Jaki Smartfon do 850-900zł

Data: 2012-09-28 00:30:51
Autor: PlaMa
Jaki Smartfon do 850-900zł
Hej, po długim wczytywaniu się w neta i buszowaniu po allegro zatrzymałem się na dwóch telefonach:

1) Sony Xperia Sola (+-770zł)
2) Samsung Galaxy Ace 2 (+-810zł)

Sprzętowo praktycznie identyczne, każdy ma swoje wady i zalety. Fajny wyświetlacz, gorilla glass i dobry aparat Soli nie jest w stanie przeważyć ostatecznie beznadziejnej baterii. No i Ace 2 będzie miał Androida 4.1 :/.

Poratujcie jakimś ostatecznym argumentem, który przekona mnie do którejś opcji

pozdrawiam.
PlaMa

Jaki Smartfon do 850-900zł