Jaki TV wybrać UE46 F6320 czy cos innego ? ??

Data: 2014-06-26 17:19:56
Autor: gonzales
Jaki TV wybrać UE46 F6320 czy cos innego ? ??
Jaki TV 46 calowy wybrać do ok 2500 tys ?
Zastanawiałem się nad tym modelem:

SAMSUNG UE46 F6320

Zależy mi przede wszystkim na WI-FI, SMART TV, NISKIM PODOBRZE PRĄDU, 3d tak względnie

Data: 2014-06-26 16:53:03
Autor: Waldek Godel
Jaki TV wybrać UE46 F6320 czy cos innego ? ??
Dnia Thu, 26 Jun 2014 17:19:56 +0200, gonzales napisa(a):

Jaki TV 46 calowy wybra do ok 2500 tys ?

za tak kas to ci starczy nawet na 1000 cali. I cay budynek dookoa.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rzd moe zrobi dla ciebie.

Data: 2014-06-26 18:19:14
Autor: gonzales
Jaki TV wybra UE46 F6320 czy cos innego ???
W dniu 2014-06-26 17:53, Waldek Godel pisze:
Dnia Thu, 26 Jun 2014 17:19:56 +0200, gonzales napisa(a):

Jaki TV 46 calowy wybra do ok 2500 tys ?

za tak kas to ci starczy nawet na 1000 cali. I cay budynek dookoa.

nie czepiaj sie :)

:)2,5 tys

Data: 2014-06-26 20:48:44
Autor: Waldek Godel
Jaki TV wybra UE46 F6320 czy cos innego ???
Dnia Thu, 26 Jun 2014 18:19:14 +0200, gonzales napisa(a):

:)2,5 tys

No to merytorycznie - 1. kady LCD z podwietleniem LED bdzie mia podobny obraz, z tym, e z
krawdziowym LED mniejsze, a tylnym LED wiksze (ale za to obraz lepszy).
2. smart smartowi nierwny
3. wifi do multimediw, zwaszcza streamingu obsysa. Jak nie mona kabla,
to lepiej zainwestowa w dobre cze powerline

Data: 2014-06-27 08:58:35
Autor: Chris
W dniu 2014-06-26 17:19, gonzales pisze:
Jaki TV 46 calowy wybrać do ok 2500 tys ?
Zastanawiałem się nad tym modelem:

SAMSUNG UE46 F6320

Nie wiem jak w tym ale inny model 32" ma fatalnego smarta i menu.

Zależy mi przede wszystkim na WI-FI, SMART TV, NISKIM PODOBRZE PRĄDU, 3d
tak względnie

Z własnego doświadczenia polecił bym LG:

http://allegro.pl/tv-led-lg-47la660s-fhd-400hz-smarttv-3d-6ok-magic-i4333946898.html

Mam tylko że 47LA620 i nie mam co narzekać.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-27 09:58:08
Autor: gonzales
W dniu 2014-06-27 08:58, Chris pisze:
[...]

Odpada ze względu na lipny SMART TV
Samsung jest w tej dziedzinie najlepszy

Data: 2014-06-27 10:28:59
Autor: Chris
W dniu 2014-06-27 09:58, gonzales pisze:

Odpada ze względu na lipny SMART TV
Samsung jest w tej dziedzinie najlepszy

A to ciekawe bo mi właśnie SMART bardziej pasuje w LG.
Co ci niby Samsung ma lepsze ??

W LG masz wszytko co potrzeba + do tego sklep z aplikacjami na TV, instalujesz co chcesz.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-27 10:41:20
Autor: gonzales
W dniu 2014-06-27 10:28, Chris pisze:
[...]

np w LG nie ma TUBA Fm itd

Data: 2014-06-27 11:35:29
Autor: Chris
W dniu 2014-06-27 10:41, gonzales pisze:
[...]

A sprawdzałeś ??

http://fm.tuba.pl/regulamin

§ 2.
Kanały dystrybucji Serwisu i wymagania techniczne
Serwis dostępny jest dla Usługobiorców w szczególności w następujących kanałach dystrybucji (dalej: „Kanały Dystrybucji”):
1.1. w przeglądarce WWW pod adresami http://fm.tuba.pl (alias: www.tuba.fm), http://rr.tuba.pl, http://zp.tuba.pl, http://tok.tuba.pl i na wszystkich podstronach tych serwisów oraz za pośrednictwem serwisów podmiotów trzecich, odsyłających do tych adresów lub podstron we wskazanych domenach.
1.2. w aplikacjach mobilnych na urządzeniach wykorzystujących następujące systemy operacyjne:

1.3.7. LG Smart TV;

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-27 13:17:56
Autor: gonzales
W dniu 2014-06-27 11:35, Chris pisze:
[...]

Czytałem na forach że nie działa
Po wielu przeczytanych opiniach o tym modelu Samsunga - zakup dokonany :)

Data: 2014-06-27 13:28:33
Autor: Chris
W dniu 2014-06-27 13:17, gonzales pisze:

[...]

Też czytałem te fora, posty od 2010 do 2013 roku max :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-27 22:19:19
Autor: PiteR
gonzales pisze tak:

Po wielu przeczytanych opiniach o tym modelu Samsunga - zakup
dokonany :)

a czy .mov odtwarza? :)

--
Piter

Data: 2014-06-28 07:33:06
Autor: gonzales
W dniu 2014-06-27 22:19, PiteR pisze:
gonzales pisze tak:

Po wielu przeczytanych opiniach o tym modelu Samsunga - zakup
dokonany :)

a czy .mov odtwarza? :)

Nie wiem, ale wiem że odtwarza mkv :)

Data: 2014-06-28 13:11:18
Autor: PiteR
Jaki TV wybra UE46 F6320 czy cos innego ???
gonzales pisze tak:

a czy .mov odtwarza? :)

Nie wiem, ale wiem e odtwarza mkv :)

jei przypadkiem kiedy sprawdzisz to si pochwal :)

--
Piter

Data: 2014-06-28 15:39:28
Autor: monia
W dniu 2014-06-28 13:11, PiteR pisze:
gonzales pisze tak:

a czy .mov odtwarza? :)

Nie wiem, ale wiem e odtwarza mkv :)

jei przypadkiem kiedy sprawdzisz to si pochwal :)

mov mi nie jest potrzebny bo przez chyba 5 lat miaem tylko 2 pliki w formacie mov

Data: 2014-06-30 08:51:13
Autor: Chris
[...]

No to zmień fora, przetestowałem i działa bez problemu.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-28 22:45:46
Autor: pawell32
On 27.06.2014 09:58, gonzales wrote:

Samsung jest w tej dziedzinie najlepszy

a w czym niby jest najlepszy?

Data: 2014-06-29 09:10:57
Autor: monia
W dniu 2014-06-28 22:45, pawell32 pisze:
On 27.06.2014 09:58, gonzales wrote:

Samsung jest w tej dziedzinie najlepszy

a w czym niby jest najlepszy?

w smart tv ? samsung jest liderem tv

Data: 2014-06-30 08:49:13
Autor: Chris
W dniu 2014-06-29 12:15, pawell32 pisze:
[...]

a nawet ROTFL

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-06-30 02:52:03
Autor: the_foe
Jaki TV wybrać UE46 F6320 czy cos inneg o ???
W dniu 2014-06-27 09:58, gonzales pisze:
Odpada ze względu na lipny SMART TV
Samsung jest w tej dziedzinie najlepszy

kwestia dyskusyjna, ja kupuje LG bo jest składany w Polsce (Samsung na Wegrzech). Potem Polak dziwi sie ze pracy nie ma w kraju jak nie kupujemy rzeczy (choc po czesci) produkowanych przez nas.

--
@foe_pl

Data: 2014-07-29 20:41:05
Autor: Frez
W dniu 2014-06-30 02:52, the_foe pisze:
kwestia dyskusyjna, ja kupuje LG bo jest składany w Polsce (Samsung na
Wegrzech). Potem Polak dziwi sie ze pracy nie ma w kraju jak nie
kupujemy rzeczy (choc po czesci) produkowanych przez nas.
No to kumpel pracujący w montowni LG we Wrocławiu rzekłbył:
Nigdy nie kupuj LG, bo to badziew straszny"

Data: 2014-07-30 10:36:42
Autor: Chris
W dniu 2014-07-29 20:41, Frez pisze:
[...]

Stara ci nie dała i dla tego piszesz głupoty ?

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-07-23 20:48:44
Autor: forestdumb

Użytkownik "gonzales" <lesgonza@onet.pl> napisał w wiadomości news:53ac3a1f$0$2234$65785112news.neostrada.pl...
Jaki TV 46 calowy wybrać do ok 2500 tys ?
Zastanawiałem się nad tym modelem:

SAMSUNG UE46 F6320

To stary model na slabej matrycy, za tyle kupisz F6500, tez stary ale moze sie jeszcze gdzies uchowa albo ciut wiecej H6400 (z 2014). Oba godne polecenia a ten H lyka HAVEC, najnowszy kodek. Smart w H bedzie dzialal bardzo szybko bo 4 core, w F dziala poprawnie. Smart dziala dobrze, powtarzam bo ktos moze mial jakis model sprzed 10lat itd.

Jaki TV wybrać UE46 F6320 czy cos innego ? ??