maile w trybie push, bez problemu z tego maila otworzê plik pdf, worda czy excela. Wifi praktycznie nie u¿ywam, dwóch kart te¿ nie potrzebujê. Gierki jakich u¿ywam to pasjans i sudoku, ale i np. yanosika ju¿ czasem lubiê odpaliæ

Dok³adnie, ja z powodzeniem korzystam przez niego z USENETU, internet to
standard, bardzo wygodnie, ale wy¶wietlacz minimum 3.7. Maile bez problemu,
jest opcja usuwania z serwera itp.
--
Twoje ¼ród³o informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

Filip454 = Filip dla nieu¶wiadomionych

Data: 2012-12-10 14:51:48
Autor: Trybun
Jaki Smartfon do 600zł?
W dniu 2012-12-09 09:11, Lukaszb pisze:
[...]

Mam to wszystko w Monte który nie ma Androida. OczywiÅ›cie poza dwoma slotami na karty SIM. Yanosika piszesz, a wiÄ™c telefon musi mieć moduÅ‚ GPS.  Generalnie,  hardware,  to podstawa a nie ilość aplikacji na androida. Bez sprzÄ™tu i tak nie uruchomi siÄ™ np. Yanosika.

Data: 2012-12-10 22:19:20
Autor: ToMasz
Jaki Smartfon do 600zł?
W dniu 10.12.2012 14:51, Trybun pisze:
[...]

Mam to wszystko w Monte który nie ma Androida. Oczywiście poza dwoma
slotami na karty SIM. Yanosika piszesz, a więc telefon musi mieć moduł
GPS. Generalnie, hardware, to podstawa a nie ilość aplikacji na
androida. Bez sprzętu i tak nie uruchomi się np. Yanosika.

nie zrozumie tego nikt kto nie miał telefonu z systemem operacyjnym...
JakÄ… nawigacje uruchomisz na monte? Yanosika, naviexperta i? automapÄ™? Może w terenie garmina albo ump? na 3 calach i 400 punkach? To ikonki możesz powyÅ›wietlać! Jakie masz programy do geochachingu? sÅ‚owniki? PRzeglÄ…darkÄ™ www? bez flasha? Wiem że preszkadza, ale czasami jakoÅ› trzeba przez niego przebnąć aby coÅ›tam na www naklikać. Jak chcesz obejrzeć film to go najpierw musisz skonwertować?  PDFa bÄ™dziesz czytaÅ‚ na 400 punktach? ale takeigo zrobionego z txt, gdzie siÄ™ jeszcze wszystko samo formatuje na maÅ‚ym ekranie chyba tylko. szkoda pisać
PAmiętam jak kumpel dał się nabrać na jakiegoś samsunga (wawe czy cośtam), telefon zajebisty, szybki, ale zero softu. zero totalne. filmiki mu odtwarzał tylko te co sam nakręcił. JA wtedy mialem jakiegoś starego PDa z WM5. mimo swojej powolności robił wszystko co miał robić.

ReasumujÄ…c:
DAj sobie spokój z zachwalaniem na tej grupie zalet tego typu sprzętu
do wątkotwórcy po raz kolejny. jak masz 600zł to kup normalny mały telefon za 100zł i dozbieraj kasę. JAk kupisz jakąś padakę z androidem, to zrazisz się do androida i zmarnujesz kupę kasy. celuj w Arc S, sgs2... Naperwno LG lub HTC motorola też mają godne uwagi telefony, ale nie za 600zł nówki.

Data: 2012-12-11 09:39:09
Autor: Trybun
Jaki Smartfon do 600zł?
W dniu 2012-12-10 22:19, ToMasz pisze:
[...]

Choćby We Trawel.  SÅ‚owniki mam w standardzie, tak samo przelicznik wartoÅ›ci - jest to znacznie lepszy program od tego który można znaleźć na Google Play. PrzeglÄ…darka Opera, nie wiem czy z flashem, ale filmiki z YT wyÅ›wietla. No, te filmiki na telefonie to naprawdÄ™ można sobie darować - nie oglÄ…dam ich nawet na siedmiocalowym tablecie. I co Ty wÅ‚aÅ›ciwie proponujesz - pisanie dÅ‚ugich tekstów, czy wyliczeÅ„ matematycznych na telefonie??  Jakie zero softu - telefon ma wszystko do obsÅ‚ugi zamontowanego w nim sprzÄ™tu, a nawet dużo wiÄ™cej.

Ależ ja wcale nie zachwalam, to tylko równanie na zimno. Tak na zimno - bo mnogość aplikacji na Google Play sprawia że niektórym zaczynajÄ… siÄ™ przegrzewać gÅ‚owy,. A prawda jest taka że można kupić telefon za 600zÅ‚ i być z niego zadowolonym jak ktoÅ› inny  - wielbiciel wielordzniowoÅ›ci czy wysokiej rozdzielczoÅ›ci ekrany za 2000 zÅ‚.

Data: 2012-12-11 11:04:54
Autor: dddddd
Jaki Smartfon do 600zł?
W dniu 2012-12-10 22:19, ToMasz pisze:

Mam to wszystko w Monte który nie ma Androida. Oczywiście poza dwoma
slotami na karty SIM. Yanosika piszesz, a więc telefon musi mieć moduł
GPS.

wyszedłem z założenia że większość androidowców ma

Generalnie, hardware, to podstawa a nie ilość aplikacji na
androida. Bez sprzętu i tak nie uruchomi się np. Yanosika.

wiem, dlatego pytam czy da się taki sprzęt kupić w rozsądnej cenie.
Co do aplikacji - na bramę/furtkę będę miał kamerkę, z tego powodu nie montowałem wideodomofonu a zwykły domofon - tyle że do obsługi kamer cctv potrzebna jest aplikacja - a te to tylko na androida i ifona

nie zrozumie tego nikt kto nie miał telefonu z systemem operacyjnym...
JakÄ… nawigacje uruchomisz na monte? Yanosika, naviexperta i? automapÄ™?
Może w terenie garmina albo ump? na 3 calach i 400 punkach?

mam Xperię Active. Z telefonu jestem zadowolony, mały, mieści się wszędzie, może na niego woda nakapać, ekran dla mnie wystarczający i używam go jako nawigacji (sporadycznie, jak bym częściej potrzebował to tylko oddzielne urządzenie) - a ma o ile pamiętam niewiele ponad 3 cale

JAk kupisz jakÄ…Å› padakÄ™ z androidem,
to zrazisz siÄ™ do androida i zmarnujesz kupÄ™ kasy. celuj w Arc S,
sgs2...

nie chcÄ™ takiej wielkiej cegÅ‚y, żona też nie, do przeglÄ…dania internetu mam laptopa, a te 3" w  xperii wystarcza mi do odczytania maila i otworzenia z niego zaÅ‚Ä…cznika (nie do edycji, a do odczytu konkretnych danych których moja praca wymaga)

Lukasz

Data: 2012-12-11 17:13:21
Autor: Lukaszb
Jaki Smartfon do 600zł?

> [...]

nie chcÄ™ takiej wielkiej cegÅ‚y, żona też nie, do przeglÄ…dania internetu mam laptopa, a te 3" w  xperii wystarcza mi do odczytania maila i otworzenia z niego zaÅ‚Ä…cznika (nie do edycji, a do odczytu konkretnych danych których moja praca wymaga)

p.s. piszę z drugiego serwera bo postów z aioe.org nie wszyscy widzą - a na news.task nietety nie działa mi np. pl.misc.samochody :/

Lukasz

Data: 2012-12-12 08:15:19
Autor: ...::QRT::...
Jaki Smartfon do 600zł?
Dnia Mon, 10 Dec 2012 22:19:20 +0100, ToMasz napisał(a):
nie zrozumie tego nikt kto nie miał telefonu z systemem operacyjnym...

Ja jakieś 1,5 roku temu miałem androida…

JakÄ… nawigacje uruchomisz na monte? Yanosika, naviexperta i? automapÄ™?

A na adnroidzie ile ona bedzie działać z wyłączonym, wyświetlaczem? 3h? A z włączonym non-stop? Dociągnie do 1 godziny? Energie żre to tak ze nawet z podłączoną ładowarką nie daje rady...

Może w terenie garmina albo ump? na 3 calach i 400 punkach?

cale. Działa na bateriach do 30h i w porównaniu z nim android z gps to
jakiś praktycznie bezużyteczny gadzet. Nie wspominając o tym ze jest czytelny non stop.
To ikonki możesz powyświetlać! Jakie masz programy do geochachingu? słowniki?

słowniki, konwertety jednostek czy konweterty walut to faktycznie przydatne
aplikacje

PrzeglÄ…darkÄ™ www? bez flasha?

a to te nowe androidy obłsugują flasha ? Bo wydaje mi sie ze już nie.
[...]

Z androidem jest taki ze albo muły jakieś totalne, albo wielkie patelnie,
albo mikro baterie starczające na 12 h umiarkowanego użytkowania.
Teoretyczna obfitość modeli wcale nie przekłada sie na duży wybór - w
zasadzie jest wręcz przeciwnie.

Data: 2012-12-12 07:41:15
Autor: Michal Tyrala
Jaki Smartfon do 600zł?
On Wed, 12 Dec 2012 08:15:19 +0100, ...::QRT::... wrote:
> Jak± nawigacje uruchomisz na monte? Yanosika, naviexperta i? automapê?  A na adnroidzie ile ona bedzie dzia³aæ z wy³±czonym, wy¶wietlaczem? 3h?  A z w³±czonym non-stop? Doci±gnie do 1 godziny?  Energie ¿re to tak ze nawet z pod³±czon± ³adowark± nie daje rady...

> Mo¿e w terenie garmina albo ump? na 3 calach i 400 punkach?  ale mam za to garmina viste cx. Wy¶wietlacz  176x220 a wielko¶æ to jakie¶ 2
 cale. Dzia³a na bateriach do 30h i w porównaniu z nim android z gps to
 jaki¶ praktycznie bezu¿yteczny gadzet.  Nie wspominaj±c o tym ze jest czytelny non stop.

W terenie pelna zgoda, w samochodzie reczny garmin jest dobry tylko awaryjnie.

Odkryles juz na ten przyklad, jak dziala ,,via'' w garminowskiej nawigacji? (jest troche... krajoznawcze ;-))
--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-12-12 09:24:30
Autor: qrt
Jaki Smartfon do 600zł?
Dnia Wed, 12 Dec 2012 07:41:15 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisa³(a):

[...]

oczywi¶cie - choæ ja nie jezdze samochdem w d³ugie trasy w interesach a
tylko turystycznie - i powiem szczerze ze nawet mi sie to podoba. Choæ
oczywi¶cie na d³u¿sz± mete mo¿e byæ nieco mêcz±ce :)

Z drugiej strony jak sie ma zwyk³y (papierowy) atlas to te¿ mo¿na dojechaæ
do celu bez wiekszego problemu - szczególnie jak sie ma kogo¶ obok.

Data: 2012-12-12 09:14:04
Autor: Michal Tyrala
Jaki Smartfon do 600zł?
On Wed, 12 Dec 2012 09:24:30 +0100, qrt wrote:
> [...]

 tylko turystycznie - i powiem szczerze ze nawet mi sie to podoba. Choæ
 oczywi¶cie na d³u¿sz± mete mo¿e byæ nieco mêcz±ce :)

Ja trasy tez rozrywkowo robie. Dla wyjasnienia, bo chyba via-sow by
garmin nie doswiadczyles -- trasa przez miejscowosc prowadzi przez
punkt, ktory dla garmina jest ,,srodkiem'' miejscowosci. Czyli jak
chcesz sobie wymusic inna trase, to Cie mapa poprowadzi na rynek, glowna
poczte, UM czy jak tam sobie Garmin i jego mapiarze wymyslili.
Po wpieprzeniu siê kilka razy w miasto czlowiek siê uczy postepowac z ta
mydelniczka zeby zachowywala siê rozsadniej, aczkolwiek jest to bardzo
meczace i silnie glupie zachowanie (i tutaj nie wykluczam, ze jakas navi
na mobilka zachowuje siê rownie glupio, juz tu kiedys przytaczalem jak
niektore potrafia wyznaczac trasy ;-))

 Z drugiej strony jak sie ma zwyk³y (papierowy) atlas to te¿ mo¿na dojechaæ
 do celu bez wiekszego problemu - szczególnie jak sie ma kogo¶ obok.

To fakt, z tym ze w naszym kraju papier siê szybko starzeje, a dwa to
nawet majac navi warto wiedziec gdzie siê jedzie (bo wszystkie maja
czasem rozrywkowe pomysly :-)).

Data: 2012-12-12 08:58:49
Autor: atm
Jaki Smartfon do 600zł?

A na adnroidzie ile ona bedzie działać z wyłączonym, wyświetlaczem? 3h?
A z włączonym non-stop? Dociągnie do 1 godziny?
Energie żre to tak ze nawet z podłączoną ładowarką nie daje rady...

Tydzien temu mialem wlaczona Defy z GPSem przez 9h 40min (ekran wlaczony przez 2h, GPS nonstop, zostalo 4% akku), co wiecej byla
w zewnetrznej kieszeni przy temp ok -2C. Z ktorym telefonem miales tak krotki czas pracy? Oprocz Androidow mam Garmina 60CSx - to bardzo dobry sprzet, jednak brakuje mi mozliwosci wrzucenia podkladu rastrowego. Ostatnio zaczalem sie zastanawiac na Montana, niestety zdecydowana wiekszosc opini wskazuje na to, ze implementacja rastru w Garminach to nadal proteza.

Może w terenie garmina albo ump? na 3 calach i 400 punkach?

cale. Działa na bateriach do 30h i w porównaniu z nim android z gps to
jakiś praktycznie bezużyteczny gadzet.

Naprawde? Moj zegarek z siedmioma melodyjkami ciagnie ze dwa lata, zatem jest duzo lepszy od Visty ;]
A na powaznie, przejrzyj info na temat aplikacji Androzic:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.androzic&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbmRyb3ppYyJd
Mozna w ten sposob ladowac skalibrowane pod Ozim mapy, jak dla mnie rewelacja.

Nie wspominajÄ…c o tym ze jest czytelny non stop.
Zapominasz chyba, ze Garmin popelnil rowniez cos takiego jak Oregon a co wciaz jest w sprzedazy:
http://stephencreek.com/gpsreview/montana/nobak1.jpg
A to jest bardziej wspolczesny sprzet od Visty.
Masz racje, tak czy siak Garminy sa bardziej czytelne w sloncu niz smartfony, jednak placi sie za to jakoscia obrazu w kazdych innych warunkach.

Data: 2012-12-12 09:48:28
Autor: qrt
Jaki Smartfon do 600zł?
Dnia Wed, 12 Dec 2012 08:58:49 +0100, atm napisa³(a):

[...]

to by³o galaxy gio. Czas sie tyczy³ dzia³ania z aplikacj± endomodo.
Oprocz Androidow mam Garmina 60CSx - to bardzo dobry sprzet, jednak brakuje mi mozliwosci wrzucenia podkladu rastrowego.

mi w sumie nie brakuje. papierow± mapê i tak mam (choæ nie zawsze) a
nawigacja w terenie to s³u¿y mi g³ownie do okre¶lania czy idê lub jade (na
rowerze) w kierunku celu (waypointu) czy raczej ju¿ nie :)

[...]

no ale mi nie jest taki potrzebny - vista moze jest i archaiczna ale dzia³a
dobrze.
Masz racje, tak czy siak Garminy sa bardziej czytelne w sloncu niz smartfony, jednak placi sie za to jakoscia obrazu w kazdych innych warunkach.

tutaj mam inne zdanie - vista bez pod¶wietlenie jest w s³oñcu rewelacyjnie
czytelna. W innych warunkach wystarczy poprostu w³±czyæ pod¶wietlenie. A jako¶æ obrazu? tak naprawde nie jestem przekonany czy lepsza jest
*naprawde* potrzebna. Jad±c rowerem i patrz±c na wy¶wietlacz i tak nie
zauwa¿y sie szczegó³ów. Nie ma sie te¿ co ekscytowaæ wy¶cigiem na ppi - jaki¶ czas temu próbowa³em
ogl±daæ mobilne strony (bez mo¿liwo¶ci skalowania) na noki e6 (640 x 480
2,5 cala) i nie by³o to przyjemnie doznanie.

Data: 2012-12-13 07:10:05
Autor: Lukaszb
Jaki Smartfon do 600zł?
W dniu 2012-12-12 08:15, ...::QRT::... pisze:

JakÄ… nawigacje uruchomisz na monte? Yanosika, naviexperta i? automapÄ™?

A na adnroidzie ile ona bedzie działać z wyłączonym, wyświetlaczem? 3h?
A z włączonym non-stop? Dociągnie do 1 godziny?

nie wiem, pewnie tak, ale w aucie telefon i tak jest pod ładowarką - przy tylu rozmowach i ciągłym odbieraniu poczty nawet Samsung Solid wytrzymywał dwa, max 3 dni (tyle że on raz na 15 minut maila sprawdzał, nie miał opcji push)

Energie żre to tak ze nawet z podłączoną ładowarką nie daje rady...

bez przesady, moja Å‚adowarka noname daje radÄ™

cale. Działa na bateriach do 30h i w porównaniu z nim android z gps to
jakiś praktycznie bezużyteczny gadzet.
Nie wspominajÄ…c o tym ze jest czytelny non stop.

ty masz takie potrzeby, ja inne. Ja nie jeżdżę rowerem czy też pieszo w długie trasy, nawigacji w 90% przypadkach potrzebuję do odnalezienia ulicy w danym mieście, w 10% by przeprowadziła mnie przez kilkaset km - i do tych 10% mam oddzielne urządzenie, a na codzień przy sobie telefon który zawsze mogę wykorzystać do wskazania konkretnego adresu

PrzeglÄ…darkÄ™ www? bez flasha?

a to te nowe androidy obłsugują flasha ? Bo wydaje mi sie ze już nie.

ja tam się nie znam, ale do banku zalogować się da...

Z androidem jest taki ze albo muły jakieś totalne, albo wielkie patelnie,
albo mikro baterie starczające na 12 h umiarkowanego użytkowania.

no dobra, ale jeśli chciałbym jakiegoś 'nie muła' - to da się coś w tej cenie znaleźć?

Lukasz

Data: 2012-12-10 00:49:03
Autor: the_foe
Jaki Smartfon do 600zł?
[...]